abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker zondag 15 oktober 2023 @ 23:23:06 #126
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210967212
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 11:33 schreef sjorsie1982 het volgende:
water is nat.

Verassend weten veel fokker niet wat in de OP staat en dat water nat is.

Water is ook dodelijk trouwens.
Verassen ook
  zondag 15 oktober 2023 @ 23:23:55 #127
168739 Red_85
'echt wel'
pi_210967214
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2023 11:50 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Ik eet 1 zak chips per week en kan rustig 20 keer per dag het keukenkastje open doen om iets te pakken zonder dat ik elke keer als ik de zak zie liggen denk 'die moet ik hebben, NU'.

Bak ijs heb ik al een maand onaangebroken in de vriezer liggen.
Eet zelden chips en hier ligt sinds de zomer een bak ijs in de vriezer. En dat weet ik.

Dus hoezo?
Ook weer heerlijke buzzzzzwoordjes met termpjes om slim te lijken.

Wanne gejank.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 16 oktober 2023 @ 01:03:01 #128
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_210967635
Er ligt al een week een pakje coke op mijn salontafel verleidelijk te wezen. :{

#komtweldichtbijzo
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_210967785
Is natuurlijk wel een goede reden om de belasting op suikers te verhogen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_210969308
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 22:03 schreef Intint het volgende:

[..]
Om een bron vragen wanneer iemand zijn beargumentatie vergeet = wereldvreemd zijn. Got it.
Je bevestigd mijn punt alleen maar. Hoe wereldvreemd ben je?
Laten we anders eerst even beginnen met of dat onderzoek wat we van jou moeten ontkrachten überhaupt zelf zo een boude uitspraak enigszins onderbouwd.

Maar eenieder met een beetje verstand weet dat al.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_210969590
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 10:58 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Het gewicht dat verloren werd bevond zich voornamelijk in de portemonnee neem ik aan?
Pep is wel goedkoper dan eten :X
pi_210969900
Dan valt het ook wel mee hoe verslavend coke is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_210969940
quote:
7s.gif Op maandag 16 oktober 2023 01:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Er ligt al een week een pakje coke op mijn salontafel verleidelijk te wezen. :{

#komtweldichtbijzo
Nu ik er zo bij nadenk, zijn chips en roomijs niet gewoon veel verslavender?

Ik heb hier ook genoeg verslavend spul liggen in mijn 'secret stash', maar denk je echt dat ik dat op elk willekeurig moment zou kunnen/willen doen? Natuurlijk niet, ik lijk wel gek en ten tweede is dat geen bal aan. Zoiets is voor speciale gelegenheden. Als er een zak chips in de kast ligt ben ik veel sneller geneigd te denken van "oh, dit kan ik vanavond wel opeten".
  maandag 16 oktober 2023 @ 11:47:50 #134
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_210970099
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 11:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nu ik er zo bij nadenk, zijn chips en roomijs niet gewoon veel verslavender?

Ik heb hier ook genoeg verslavend spul liggen in mijn 'secret stash', maar denk je echt dat ik dat op elk willekeurig moment zou kunnen/willen doen? Natuurlijk niet, ik lijk wel gek en ten tweede is dat geen bal aan. Zoiets is voor speciale gelegenheden. Als er een zak chips in de kast ligt ben ik veel sneller geneigd te denken van "oh, dit kan ik vanavond wel opeten".
Het word er ook voor gemaakt. Ik heb wel eens een test-zak chips gekregen. Zonder opdruk met uitgebreide vragenlijst. 1 van de vragen was: Is dit een door-eter?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_210970602
Wat een onzin weer

Je moet zelfdiscipline hebben en met mate roomijs en chips eten.
Zelfde met alle andere zaken die slecht zijn.

Koop het gewoon niet, als je er niet af kunt blijven.

Ik koop en eet weinig chips maar als ik het koop dan eet ik de zak in 2 dagen leeg.
Een bak ijs eet ik bijna nooit, ik heb vd week een bak ijs weggegooid dat al 2 jaar in de vriezer lag.
pi_210971555
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 12:44 schreef ZanneG het volgende:
Wat een onzin weer

Je moet zelfdiscipline hebben en met mate roomijs en chips eten.
Zelfde met alle andere zaken die slecht zijn.

Koop het gewoon niet, als je er niet af kunt blijven.

Ik koop en eet weinig chips maar als ik het koop dan eet ik de zak in 2 dagen leeg.
Een bak ijs eet ik bijna nooit, ik heb vd week een bak ijs weggegooid dat al 2 jaar in de vriezer lag.
Tja, hetzelfde kun je natuurlijk zeggen over alcohol en nicotine, maar dat betekent niet dat er geen verslaving bestaat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_210971610
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 10:52 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Ik ken iemand die aan een coke dieet is gegaan om af te vallen.
Heeft ook nog gewerkt ook kilo's vlogen er af.

Gezond lijkt het mij allerminst.
Kun je beter amfetamines doen zoals de jaren ‘60, is veel goedkoper.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_210971652
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 11:22 schreef Discombobulate het volgende:
Dan valt het ook wel mee hoe verslavend coke is.
Daar kunnen de meningen over verschillen. Ik heb het ruim 20 jaar recreatief gebruikt, bijna elk weekend een gram of 2 weggesnoven tijdens het uitgaan of gewoon thuis. Nooit het idee gehad dat ik het echt nodig had, ik nam het gewoon omdat het kon. Als er eens een weekend was waarin het niet gelegen kwam zat ik niet in zak en as of zo, het was gewoon wat het was. En ook van het ene op het andere moment besloten dat het welletjes was en dat is inmiddels alweer zo'n 12 jaar geleden, nooit meer aangeraakt sinds die tijd.

Ik heb het dus vrij lang gebruikt, maar nooit het idee gehad dat ik er fysiek verslaafd aan was. Zelfde verhaal met bier eigenlijk, ook dat heb ik vrij lang bijna dagelijks gedronken, en ook daar ben ik meer dan 10 jaar geleden volledig mee opgehouden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_210971826
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 14:36 schreef Hathor het volgende:

[..]
Daar kunnen de meningen over verschillen. Ik heb het ruim 20 jaar recreatief gebruikt, bijna elk weekend een gram of 2 weggesnoven tijdens het uitgaan of gewoon thuis. Nooit het idee gehad dat ik het echt nodig had, ik nam het gewoon omdat het kon. Als er eens een weekend was waarin het niet gelegen kwam zat ik niet in zak en as of zo, het was gewoon wat het was. En ook van het ene op het andere moment besloten dat het welletjes was en dat is inmiddels alweer zo'n 12 jaar geleden, nooit meer aangeraakt sinds die tijd.

Ik heb het dus vrij lang gebruikt, maar nooit het idee gehad dat ik er fysiek verslaafd aan was. Zelfde verhaal met bier eigenlijk, ook dat heb ik vrij lang bijna dagelijks gedronken, en ook daar ben ik meer dan 10 jaar geleden volledig mee opgehouden.
Idem, maar echt verslaafd zijn is denk iets heel anders. Ik wil ook graag elk weekend blowen of wat gebruiken. Blowen kan prima, maar gebruiken probeer ik toch echt wel wat minder te doen, niet elk weekend iig.. En dat doe ik ook gewoon. En soms doe ik het wel een paar weken achter elkaar. Maar ik heb ook nooit het gevoel dat ik verslaafd ben of dat het m'n leven negatief beïnvloed. Blowen deed ik een tijdje elke avond, ook totaal geen negatieve effecten. Toen besloot ik het alleen in het weekend te doen en binnen een week of twee die nieuwe gewoonte aangeleerd. Sindsdien heb ik m'n drugsgebruik echt al heel wat jaar volledig onder controle en dat voelt wel echt goed. I can have my cake and eat it too. >:)

Ik ken wel iemand met een alcoholverslaving en dat is wel echt the real deal, holy fuck. Dat is wel echt heel iets anders.
  maandag 16 oktober 2023 @ 14:56:45 #140
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_210971874
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 11:56 schreef asco het volgende:
Onzin.
Ik eet heel af en toe ijs of chips en buiten die tijd voel ik geen enkele drang dat ik het nodig heb.
Next onzinartikel aub.
Grappig, want ik heb hetzelfde met drugs.

Kunnen we nu dan ook concluderen dat drugs niet verslavend zijn omdat ik er klaarblijkelijk niet zo gevoelig voor ben?

[ Bericht 3% gewijzigd door Isdatzo op 16-10-2023 15:10:34 ]
Huilen dan.
pi_210971933
Houden we het taalgebruik wel even correct en tevens up to date? Het is totverslaafdegemaakte.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_210971987
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 11:56 schreef asco het volgende:
Onzin.
Ik eet heel af en toe ijs of chips en buiten die tijd voel ik geen enkele drang dat ik het nodig heb.
Next onzinartikel aub.
Jaja, op Fok! kun je met N=1 elk wetenschappelijk onderzoek wegschuiven. :Y

"Gemiddelde penis is 14 cm".

"LULKOEK!!!MIJN PENER IS 28 CM!!!

Gemiddeld iq is 100."

"ONZIN!!!MIJN IQ IS 150!!!"

:7
pi_210972040
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 14:36 schreef Hathor het volgende:

[..]

Klopt, maar dat cocaïne helemaal niet zo vreselijk verslavend is wilden ze in de VS liever niet horen. Ben Goldacre had daar destijds wel een leuk stukje over in de Guardian:

quote:
It also dared to challenge the prevailing policy view that all drug use is harmful misuse. "An enormous variety was found in the types of people who use cocaine, the amount of drug used, the frequency of use, the duration and intensity of use, the reasons for using and any associated problems."

Experimental and occasional use were by far the most common types of use, it said, and compulsive or dysfunctional use, though worthy of close attention, were much less common.

It then descended into outright heresy. "Occasional cocaine use does not typically lead to severe or even minor physical or social problems … a minority of people … use casually for a short or long period, and suffer little or no negative consequences."
  Redactie Sport maandag 16 oktober 2023 @ 15:38:11 #144
274204 crew  Mexicanobakker
pi_210972234
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 10:36 schreef Hathor het volgende:
Wat een onzin zeg.
Ah ja, user Hathor weet het natuurlijk beter dan een legertje wetenschappers
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_210972284
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ah ja, user Hathor weet het natuurlijk beter dan een legertje wetenschappers
Het is nog steeds gewoon een onterechte toeschrijving van de Telegraaf aan het adres van 'wetenschappers' hoor.
pi_210972955
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 15:15 schreef Monolith het volgende:

[..]
Klopt, maar dat cocaïne helemaal niet zo vreselijk verslavend is wilden ze in de VS liever niet horen. Ben Goldacre had daar destijds wel een leuk stukje over in de Guardian:
[..]

Social problems snap ik, dat lijkt me logisch, maar physical problems? Ik dacht dat occasional use ook wel slecht was voor je hart. Maar ik heb graag ongelijk wat dat betreft. Kun je ergens inzoomen op die physical effects van occasional use?
pi_210972999
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 16:49 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Social problems snap ik, dat lijkt me logisch, maar physical problems? Ik dacht dat occasional use ook wel slecht was voor je hart. Maar ik heb graag ongelijk wat dat betreft. Kun je ergens inzoomen op die physical effects van occasional use?
Ik ben niet de auteur van de column en ook niet van het oorspronkelijke rapport dat nog via de waybackmachine terug te lezen is hier.
pi_210973083
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 16:54 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik ben niet de auteur van de column en ook niet van het oorspronkelijke rapport dat nog via de waybackmachine terug te lezen is hier.
Nee, maar er zijn volgens mij genoeg artikelen die het tegendeel beweren.
pi_210974112
Dit werd al beschreven in Bread Belly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')