Dit doe ik letterlijk iedere avond.quote:Op maandag 20 november 2023 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moest hieraan denken![]()
[ afbeelding ]
Veranderen ze toch nog best veel van kleintjes af hé.quote:Op zondag 19 november 2023 20:47 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Knapperds! En NJ, als baby leken mijnes en jouw jongste best veel op elkaar, nu niet meer.
quote:
Maar intussen...quote:
Phoe dit klinkt echt wel heel vermoeiend. Nachtborstvoeding vond ik niet zo erg, maar de fles ‘s nachts vond ik al heel matig. Laat staan staan alle andere vormen van onderbreking in de nacht.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:55 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Hier al 2j3m geen doorslaapnachten, dus niets geks en nieuws onder de zon.
Hahaha dit had ik kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:28 schreef Morgane89 het volgende:
Nog een reden waarom we het bij 1 kind laten... Hij slaapt al 2,5 jaar voorbeeldigdat kan niet nog een keer zo goed gaan
Wij hadden vannacht een nat bed na schoen zettenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:59 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, het is 1700 jaar oud, heeft een lange witte baard en een tabberd an.
Zou voor ons een reden zijn om voor een tweede te gaan, kan alleen maar beter.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:28 schreef Morgane89 het volgende:
Nog een reden waarom we het bij 1 kind laten... Hij slaapt al 2,5 jaar voorbeeldigdat kan niet nog een keer zo goed gaan
Jep, dit ging bij ons mis idd.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:28 schreef Morgane89 het volgende:
Dat denk je nu, maar het kan ook altijd nog erger hoorquote:Op woensdag 22 november 2023 08:45 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Zou voor ons een reden zijn om voor een tweede te gaan, kan alleen maar beter.Nee, grapje, maar toch.
Ik moest hier veel te hard om lachenquote:Op woensdag 22 november 2023 09:27 schreef Aure het volgende:
We waren een tijdje terug bezig met zindelijkheid bij Otis, maar daar had ie nul zin in. Dus maar weer even gelaten voor wat het is. Vanochtend was ik z'n luier vergeten, nou binnen 5min "Mama broek is nat"Toen probeerde ik nog even een "Maar je kunt toch ook op de wc plassen" en kreeg ik een "NEEEE IN LUIER" terug. Dus ik denk dat ik dat hele zindelijkheidsgebeuren over een paar maanden pas weer oppak
Komkommer ik vind dit al heel knap. Voor mijn gevoel is dat hier nog heel ver weg.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:33 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Hier was ze drie dagen lang poepzindelijk, kwam ze zeggen dat ze moest poepen en zelf alles uitgedaan, maar ze kon niet zelf op de wc gaan zitten (het krukje gebruikt ze om mee te spelen). In het weekend accepteerde ze het dat ik haar op de wc zette en toen steeds keurig een drolletje in de wc, bij papa en oma resulteerde het in poep in de gang. Ze wilde niet op de wc geholpen worden.Gisteren bij de gastouder weer gewoon 2x in luier gepoept. Heel wisselend hier.
Nou precies dit inderdaad. Peuter doet dit sinds ze 1 is (daarvoor sliep ze niet in ons bed). Vriend gaat haar altijd halen en zodra ze ons bed raakt / tegen me aan ligt is ze al weg.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:53 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Nou ja, altijd geroep om mij in de nacht. 'Mamaaaa, huuuu, kan niet slapen' / 'Mamaaaa naast jou liggen'. En dan als een os verder slapen als ze naast mij verder kan tukken.
Wacht even, hij wil niet op de stretcher liggen maar wil wel dat jij dat doet. Dat is toch super onaardigquote:Op woensdag 22 november 2023 21:31 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Mijn man is echt anti-bij ons in bed nemen, dan slaapt hij zelf niet. Ze mag alleen in het grote bed als ze ziek is (lees: hoge koorts of kotsen). Als man weg is voor werk, mag ze bij mij in het grote bed. Laatst was man 8 nachten weg, 8 nachten doorgeslapen.![]()
![]()
En man wil het bed niet uit om zelf op te stretcher verder te slapen, die vindt dat ik daar maar moet gaan liggen. Snap ik ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |