quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hopelijk niet gekaapt. Voor mij gevoel duurde het even
[..]
Een koe
Haha tja... klinkt wel erg gezelligquote:Op zondag 15 oktober 2023 15:31 schreef Brokkel het volgende:
Dochter en ik zijn geslaagd voor schoenen en een Pumpkin Spice Latte. Dochter kreeg een te dure limonade
Volgens mij maakt dat hier nooit echt uit toch?quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een koe
Rent de keuken in om een koffie te versieren met pumpkin spice kruiden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:31 schreef Brokkel het volgende:
Dochter en ik zijn geslaagd voor schoenen en een Pumpkin Spice Latte. Dochter kreeg een te dure limonade
Ik durfde als nog-maar-net-meeschrijver niet te openenquote:Op zondag 15 oktober 2023 15:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een koe
Altijd wrapsquote:Op zondag 15 oktober 2023 15:55 schreef Brokkel het volgende:
En blijkbaar hadden we nog een magnetron in de berging staan, dus we kunnen vanavond weer opwarmprutjes eten. Het is de laatste week voor de vakantie, dus het is vriezer-en-voorraadkast-leeg-eetweek.
Vanavond is er keuze uit:
Mexicaanse wrap met bonen.
Stamppot andijvie (met misschien nog rookworst als dat in de voorraadkast ligt)
Gado Gado (zonder tauge). Misshien wil mijn man er wat sate bij
Gelukkig! Heb wel gewacht, maar niet met een timer op 2 minuten erbijquote:Op zondag 15 oktober 2023 15:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat hier nooit echt uit toch?
OMG... waar koop je die? En gooi je dat gewoon op zwarte koffie of met melk?quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Rent de keuken in om een koffie te versieren met pumpkin spice kruiden.
Er staat onder een icoontje met open nieuw deel oidquote:Op zondag 15 oktober 2023 15:48 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Ik durfde als nog-maar-net-meeschrijver niet te openen
Oeh je zorgt goed voor jezelf, doet me goed om te lezen. Gelukkig nog een magnetron in de voorraad, niet weer 25 minuten hequote:Op zondag 15 oktober 2023 15:55 schreef Brokkel het volgende:
En blijkbaar hadden we nog een magnetron in de berging staan, dus we kunnen vanavond weer opwarmprutjes eten. Het is de laatste week voor de vakantie, dus het is vriezer-en-voorraadkast-leeg-eetweek.
Vanavond is er keuze uit:
Mexicaanse wrap met bonen.
Stamppot andijvie (met misschien nog rookworst als dat in de voorraadkast ligt)
Gado Gado (zonder tauge). Misshien wil mijn man er wat sate bij
Er is geen OT in SCquote:Op zondag 15 oktober 2023 15:57 schreef Brokkel het volgende:
En weer terug naar CRE: ik ga nog wat spul knippen van de gordijnstof. Ik denk een etui, een gymtas en een A4-totebag.
Het is een potje kruiden van Verstegen bij de Appie sowieso!quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig! Heb wel gewacht, maar niet met een timer op 2 minuten erbijen wilde graag het woord koe typen
[..]
OMG... waar koop je die? En gooi je dat gewoon op zwarte koffie of met melk?
[..]
Er staat onder een icoontje met open nieuw deel oid
[..]
Oeh je zorgt goed voor jezelf, doet me goed om te lezen. Gelukkig nog een magnetron in de voorraad, niet weer 25 minuten he
[..]
Er is geen OT in SC
En lekker creabea bezig zijn!
Stoofgerecht met rijstquote:Op zondag 15 oktober 2023 16:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier straks pita met tofu, ui, tomaat en restjes
En daarna lekker legpuzzelen
Maakt hier echt niet uit. Je kan iets leuks verzinnen of gewoon hetzelfde houden. No problemo!quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:48 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Ik durfde als nog-maar-net-meeschrijver niet te openen
Ook lekker.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier straks pita met tofu, ui, tomaat en restjes
En daarna lekker legpuzzelen
Oh als ik eraan denk eens kopenquote:Op zondag 15 oktober 2023 16:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Het is een potje kruiden van Verstegen bij de Appie sowieso!
Ja dat doe ik door zo'n zakje oploslatte van bijv. Douwe Egberts.
Ook erg goedquote:
Dat sowiesoquote:Op zondag 15 oktober 2023 16:06 schreef Donna het volgende:
Ik denk dat ik voor heel CRE wel kan spreken dat we blij zijn met nieuwe meeschrijvers. Die kunnen bijna niks meer fout doen hoor.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 15 oktober 2023 16:06 schreef Donna het volgende:
Ik denk dat ik voor heel CRE wel kan spreken dat we blij zijn met nieuwe meeschrijvers. Die kunnen bijna niks meer fout doen hoor.
Ik eet nu eens per week vlees, om verschillende redenen, maar tofu blijft het lekkerste voor mijquote:Op zondag 15 oktober 2023 16:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook lekker.
Ookal had in vorige week een ander soort tofu gekocht, die vond ik niet zo lekker.
Jaaa ik strooi het ook op Speculoos op een broodje, zo lekker.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh als ik eraan denk eens kopenIk zit altijd zo ruim onder mijn budget dat ik mezelf wel mag verwennen met dit
Lekker!
[..]
Ook erg goed
Dit was hele kruimelig tofu. Normaal heb ik tofu dat meer zijn vorm behoudt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik eet nu eens per week vlees, om verschillende redenen, maar tofu blijft het lekkerste voor mij
Wist ik niet! Dit is echt een goed idee!quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Het is een potje kruiden van Verstegen bij de Appie sowieso!
Ja dat doe ik door zo'n zakje oploslatte van bijv. Douwe Egberts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |