Ik ben daar niet mee eens sorry.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Heel eenvoudig. Door de feiten te aanschouwen en niet direct in de emotie te zitten. Het is een feit dat Hamas munitie opslaat in de Gazastrook, grootschalig. We hebben al meerdere video's met secundaire en tertiaire explosies kunnen aanschouwen. Het is een feit dat Hamas strijders en communicatiemiddelen herbergt in deze flats. Met andere woorden, dit filmpje, hoe enorm triest ook, zegt niks zonder context. Dit is een filmpje dat je ook van Iraaks Mosul of Syrisch Raqqa na de campagne tegen IS had kunnen maken.
Mosul:
[ afbeelding ]
Raqqa:
[ afbeelding ]
Ja of gewoon een liquidatie.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:31 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
WTF man
https://x.com/Marco_mhm/status/1713983366662344755?s=20
Hoe vind jij dat Israel deze shit uit zou moeten schakelen?quote:
Of gewoon een islamtische aanslag:quote:
Je bent het er niet mee eens dat dat de reden is dat ik dat kan zeggen? Nou ja, prima dat mag hoor. Maar kan je uitleggen waarom je het er niet mee eens bent?quote:
Oh ik wist niet dat Zweden daar speeldequote:Op maandag 16 oktober 2023 20:34 schreef damsco het volgende:
[..]
Of gewoon een islamtische aanslag:
Dader riep volgens getuigen “Allahu akbar”
De Waalse krant Sudinfo schrijft dat een daders van de schietpartij in Brussel “Allahu akbar” zou geroepen hebben en dat hij vuurde met een Kalasjnikov-achtig wapen vanop zijn scooter. Hij droeg een helm en een fluorescerend vest. De twee slachtoffers zouden een truitje gedragen hebben met de Zweedse kleuren, wellicht in het kader van de voetbalwedstrijd van de Rode Duivels, die vanavond in Brussel tegen Zweden spelen.
Men kan natuurlijk gaan luisteren naar IDF maar ik kan me voorstellen dat ze daaraan twijfelen want één het is al niet hun beste vriend en twee de beloftes die Israel maakte over grensovergang bij Egypte komen ze niet na dus hoe betrouwbaar is hun informatie dan?quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Niet zoveel. En dat is zeer triest, dat Hamas dit tussen de dichtbevolkte gebieden opslaat. Idem met die raket installaties.
Ik hoop echt dat de bevolking de routes kiest die het IDF aan geeft, en niet gewoon blijft afwachten of doet wat Hamas wil. Ook toen waren er al kaartjes vanuit de IDF welke wijken waar naar toe konden.
Ik ook, en het zal allemaal weer met de mantel der liefde bedekt worden.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Die aanslagen gaan we meer zien de komende tijd ben ik bang
Niet.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe vind jij dat Israel deze shit uit zou moeten schakelen?
Zelfs vandaag zijn er weer weet ik veel hoeveel raketten op Israël afgevuurd.
Welke beloften heeft Israel gemaakt aan de Palestijnse inwoners over die grensovergang?quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Men kan natuurlijk gaan luisteren naar IDF maar ik kan me voorstellen dat ze daaraan twijfelen want één het is al niet hun beste vriend en twee de beloftes die Israel maakte over grensovergang bij Egypte komen ze niet na dus hoe betrouwbaar is hun informatie dan?
Allemaal de schuld van de 'rijke witte man' natuurlijk.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ook, en het zal allemaal weer met de mantel der liefde bedekt worden.
Het resultaat van jarenlang wegkijken, bezuinigingen, enorme afbraak van sociale cohesie, wijken laten verloederen, geen gebruik maken van dubbele paspoorten (af kunnen pakken) en stemmen op politici die Europa niet op slot wilden doen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Die aanslagen gaan we meer zien de komende tijd ben ik bang
Goede vraag. De huidige Gazanen vrijlaten is levensgevaarlijk, maar ik geloof niet dat repressie een oplossing is. Het is niet zo dat iemand na jaren onderdrukt te zijn ineens denkt ‘hey wat lief, ga vooral zo door’.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe vind jij dat Israel deze shit uit zou moeten schakelen?
Zelfs vandaag zijn er weer weet ik veel hoeveel raketten op Israël afgevuurd.
Lijkt op een afrekening.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:31 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
WTF man
https://x.com/Marco_mhm/status/1713983366662344755?s=20
Het lijkt in ieder geval niet te stroken met wat de vermeende ooggetuigen hebben gezegd.quote:
In mijn optiek bombardeert Israel een munitiedepot. En ook raket installaties. En dat mag qua oorlogsrecht.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet.
Ik ben echt van mening dat ze dit monster zelf hebben gecreëerd. Wie had kunnen denken dat de sleutel in een gevangenis weg gooien wel zal helpen.Om dan hele wijken plat te gooien terwijl die mensen bijna nergens heen kunnen vind ik echt verschrikkelijke powerplay. Gewoon de oorlogstaal die Israël uit slaat dat zint mij gewoon niet en mag wel wat tandjes minder
Jij: Ageert tegen ongefundeerde post - gaat blindelings uit van de waarheid van Hasbara.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Heel eenvoudig. Door de feiten te aanschouwen en niet direct in de emotie te zitten. Het is een feit dat Hamas munitie opslaat in de Gazastrook, grootschalig. We hebben al meerdere video's met secundaire en tertiaire explosies kunnen aanschouwen. Het is een feit dat Hamas strijders en communicatiemiddelen herbergt in deze flats. Met andere woorden, dit filmpje, hoe enorm triest ook, zegt niks zonder context. Dit is een filmpje dat je ook van Iraaks Mosul of Syrisch Raqqa na de campagne tegen IS had kunnen maken.
Mosul:
[ afbeelding ]
Raqqa:
[ afbeelding ]
Euh nee? Ik stel dat dit filmpje zonder context weinig zegt. We weten dat er munitiedepots staan en we weten dat Israël rigoreus bombardeert. Hoe zwaar welke factor weegt in dit verhaal kunnen we op basis van een filmpje niet zeggen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij: Ageert tegen ongefundeerde post - gaat blindelings uit van de waarheid van Hasbara.
LMAO
Zo kan je andersom natuurlijk ook redeneren. De 1300 zijn kind van de rekening door de geopolitiek van Israel. Zeg dan niks.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niet bijster veel maar ze zijn kind van de rekening. Israël kan er ook niet veel aan doen dat zij zich daar verschansten en ervoor kozen 1.300 onschuldigen af te slachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |