abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 17 oktober 2023 @ 08:15:42 #101
446930 crew  ESF1Gamer
pi_210981288
:W
Fuck the EBU
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_210981496
Goedemorgen
We liggen met zijn 4tjes nog in bed O+
pi_210981543
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2023 14:36 schreef Patapon het volgende:
Knutselen met katten. O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:') Dat is geen doen met die dieren. Ik heb 2 katten, en ze hebben allebei hun eigen manier van sabotage. Na een lange creatief loze tijd wilde ik weer beginnen met tekenen en schilderen. Na wat fout schetswerk heb ik gum nodig. Weg. Ons grijsje pakt het in haar bekje en verstopt dat soort dingen. Zo raakt mijn man zijn gitaar plectrum ook altijd kwijt. Onze rooie is minder subtiel, die gaat met zijn dikke kont op je werk zitten.
  Moderator dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:18:06 #104
446930 crew  ESF1Gamer
pi_210981662
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 08:57 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
:') Dat is geen doen met die dieren. Ik heb 2 katten, en ze hebben allebei hun eigen manier van sabotage. Na een lange creatief loze tijd wilde ik weer beginnen met tekenen en schilderen. Na wat fout schetswerk heb ik gum nodig. Weg. Ons grijsje pakt het in haar bekje en verstopt dat soort dingen. Zo raakt mijn man zijn gitaar plectrum ook altijd kwijt. Onze rooie is minder subtiel, die gaat met zijn dikke kont op je werk zitten.
Zo herkenbaar dit. 1 van mijn katten gaat op mijn schoot zitten waardoor borduren iets lastiger wordt.
Fuck the EBU
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:53:34 #105
382129 crew  Donna
pi_210981879
Morning.

Thee en oreo's hiero.
  Moderator dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:54:15 #106
382129 crew  Donna
pi_210981885
Ik heb een slijmbeurs ontsteking in m'n heup. Gisteren diclofenac gekregen, hopelijk helpt het.
Heb iig geen zeurende pijn meer de hele dag door, dus het doet al iets.
  Moderator dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:55:04 #107
446930 crew  ESF1Gamer
pi_210981893
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 09:54 schreef Donna het volgende:
Ik heb een slijmbeurs ontsteking in m'n heup. Gisteren diclofenac gekregen, hopelijk helpt het.
Heb iig geen zeurende pijn meer de hele dag door, dus het doet al iets.
Beterschap
Fuck the EBU
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_210981898
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 08:57 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
:') Dat is geen doen met die dieren. Ik heb 2 katten, en ze hebben allebei hun eigen manier van sabotage. Na een lange creatief loze tijd wilde ik weer beginnen met tekenen en schilderen. Na wat fout schetswerk heb ik gum nodig. Weg. Ons grijsje pakt het in haar bekje en verstopt dat soort dingen. Zo raakt mijn man zijn gitaar plectrum ook altijd kwijt. Onze rooie is minder subtiel, die gaat met zijn dikke kont op je werk zitten.
Cute O+ Maar wel onhandig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 09:54 schreef Donna het volgende:
Ik heb een slijmbeurs ontsteking in m'n heup. Gisteren diclofenac gekregen, hopelijk helpt het.
Heb iig geen zeurende pijn meer de hele dag door, dus het doet al iets.
Fijn dat de zeurende pijn al minder is.
Hoe lang moet je dit slikken?
  Moderator dinsdag 17 oktober 2023 @ 10:02:06 #109
382129 crew  Donna
pi_210981947
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 09:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Cute O+ Maar wel onhandig.
[..]
Fijn dat de zeurende pijn al minder is.
Hoe lang moet je dit slikken?
10 dagen. En als het niet voldoende werkt moet er een spuit in. |:)
  Moderator dinsdag 17 oktober 2023 @ 10:02:17 #110
382129 crew  Donna
pi_210981950
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 09:18 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Zo herkenbaar dit. 1 van mijn katten gaat op mijn schoot zitten waardoor borduren iets lastiger wordt.
Hahaha ja herkenbaar. O+
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 10:25:42 #111
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_210982131
Ik heb 7 katten, 1 Noorse Boskat en 6 Maine Coons. Er zit er altijd wel eentje bij me als ik in mijn hobby/werk kamer zit.

Zijn ook dieven, proberen altijd wel iets te stelen.

Als ik op de bank aan het borduren/haken/gamen ben, willen ze ook altijd op schoot of in de projectbak kruipen.

Love them O+
pi_210982218
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 10:02 schreef Donna het volgende:

[..]
10 dagen. En als het niet voldoende werkt moet er een spuit in. |:)
Ik duim voor je :)
pi_210982223
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 10:25 schreef Patapon het volgende:
Ik heb 7 katten, 1 Noorse Boskat en 6 Maine Coons.
Mooie katten O+
  Moderator dinsdag 17 oktober 2023 @ 10:41:35 #114
382129 crew  Donna
pi_210982291
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 10:25 schreef Patapon het volgende:
Ik heb 7 katten, 1 Noorse Boskat en 6 Maine Coons. Er zit er altijd wel eentje bij me als ik in mijn hobby/werk kamer zit.

Zijn ook dieven, proberen altijd wel iets te stelen.

Als ik op de bank aan het borduren/haken/gamen ben, willen ze ook altijd op schoot of in de projectbak kruipen.

Love them O+
Ik ben jaloers! O+
pi_210982303
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 09:54 schreef Donna het volgende:
Ik heb een slijmbeurs ontsteking in m'n heup. Gisteren diclofenac gekregen, hopelijk helpt het.
Heb iig geen zeurende pijn meer de hele dag door, dus het doet al iets.
Gatsie! Sterkte ermee :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_210982308
Al die katten verhalen O+
Hier geen dierenvriend, maar hoor de verhalen graag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_210982314
Hier nu haken voor mijn moeder.
Lekker kopje thee en koffie erbij

Prima dagje eigelijk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_210988295
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 15:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk gaat het alleen thuis zijn met de kinderen goed.

Ja, hier begint het circus weer :D Eind van deze week het nieuwste bier bottelen (een week geleden ook al een ander nieuw bier gebotteld) en dan weer het hele land door *O* Laatste keer dit jaar.
Volgens mij heeft m'n man het wel leuk daar. Lekker uit eten en veel nieuwe mensen ontmoeten. Hij had vandaag geen tijd om te bellen en morgen ben ik de hele dag op pad, dus we spreken elkaar donderdag echt weer. Hier gaat het ook wel lekker, al is het enorm druk om alles alleen te doen. Voor het eerst in tijden heb ik weer zelf gekookt en de kinderen hebben gesmuld, dus dat was in elk geval prima. :Y)

En 's morgens, 's middags en 's avonds met de hond, werken, sport- en muzieklessen van de kinderen overdag, speelafspraken en vandaag een bezoek aan het ziekenhuis (middelste had haar vinger gebroken en vandaag hadden we de eindcontrole)... Ik denk dat ik wel gesloopt ben na deze week. :') Al m'n avondplannen vallen ook in het water, omdat ik 's avonds geen puf meer heb.

Maar ik ga zo lekker verder met die vier korte films van Wes Anderson, gebaseerd op verhalen van Roald Dahl. _O_

Jongste slaapt deze week bij mij in bed, dat is ook zo lief. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_210988320
Geen fantasy tips van mij, helaas..
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_210988344
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 09:54 schreef Donna het volgende:
Ik heb een slijmbeurs ontsteking in m'n heup. Gisteren diclofenac gekregen, hopelijk helpt het.
Heb iig geen zeurende pijn meer de hele dag door, dus het doet al iets.
Pijnlijk! :X

Hopelijk werkt de diclofenac voldoende en heb je die spuit niet nodig.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_210988524
Maar eerst herfstbiertjes besteld. Heel blij ook dat die Tripel nog verkrijgbaar is. :9 *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_210988976
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:55 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Volgens mij heeft m'n man het wel leuk daar. Lekker uit eten en veel nieuwe mensen ontmoeten. Hij had vandaag geen tijd om te bellen en morgen ben ik de hele dag op pad, dus we spreken elkaar donderdag echt weer. Hier gaat het ook wel lekker, al is het enorm druk om alles alleen te doen. Voor het eerst in tijden heb ik weer zelf gekookt en de kinderen hebben gesmuld, dus dat was in elk geval prima. :Y)

En 's morgens, 's middags en 's avonds met de hond, werken, sport- en muzieklessen van de kinderen overdag, speelafspraken en vandaag een bezoek aan het ziekenhuis (middelste had haar vinger gebroken en vandaag hadden we de eindcontrole)... Ik denk dat ik wel gesloopt ben na deze week. :') Al m'n avondplannen vallen ook in het water, omdat ik 's avonds geen puf meer heb.

Maar ik ga zo lekker verder met die vier korte films van Wes Anderson, gebaseerd op verhalen van Roald Dahl. _O_

Jongste slaapt deze week bij mij in bed, dat is ook zo lief. O+
Halleluja wat een drukte! Respect dat je het allemaal weet bol te werken _O_
En fijn dat je man het leuk heeft :)
Logisch dat je in de avonden lekker rustig aan doet, dat is wel zo verstandig :*

Succes en sterkte met alles
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_210989021
Hier heerlijk met een haakwerkje een serietje kijken. Wel chill
Morgenochtend bloed prikken en begeleider. Verder een chille dag :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_210990193
Mooie balans heb je morgen: wat drukte en verder chillen. ^O^

Ik heb de hele avond nieuws gevolgd en bijgelezen. ;(

Morgen werk ik thuis tot half 2, dat scheelt een hoop. En dan 's middags met de kinderen, een vriendin + haar kinderen naar de dierentuin. *O* Dan snel de hond uitlaten, eten en naar muziekles. 8)7

Ik was vandaag al wat belangrijks voor school vergeten (de fietsenkeuring, mijn kinderen hadden geen fietsen mee), zo goed doe ik het in m'n eentje. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_210994654
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:55 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Volgens mij heeft m'n man het wel leuk daar. Lekker uit eten en veel nieuwe mensen ontmoeten. Hij had vandaag geen tijd om te bellen en morgen ben ik de hele dag op pad, dus we spreken elkaar donderdag echt weer. Hier gaat het ook wel lekker, al is het enorm druk om alles alleen te doen. Voor het eerst in tijden heb ik weer zelf gekookt en de kinderen hebben gesmuld, dus dat was in elk geval prima. :Y)

En 's morgens, 's middags en 's avonds met de hond, werken, sport- en muzieklessen van de kinderen overdag, speelafspraken en vandaag een bezoek aan het ziekenhuis (middelste had haar vinger gebroken en vandaag hadden we de eindcontrole)... Ik denk dat ik wel gesloopt ben na deze week. :') Al m'n avondplannen vallen ook in het water, omdat ik 's avonds geen puf meer heb.

Maar ik ga zo lekker verder met die vier korte films van Wes Anderson, gebaseerd op verhalen van Roald Dahl. _O_

Jongste slaapt deze week bij mij in bed, dat is ook zo lief. O+
Ik word al moe als in het lees :')

Hoe waren de shorts? Die willen wij binnenkort ook gaan kijken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:57 schreef Sumppi het volgende:
Geen fantasy tips van mij, helaas..
Geen probleem

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 21:08 schreef Sumppi het volgende:
Maar eerst herfstbiertjes besteld. Heel blij ook dat die Tripel nog verkrijgbaar is. :9 *O*
*O*
We twijfelen om misschien toch met een core range te gaan werken en dan zou daar zeker de tripel in komen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')