abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211360905
quote:
17s.gif Op maandag 20 november 2023 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Moest hieraan denken _O-
[ afbeelding ]
Dit doe ik letterlijk iedere avond. :')
pi_211370291
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:47 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Knapperds! En NJ, als baby leken mijnes en jouw jongste best veel op elkaar, nu niet meer. :D
Veranderen ze toch nog best veel van kleintjes af hé. :9 Vond ze hier ook heel veel op elkaar lijken, maar inmiddels toch wel heel erg eigen.
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 14:07 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Jeetje wat een knappe meiden O+
O+
quote:
17s.gif Op zondag 19 november 2023 23:10 schreef Seven. het volgende:

[..]
Lieve koppies O+
Maar intussen... >:) :+
pi_211370930
En hangt er weer wat in de lucht ofzo? Ik hoor echt werkelijk iedereen (weer) over schijtnachten. Hoewel Otis nog nooit echt lang goed heeft geslapen, hooguit sporadisch een nachtje hier en daar :') Hij heeft oma ook niet gespaard, die arme vrouw heeft elke nacht naast haar kleinkind gelegen :D O+ die is op zich ook wel blij dat ie weer thuis is geloof ik _O-
pi_211371080
Hier al 2j3m geen doorslaapnachten, dus niets geks en nieuws onder de zon. :')
pi_211371838
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:55 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Hier al 2j3m geen doorslaapnachten, dus niets geks en nieuws onder de zon. :')
Phoe dit klinkt echt wel heel vermoeiend. Nachtborstvoeding vond ik niet zo erg, maar de fles ‘s nachts vond ik al heel matig. Laat staan staan alle andere vormen van onderbreking in de nacht.
pi_211372065
Nou ja, altijd geroep om mij in de nacht. 'Mamaaaa, huuuu, kan niet slapen' / 'Mamaaaa naast jou liggen'. En dan als een os verder slapen als ze naast mij verder kan tukken.
pi_211373441
Ik dacht ik probeer het vanavond gewoon nog een keer. "Ik heb je gemist" "Ja, Jip mij ook heb mist" _O- :D

Heerlijk kind.
  dinsdag 21 november 2023 @ 21:28:19 #283
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211374014
Nog een reden waarom we het bij 1 kind laten... Hij slaapt al 2,5 jaar voorbeeldig O+ dat kan niet nog een keer zo goed gaan :D
pi_211374126
Ik heb 5 maanden lang fantastische doorslaapnachten gehad, maar dat ligt aan de kleuter :'). Die ligt inmiddels weer een week of 3 iedere nacht bij mij. Ach, bij mama slapen is vast niet meer stoer als je 16 bent toch?
pi_211374600
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 21:28 schreef Morgane89 het volgende:
Nog een reden waarom we het bij 1 kind laten... Hij slaapt al 2,5 jaar voorbeeldig O+ dat kan niet nog een keer zo goed gaan :D
Hahaha dit had ik kunnen zeggen.
  dinsdag 21 november 2023 @ 21:59:36 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_211374925
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:41 schreef Aure het volgende:
En hangt er weer wat in de lucht ofzo?
Ja, het is 1700 jaar oud, heeft een lange witte baard en een tabberd an.
disclaimer
pi_211377095
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 21:59 schreef SQ het volgende:

[..]
Ja, het is 1700 jaar oud, heeft een lange witte baard en een tabberd an.
Wij hadden vannacht een nat bed na schoen zetten oO<
pi_211377603
quote:
Zou voor ons een reden zijn om voor een tweede te gaan, kan alleen maar beter. :D Nee, grapje, maar toch.
  Moderator woensdag 22 november 2023 @ 09:22:10 #289
382129 crew  Donna
pi_211377969
quote:
Jep, dit ging bij ons mis idd.

Vanaf dag 1 een heel ander kind dan onze rustige oudste. 8)7
pi_211377991
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 08:45 schreef Komkommerschijfje het volgende:

[..]
Zou voor ons een reden zijn om voor een tweede te gaan, kan alleen maar beter. :D Nee, grapje, maar toch.
Dat denk je nu, maar het kan ook altijd nog erger hoor :')
pi_211378027
We waren een tijdje terug bezig met zindelijkheid bij Otis, maar daar had ie nul zin in. Dus maar weer even gelaten voor wat het is. Vanochtend was ik z'n luier vergeten, nou binnen 5min "Mama broek is nat" :') Toen probeerde ik nog even een "Maar je kunt toch ook op de wc plassen" en kreeg ik een "NEEEE IN LUIER" terug. Dus ik denk dat ik dat hele zindelijkheidsgebeuren over een paar maanden pas weer oppak :')
pi_211378097
Hier was ze drie dagen lang poepzindelijk, kwam ze zeggen dat ze moest poepen en zelf alles uitgedaan, maar ze kon niet zelf op de wc gaan zitten (het krukje gebruikt ze om mee te spelen). In het weekend accepteerde ze het dat ik haar op de wc zette en toen steeds keurig een drolletje in de wc, bij papa en oma resulteerde het in poep in de gang. Ze wilde niet op de wc geholpen worden. :') Gisteren bij de gastouder weer gewoon 2x in luier gepoept. Heel wisselend hier.
  woensdag 22 november 2023 @ 10:38:02 #293
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_211378775
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 09:27 schreef Aure het volgende:
We waren een tijdje terug bezig met zindelijkheid bij Otis, maar daar had ie nul zin in. Dus maar weer even gelaten voor wat het is. Vanochtend was ik z'n luier vergeten, nou binnen 5min "Mama broek is nat" :') Toen probeerde ik nog even een "Maar je kunt toch ook op de wc plassen" en kreeg ik een "NEEEE IN LUIER" terug. Dus ik denk dat ik dat hele zindelijkheidsgebeuren over een paar maanden pas weer oppak :')
Ik moest hier veel te hard om lachen _O-
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_211384332
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 09:33 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Hier was ze drie dagen lang poepzindelijk, kwam ze zeggen dat ze moest poepen en zelf alles uitgedaan, maar ze kon niet zelf op de wc gaan zitten (het krukje gebruikt ze om mee te spelen). In het weekend accepteerde ze het dat ik haar op de wc zette en toen steeds keurig een drolletje in de wc, bij papa en oma resulteerde het in poep in de gang. Ze wilde niet op de wc geholpen worden. :') Gisteren bij de gastouder weer gewoon 2x in luier gepoept. Heel wisselend hier.
Komkommer ik vind dit al heel knap. Voor mijn gevoel is dat hier nog heel ver weg.
pi_211385227
Het kan snel gaan hoor. Als ze eraan toe zijn en er zin in hebben dan dus.
pi_211385482
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 19:53 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Nou ja, altijd geroep om mij in de nacht. 'Mamaaaa, huuuu, kan niet slapen' / 'Mamaaaa naast jou liggen'. En dan als een os verder slapen als ze naast mij verder kan tukken.
Nou precies dit inderdaad. Peuter doet dit sinds ze 1 is (daarvoor sliep ze niet in ons bed). Vriend gaat haar altijd halen en zodra ze ons bed raakt / tegen me aan ligt is ze al weg.
De oudste van 6 doet dit al haar hele leven en we hebben nu soms niet eens meer in de gaten dat ze tussen ons in kruipt. Als ze er niet al ligt omdat ze niet kon slapen.
pi_211388094
Mijn man is echt anti-bij ons in bed nemen, dan slaapt hij zelf niet. Ze mag alleen in het grote bed als ze ziek is (lees: hoge koorts of kotsen). Als man weg is voor werk, mag ze bij mij in het grote bed. Laatst was man 8 nachten weg, 8 nachten doorgeslapen. :') :') :')

En man wil het bed niet uit om zelf op te stretcher verder te slapen, die vindt dat ik daar maar moet gaan liggen. Snap ik ook wel.
pi_211389577
Oh ik weiger ook mijn bed uit te gaan haha, daarom komen ze maar bij ons. We worden dus eigenlijk altijd met z'n vieren wakker in ons bed in de ochtend en hebben dan prima geslapen. #team zoveel mogelijk slaap.
pi_211390265
De mijne kan niet zelfstandig komen. Zij slaapt boven, wij beneden. En ze mag ook nog niet zelf naar beneden, zonder toezicht. We hebben een open wenteltrap, ik wil dat ze daar alleen van af gaat onder begeleiding. En hier nog in een ledikant, scheelt ook. Maar ik zei net tegen man: wij gaan z.s.m. voor een peuterbed.
  Moderator woensdag 22 november 2023 @ 23:30:22 #300
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211391972
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:31 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Mijn man is echt anti-bij ons in bed nemen, dan slaapt hij zelf niet. Ze mag alleen in het grote bed als ze ziek is (lees: hoge koorts of kotsen). Als man weg is voor werk, mag ze bij mij in het grote bed. Laatst was man 8 nachten weg, 8 nachten doorgeslapen. :') :') :')

En man wil het bed niet uit om zelf op te stretcher verder te slapen, die vindt dat ik daar maar moet gaan liggen. Snap ik ook wel.

Wacht even, hij wil niet op de stretcher liggen maar wil wel dat jij dat doet. Dat is toch super onaardig :?

Hier de laatste tijd ook weer drama met slapen, vooral in slaap vallen. Hij valt dan in slaap en begint na een kwartier te huilen dat hij verdrietig is van opa en dat hij in het grote bed wil. Wij hebben ook een vrij streng grote bed beleid maar toen opa overleed gingen we vaak even samen kroelen op het grote bed O+ :'( Dus hij zet dit nu wel een beetje in, onbewust hoop ik.

Zindelijkheid vordert ook totaal niet. Laatst hadden we weer onderbroekjes aangedaan maar hij zegt het pas als hij geplast heeft, nét te laat. Hadden we weer een nieuwe onderbroek aangedaan en zat hij opeens heel rustig en geconcentreerd te spelen. Ik vroeg of hij misschien gepoept had maar hij zei van niet (en liegt daar nooit over). Nou mooi wel dus :')Denk dat hij zich een beetje schaamde.

We zetten hem ‘‘s ochtends en ‘s avonds op het potje en als hij een plas doet mag hij een sticker plakken. Verder dan dat zijn we nog niet gekomen :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')