Na Vice City (beste) en San Andreas was ik er wel klaar mee.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Matigwordt wel sick denk ik, maar alleen storymode.
Vond IV en V ook wel vet, maar San Andreas boven alles.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Na Vice City (beste) en San Andreas was ik er wel klaar mee.
Katten zitten al in Vquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:56 schreef GGMM het volgende:
GTA6 wordt precies hetzelfde als GTA5 alleen met iets betere graphics en iets van honden of katten ofzo
En iedereen doet weer van
[ afbeelding ]
Het zal me niks verbazen als je een non-binair persoon kan kiezen die een beetje in de war is en met een regenboogtrui rondloopt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:56 schreef GGMM het volgende:
GTA6 wordt precies hetzelfde als GTA5 alleen met iets betere graphics en iets van honden of katten ofzo
En iedereen doet weer van
[ afbeelding ]
Dan speel ik het niet meerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen als je een non-binair persoon kan kiezen die een beetje in de war is en met een regenboogtrui rondloopt.
Dat is een beetje dubbelopquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:58 schreef onlogisch het volgende:
een non-binair persoon die een beetje in de war is
Wat leukquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed, je krijgt de groetjes van hem
en @:fosive ook
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vond IV en V ook wel vet, maar San Andreas boven alles.
Dit was je 311.000ste postquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:02 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk komen er in de volgende GTA volwassen mensen op een step voor
Die mensen wil ik altijd heel graag overrijden
Hopelijk reageert @Sked of @netflipperquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:03 schreef Coco het volgende:
Het FB topic van @:Scrummie loopt helemaal uit de hand!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |