Oh dat heb ik niet gezien. Ik dacht dat hij gewoon wat schoot zonder doel.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
En er wordt een israeli ergens in een huis doodgeschoten van veraf.. niet echt goed te zien.
Jij denk dat die mensen bewust met een bodycam filmen maar die beelden nergens worden opgeslagen?quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:31 schreef Rupibma het volgende:
Jezus mensen, haal adem. Ik heb de beelden gezien, maar hoe moet ik ruiken hoe die beelden worden opgeslagen?
Ze kunnen het toch ook streamen ofzo? Live action met cadeaus ofzo.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij denk dat die mensen bewust met een bodycam filmen maar die beelden nergens worden opgeslagen?
Je weet het wel, maar zegt het niet.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:32 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Geen idee. Wat ik wel weet is dat het merendeel van de Oost Europeanen naar Israel zijn gegaan na de holocaust van de Westerse wereld.
Ik kan niets met jullie suggestieve posts.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:35 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je weet het wel, maar zegt het niet.
Nou, dan was hij wel snel uitgestreamed.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:33 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ze kunnen het toch ook streamen ofzo? Live action met cadeaus ofzo.
Damn.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:36 schreef KoningWouter het volgende:
[ twitter ]
Troepen support van US aan Israël is aan het kraken.
Niet willen sterven voor Israël is ook meteen anti-semitisme.
Ik zal mezelf even quoten:quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:36 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik kan niets met jullie suggestieve posts.
Anti Israel sentiment is iets anders dan antisemitisme.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:36 schreef KoningWouter het volgende:
[ twitter ]
Kun je niet gewoon cijfers quoten over de bevolking dan zijn we gewoon klaar ipv jouw mening.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik zal mezelf even quoten:
"Ze (Joden red.) zijn in ieder geval wel grotendeels weggejaagd uit de Arabische landen. Dat is een vaststaand feit. Door het stichten van Israël werd het wel makkelijker voor ze om ook daadwerkelijk ergens naar toe te vluchten waar ze welkom waren."
Zoveelste gast die in een verzonnen nepnieuws berichtje trapt.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:36 schreef KoningWouter het volgende:
[ twitter ]
Waren sws niet veel mensen daar.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:37 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Nou, dan was hij wel snel uitgestreamed.
Dat kan ik wel doen, maar ga eerst eventjes lunchen als dat goed is. Het is niet mijn mening overigens, ik ben van de feitenquote:Op maandag 16 oktober 2023 12:39 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon cijfers quoten over de bevolking dan zijn we gewoon klaar ipv jouw mening.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Anti Israel sentiment is iets anders dan antisemitisme.
900.000 geemigreerd uit de Arabische landen, zo'n 700.000 zijn naar Israel gegaan.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:39 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon cijfers quoten over de bevolking dan zijn we gewoon klaar ipv jouw mening.
De schrijver van de mail haalt het in één adem aan, vandaar dat user het zo weergeeft denk ik.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben ook van de feiten. Dus drop dat en dan kunnen we daarover speculeren en net doen alsof wij het beter weten.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat kan ik wel doen, maar ga eerst eventjes lunchen als dat goed is. Het is niet mijn mening overigens, ik ben van de feiten
Als je die Twitter timeline leest zie je overduidelijk dat het een Hamas/Palestijns gezinde outlet is.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:40 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Zoveelste gast die in een verzonnen nepnieuws berichtje trapt.
"Ik hoorde het van Tony"
Nog 1.quote:
En nog 1.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke Arabische landen. Wanneer zijn ze geëmigreerd. Drop even link, ben hier srs benieuwd naar maar kon het even niet vindenquote:Op maandag 16 oktober 2023 12:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
900.000 geemigreerd uit de Arabische landen, zo'n 700.000 zijn naar Israel gegaan.
Damn.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:42 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Nog 1.
[..]
En nog 1.
Groetjes aan Tony,
Daniel
CHIEF NATIONAL GUARD BUREAU
Blijf het apart vinden dat zoveel wordt afgegeven op Israël terwijl Israël zich nog rustig houd, en burgers een kans geeft om te vluchten maar 0 kritiek op die radicale terroristen die Israël maar blijven aanvallen en nog altijd niet de gijzelaars vrij hebben gelaten. Lijkt wel alsof die mensen totaal niet boeien dat er onschuldige slachtoffers vallen alleen maar boeien in welk kamp de slachtoffers vallen.quote:Terroristisch alarm in Noord-Israël
In de Noord-Israëlische stad Metulla is er een terreuralarm: vijandelijke strijders zijn volgens de autoriteiten mogelijk de grens met Libanon overgestoken. Bewoners worden opgeroepen om zichzelf te barricaderen in hun huizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |