SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2023 18:22:45 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier al wel vast een spoiler
Ja maar ik open niet dus het mag.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:30 schreef PS. het volgende:
[..]
Gewoon alsnog de Lapo pakken trouwens he
[..]
Ja ik ook niet.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar ik open niet dus het mag.
En ik deed het per ongeluk
Willen wel, maar ik zit in Salamanca in een camper op een camping met nog maar weinig data, en slechte wifiquote:Op zondag 15 oktober 2023 18:19 schreef KapiteinIglo het volgende: @:djmo wil je ook een frontpage bericht maken?
quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:22 schreef PS. het volgende:
Haha prank
Vanavond om 20:00 het echte topic![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik dacht al, heeft tóch iemand een nieuw deel geopend.![]()
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 15 oktober 2023 19:58 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik dacht al, heeft tóch iemand een nieuw deel geopend.![]()
Hier verder!quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:08 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:viv of @:nizno kun je als we live zijn, deze topics allemaal sluiten?
We gaan live in 3...2...1...NU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |