Om ladingen met shit te eten die hier om goede redenen verboden zijn en eerder dood te gaan denk ikquote:Op zondag 15 oktober 2023 14:54 schreef Bezsen het volgende:
Waarom zou je vrijwillig naar de VS gaan
Oeehw wat hebben ze daar wat wij hier niet hebben?? Behalve grote porties en gratis refull van frisdrank?quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:25 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Om ladingen met shit te eten die hier om goede redenen verboden zijn en eerder dood te gaan denk ik
Je bent de tissues en babyolie vergeten.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:21 schreef Hogwarts het volgende:
[ afbeelding ]
TS nadat die weer een topic over de VS heeft geopend vanuit zijn zolderkamer.
Geen Bezoya drinken in Spanjequote:Op zondag 15 oktober 2023 16:10 schreef dick_laurent het volgende:
Teringveel chloor in het water heb je hier in Spanje ook. Simpel op te lossen door een filtersysteem op je main tap aan te sluiten en dan smaakt het net als NL kraanwater. Denk dat veel Amerikanen ook gewoon zoiets in hun keuken hebben.
Tevens, USA
Wat een rijke boyquote:
Nee dat ben ik die aan het modden is in KLB. Geen privefoto's delen aubquote:Op zondag 15 oktober 2023 16:21 schreef Hogwarts het volgende:
[ afbeelding ]
TS nadat die weer een topic over de VS heeft geopend vanuit zijn zolderkamer.
Oh dan gun ik hem deze vakantie wel.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:25 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Om ladingen met shit te eten die hier om goede redenen verboden zijn en eerder dood te gaan denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |