Weer schitterend dat het van een buitenlandse bron af moet komen.quote:
Dat is ook wel een reden voor het compleet isoleren van de Palestijnen door Israël he.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:11 schreef Werkperd het volgende:
Elk staat met fatsoenlijke inzicht zal proberen dingen te elimineren wat in de toekomst een groot gevaar voor hun nationale veiligheid kan zijn.
Wel toppunt van overdreven reageren dit ...quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:12 schreef Tijn het volgende:
Eh, moet dit?Ik vind het een beetje ver gaan, dit soort buitenlandse politieke boodschappen in de publieke ruimte.
[ afbeelding ]
https://nos.nl/teletekst#122
Zegt de man die geen bericht zonder onzin kan posten.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:14 schreef Werkperd het volgende:
Op de overige reacties ga ik niet in want gebrek aan militaire kennis van sommigen is veelte groot.
Jammer dat er geen disclaimer bijstaat: "Deze mededeling werd medemogelijk gemaakt door Likud".quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:12 schreef Tijn het volgende:
Eh, moet dit?Ik vind het een beetje ver gaan, dit soort buitenlandse politieke boodschappen in de publieke ruimte.
[ afbeelding ]
Volgende week billboards met dode Palestijnse kinderen langs de Nederlandse snelwegen?quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
We zitten in een fase van overreactie op overreactie. Dan krijg je dit. Van mij hoeft dit ook niet.
Nee ik vind dit zover over de grens dat ik er echt nog steeds aan twijfel. Als we dit toestaan is het eindje echt volkomen onvindbaarquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:12 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Een kwart Davey Crocket.quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Een kwart 50mt Tsar Bomba of een kwart 0.3kt nucleaire granaat?
Heb geen nut. Ze staat niet open voor nieuwe informatie.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:07 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Er is een misverstand dat die twee gezworen vijanden zijn
Ja, de relatie tussen die twee is de laatste 100 jaar iets wat vertroebeld
Maar de joden beleefden hun gouden eeuw onder moslim bewind
En konden het gewoon prima met elkaar vinden
Ze gaan er dus nog hangen. Dit gaat weer een rel worden.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:12 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Haha onze meester-strateeg die tussen neus en lippen noemt dat Turkije (NAVO) de US (ook NAVO) gaat aanvallenquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:14 schreef Werkperd het volgende:
Op de overige reacties ga ik niet in want gebrek aan militaire kennis van sommigen is veelte groot.
Ja, daar zullen vast wel weer wat mensen niet mee om kunnen gaan.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze gaan er dus nog hangen. Dit gaat weer een rel worden.
Ja als je die mini patrouillevaartuigen meetelt dan krijg je wel een grote nummer. Maar zo zit het niet in elkaar. Je moet kijken naar het aantal personeel en hoe groot de vloot is. Het gaat niet alleen om het vliegdekschip. Zo'n schip is omringd met tientallen andere schepen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
whut?
US navy heeft 280 schepen
ga je me vertellen dat ze 168 schepen in de middellandse zee hebben liggen?
volle bak dan
krankzinnig, laten we ons vooral laten meezuigen in die spiraal van die primitieve stammenstrijdquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze gaan er dus nog hangen. Dit gaat weer een rel worden.
Israël heeft de Sinaï-woestijn aan Egypte teruggegeven in ruil voor vrede. Er is 0 bewijs dat Israël uit is op gebieden van andere landen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:11 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Omdat zionistische plannen verder gaan dat het huidige grondgebied dat zij hebben. Egypte weet dit ook. Elk staat met fatsoenlijke inzicht zal proberen dingen te elimineren wat in de toekomst een groot gevaar voor hun nationale veiligheid kan zijn.
Zodra lifestyle de deur uit gaat, is het altijd 'kan je helpen'.quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:53 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Wel creatief die mannen. Zo zie je maar weer als de echte wereld weer tevoorschijn komt en we niet meer onder 1e wereld omstandigheden leven, dat ideologieën zoals feminisme meteen de deur uit vliegen hehehe....
Ja ik mag het hopen, flikker op met je buitenlandse politiek, nog even zegquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:19 schreef PS. het volgende:
Rijkswaterstaat gaat die posters toch weghalen.
Vandaar dat Israël de Sinaï heeft teruggeven aan Egypte.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:11 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Omdat zionistische plannen verder gaan dat het huidige grondgebied dat zij hebben. Egypte weet dit ook. Elk staat met fatsoenlijke inzicht zal proberen dingen te elimineren wat in de toekomst een groot gevaar voor hun nationale veiligheid kan zijn.
Zie je, uitzonderingen maken niet de regel.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:11 schreef capricia het volgende:
Het is echter wel een feit dat er ook voor de stichting van Israël diverse pogroms waren.
Key word hier is natuurlijk 'foreigners'.quote:
Een flink deel van de bevolking staat niet eens achter alles wat men doet t.o.v. de Palestijnen laat staan dat ze zogenaamd andere landen op het oog zouden hebbenquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:20 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Israël heeft de Sinaï-woestijn aan Egypte teruggegeven in ruil voor vrede. Er is 0 bewijs dat Israël uit is op gebieden van andere landen.
Daar gaat Rijkswaterstaat helemaal niet over.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:19 schreef PS. het volgende:
Rijkswaterstaat gaat die posters toch weghalen.
Laatst heeft Amerika zonder reden een onbemand toestel van Turkse luchtmacht naar beneden gehaald. Turkije heeft in antwoord grootschalige aanval uitgevoerd op Amerikaanse assets zoals olieraffinaderijen, infrastructuur etc. Hierbij wordt natuurlijk geen onderscheid gemaakt tussen YPG/Amerika. Zo zit proxyoorlogen in elkaar.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:17 schreef byah het volgende:
[..]
Haha onze meester-strateeg die tussen neus en lippen noemt dat Turkije (NAVO) de US (ook NAVO) gaat aanvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |