abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210976247
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 21:03 schreef littlemindy het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)gerslachtoffers.html

Goh. Poetin die zich ineens druk maakt om burgerslachtoffers.
Putin is echt een schaamteloze teringtrol.
  Moderator maandag 16 oktober 2023 @ 21:07:19 #277
236264 crew  capricia
pi_210976287
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Volgens Israel zou men via humanitaire corridor naar Egypte kunnen in het zuiden.
[..]

Dat gaat toch over 'buitenlanders'? Niet over Palestijnen in zijn algemeen?

Ieg, Israel ontkent die belofte te hebben gedaan. De bronnen zijn Egyptisch, die daarvoor ook een reden heeft (binnenlandse politiek). Ik ken zelf nergens een officiële Israëlische bron, dat zegt dat die grens open gaat.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210976298
Waarom wacht Israël al dagen met het binnen vallen, zou dat misschien komen door de gijzelaars?
  Moderator maandag 16 oktober 2023 @ 21:08:28 #279
236264 crew  capricia
pi_210976305
quote:
15s.gif Op maandag 16 oktober 2023 21:03 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik wil ook een Iron Dome.
Schreef ik het verkeerd? Of wil je gewoon zo'n ding.. _O_
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210976306
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2023 21:07 schreef capricia het volgende:

[..]

Ieg, Israel ontkent die belofte te hebben gedaan. De bronnen zijn Egyptisch, die daarvoor ook een reden heeft (binnenlandse politiek). Ik ken zelf nergens een officiële Israëlische bron, dat zegt dat die grens open gaat.
Israël heeft ook redenen om van alles en nog wat te ontkennen hierin.
Allah Al Watan Al Malik
pi_210976334
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2023 21:08 schreef capricia het volgende:

[..]
Schreef ik het verkeerd? Of wil je gewoon zo'n ding.. _O_
Ik wil ook zo een ding...

...wanneer ik in Brussel rondloop.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_210976348
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 20:55 schreef theunderdog het volgende:
Wel interessant: hasbara maakt gretig gebruik van de Hamas = IS propaganda. Het lijkt sterk op een anti-islam 9/11 all over again.

Benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.
Nog meer aanslagen in het westen
En iedereen is opeens pro Israel
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator maandag 16 oktober 2023 @ 21:11:27 #283
236264 crew  capricia
pi_210976416
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 21:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Israël heeft ook redenen om van alles en nog wat te ontkennen hierin.
Zolang er geen officiële Israëlische bron is..valt er weinig te ontkennen.

Al ben ik er zeer voor dat de buitenlanders weg kunnen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210976431
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 21:09 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Nog meer aanslagen in het westen
En iedereen is opeens pro Israel
"Diversiteit". Het zou toch niet... voorgekookt zijn?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Moderator maandag 16 oktober 2023 @ 21:12:00 #285
236264 crew  capricia
pi_210976435
quote:
15s.gif Op maandag 16 oktober 2023 21:09 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik wil ook zo een ding...

...wanneer ik in Brussel rondloop.
Ja, zo'n persoonlijke. O+
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210976453
Indrukwekkende interview met yval Hariri. Die guy van Homo Deus enzo

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 16 oktober 2023 @ 21:13:12 #287
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210976490
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2023 21:07 schreef capricia het volgende:

[..]

In Israel is er sprake van militaire censuur hoorde ik in het Journaal gisteren. Ik weet niet in hoeverre dit daaronder valt maar het is niet gek dat er daar weinig te lezen valt.

En het is beetje apart dat omdat het Egypte is het niet betrouwbaar is en Israel dan weer wel? Dit bericht is overigens in vele media geplaatst.
pi_210976498
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2023 21:12 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja, zo'n persoonlijke. O+
Ja, die dan pief poef doet en kogels uitschakelt.
pi_210976515
Jeetje, dit had hij niet bij Ajax moeten doen:

'Ook de Marokkaans-Nederlandse voetballer Noussair Mazraoui zegt dat er sprake is van shadow banning. De speler van Bayern München deelde gisteren een video waarin hij Palestijnen de overwinning toewenst in het conflict met Israël.

De ex-Ajacied stelt dat de stories die hij, Hakim Ziyech (ex-Ajax) en Zakaria Aboukhlal (ex-AZ) plaatsen alleen zichtbaar zijn als iemand hun profiel bezoekt. Normaal gesproken verschijnt zulke content ook in de tijdlijn van volgers. "Ze proberen ons monddood te maken. Het is letterlijk wij tegen de wereld", wordt Mazraoui geciteerd door het ANP. Ook schrijvers en influencers hebben de kwestie aangekaart op sociale media.'
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_210976566
quote:
80s.gif Op maandag 16 oktober 2023 21:11 schreef Akathisia het volgende:

[..]
"Diversiteit". Het zou toch niet... voorgekookt zijn?
Het zal vast snel tot een kookpunt komen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210976577
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 21:13 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

'Ook de Marokkaans-Nederlandse voetballer Noussair Mazraoui zegt dat er sprake is van shadow banning. De speler van Bayern München deelde gisteren een video waarin hij Palestijnen de overwinning toewenst in het conflict met Israël.

De ex-Ajacied stelt dat de stories die hij, Hakim Ziyech (ex-Ajax) en Zakaria Aboukhlal (ex-AZ) plaatsen alleen zichtbaar zijn als iemand hun profiel bezoekt. Normaal gesproken verschijnt zulke content ook in de tijdlijn van volgers. "Ze proberen ons monddood te maken. Het is letterlijk wij tegen de wereld", wordt Mazraoui geciteerd door het ANP. Ook schrijvers en influencers hebben de kwestie aangekaart op sociale media.'
Weer die comfortabele slachtofferrol :')
pi_210976595
quote:
9s.gif Op maandag 16 oktober 2023 21:14 schreef Ali_boo het volgende:
Het zal vast snel tot een kookpunt komen
En dan lekker smullen *doet handjes wrijven*.
  Moderator maandag 16 oktober 2023 @ 21:15:50 #293
236264 crew  capricia
pi_210976612
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
In Israel is er sprake van militaire censuur hoorde ik in het Journaal gisteren. Ik weet niet in hoeverre dit daaronder valt maar het is niet gek dat er daar weinig te lezen valt.

En het is beetje apart dat omdat het Egypte is het niet betrouwbaar is en Israel dan weer wel? Dit bericht is overigens in vele media geplaatst.
Het gaat om hun beider gezamelijke grensovergang. Dan heb je beiden nodig.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210976619
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 21:14 schreef TheJanitor het volgende:
Weer die comfortabele slachtofferrol :')
Ze lijken er achter te komen van wie ''de wereld'' is :').
  maandag 16 oktober 2023 @ 21:16:20 #295
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210976627
quote:

En waarom niet? Hij zegt toch niet zoveel bijzonders of iets wat echt niet door beugel kan?
  maandag 16 oktober 2023 @ 21:16:37 #296
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210976635
quote:

Mijn hemel. "De overwinning toewensen". Nee hoor, een 5e colonne bestaat niet.
pi_210976661
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 21:00 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Je bedoelt 9/11 wordt nog een keer dunnetjes overgedaan of de aftermath? Een nieuwe oorlog ergens (bijv. Iran).
Modus Operandi is exact hetzelfde. Zowel aanleiding als aftermath.
Allah Al Watan Al Malik
pi_210976701
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 21:16 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Mijn hemel. "De overwinning toewensen". Nee hoor, een 5e colonne bestaat niet.
Wow, als je dat niet mag zeggen... je hoeft het er niet meee eens te zijn. Iemand daarom degraderen tot de 5e colonne... dat is pas triest.
Allah Al Watan Al Malik
pi_210976770
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2023 21:11 schreef capricia het volgende:

[..]
Zolang er geen officiële Israëlische bron is..valt er weinig te ontkennen.

Al ben ik er zeer voor dat de buitenlanders weg kunnen.
Als ze er niets over zeggen, dan geloof ik de Egyptenaren en anderen. Laat de Israëliers dan met een officiele verklaring komen.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')