Odido?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
Bedrijven die je belt, waarvan werknemers vanuit huis werken, met een waardeloos slechte verbinding/headset/volume. Het begint inmiddels meer standaard dan uitzondering te worden.
De zoon van Bob?quote:
Ik zit bij VodafoneGod maar ik verdenk Odido er wel meteen van, ja.quote:
Trein aan Bobkidsquote:
Vandaag benen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:16 schreef Oriente het volgende:
@:onlogisch vandaag Lats, Biceps en Side Delts
@:Drizzt_dourden nog geen idee maar denk macaroni met basilico saus en gehakt
Lekker man.quote:
Viel tegen man qua kracht. Weekje rust heeft me echt goed gedaan maar meteen ingeboet qua gewicht. Zat vandaag maar op 70%. Zal vd week wel weer bijtrekkenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lekker man.
Elke dag is Side Delt day trouwens. Nou ja, 6x per week in elk geval.
Morgen voor mij Borst/Triceps/Front Delts/Rear Delts/Side Delts
Het is bijna onmogelijk om in een weekje 30% kwijt te raken, of heb je 7 dagen aan de drugs gezeten?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Viel tegen man qua kracht. Weekje rust heeft me echt goed gedaan maar meteen ingeboet qua gewicht. Zat vandaag maar op 70%. Zal vd week wel weer bijtrekken
Twee workouts en je zit er weer aan, tenzij je ook kut gegeten hebt. Ik let ook steeds minder op kracht, tuurlijk wil ik vooruit blijven gaan maar ik train toch voor massaquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Viel tegen man qua kracht. Weekje rust heeft me echt goed gedaan maar meteen ingeboet qua gewicht. Zat vandaag maar op 70%. Zal vd week wel weer bijtrekken
Mwah, als zijn bench van 10 kilo naar 7 kilo gegaan is kan dat bestquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is bijna onmogelijk om in een weekje 30% kwijt te raken, of heb je 7 dagen aan de drugs gezeten?
Drugsgebruik is voor enorme proleten. Ik denk dat ik wel zwaarder kon, maar op mijn leeftijd neem je geen risico's maat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is bijna onmogelijk om in een weekje 30% kwijt te raken, of heb je 7 dagen aan de drugs gezeten?
Deze slechte broscience is net peer reviewed en afgekeurd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker joh, zonnetje erbij, niks mis mee.quote:
Ik ben er al!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Geen warm bad.
@:dombohetolifantje1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |