SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Hele Toestand ditquote:
Het zijn pittige tijden voor iedereenquote:
quote:
Wakker maken is ook kut.quote:Op zondag 15 oktober 2023 02:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
is mijn lievelingshobby
maar laat haar nu maar slapen... wakker maken maakt een enorm boze vlinder
Oh jij was al wel heel vroeg actiefquote:Op zondag 15 oktober 2023 03:02 schreef Karzai het volgende:
kan niet slapen koffie gezet en de keuken maar opgeruimd
ik werd er niet door wakker, het heeft geholpen om wat meer in te dommelenquote:
das hier wel andersquote:Op zondag 15 oktober 2023 07:34 schreef kwiwi het volgende:
Heb de thuisadministratie alweer gedaan. Nu even hardlopen. Heerlijk die tijden waarop nog niemand wakker is.
tuigquote:Op zondag 15 oktober 2023 07:49 schreef bitterbal het volgende:
Wachten op de metro met je inboedel
https://imgur.com/a/3Np7SFR
dropping?quote:Op zondag 15 oktober 2023 07:47 schreef bitterbal het volgende:
Sta ik voor stoplicht te wachten. Duikt er ineens een dronken dropping op die over mijn motor begint te praten![]()
Ben maar door rood gegaan
nee, is vast rotterdams?quote:Op zondag 15 oktober 2023 07:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ken je dat niet? Dronken dropje :p
Ja, sorry daarvoor.quote:Op zondag 15 oktober 2023 07:53 schreef bitterbal het volgende:
Schrok echt want hij stond ineens zo dichtbij naast mij dat die tegen mij aanstond
Zelfs ik ken het uit Limburg en Twentequote:Op zondag 15 oktober 2023 07:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ken je dat niet? Dronken dropje :p
quote:
Morguh skattiesquote:
Yes. Zit nu aan de krezanten en gebakken eitjesquote:Op zondag 15 oktober 2023 08:06 schreef mschol het volgende:
maar ben je nu al op pad naar de blauwe doos @:bitterbal ?
Blijven liggenquote:Op zondag 15 oktober 2023 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Zal ik uit bed gaan of nog even blijven liggen.
Lekker zit ook met een bakkie en een warm kaas uien broodje van AHquote:Op zondag 15 oktober 2023 09:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja hoor, ga zo nog een kopje koffie maken met een bammetje.
Hey Joequote:
Omdraaien en nog even een tukkie doenquote:Op zondag 15 oktober 2023 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Zal ik uit bed gaan of nog even blijven liggen.
quote:
Goedemorgen Dotquote:
In ieder geval een koele dag, 10 gradenquote:Op zondag 15 oktober 2023 09:17 schreef LTVDK het volgende:
Gaat het vandaag zo'n vervelende regendag worden
Ai, da's niet zo mooi.quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:21 schreef Puala het volgende:
Morguh![]()
Wakker met een kater zonder alcohol te hebben genuttigd. Een van de buitendeuren zat blijkbaar niet goed dicht/op slot en is open gewaaid. En heeft een groot deel van de nacht open gestaan. Resultaat is dat t koud is in huis en de gasrekening van de afgelopen uren niet heel grappig
Morguhquote:Op zondag 15 oktober 2023 09:21 schreef Puala het volgende:
Morguh![]()
Wakker met een kater zonder alcohol te hebben genuttigd. Een van de buitendeuren zat blijkbaar niet goed dicht/op slot en is open gewaaid. En heeft een groot deel van de nacht open gestaan. Resultaat is dat t koud is in huis en de gasrekening van de afgelopen uren niet heel grappig
Ja, want het duurt zo'n 40 dagen alvorens ik het opstookprotocol heb afgerond voor de nieuwe vloerquote:Op zondag 15 oktober 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Heb jij dan de verwarming al aanstaan?
Die staat hier nog op 0
O ja dan ligt het wat anders.quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, want het duurt zo'n 40 dagen alvorens ik het opstookprotocol heb afgerond voor de nieuwe vloerDus op zich ben ik nog redelijk laat begonnen, eergister
![]()
En het is een vochtige hut hier na al het verbouwen, dus vanwege al het vocht is stoken ook wel echt aan te raden.
Dat snap ik, had ik ook gedaanquote:Op zondag 15 oktober 2023 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dan ligt het wat anders.
Ik probeer het nog wel even uit te stellen om te gaan stoken. Gas is niet echt goedkoper geworden en het prijsplafond is er volgens mij af.
Is het nog wel droog gebleven, heeft ook wel aardig geregend vannacht geloof ikquote:Op zondag 15 oktober 2023 09:21 schreef Puala het volgende:
Morguh![]()
De deur was een beetje nat, maar de bank er voor niet. Gelukkigquote:Op zondag 15 oktober 2023 09:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het nog wel droog gebleven, heeft ook wel aardig geregend vannacht geloof ik
O nou hou er alvast rekening mee dat het niet meer telt. Ook met prijsplafond is het nog veel te duur om te stoken.quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat snap ik, had ik ook gedaanMaar het prijsplafond geld voor 1 jaar, dus tot eind december
met mij gaat alles prima,met jou?quote:
vreetschuur is het meerquote:Op zondag 15 oktober 2023 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes. Zit nu aan de krezanten en gebakken eitjes
Klopt, ik ben blij dat ik een jaarcontract heb afgesloten. Misschien slim om dat zelf ook te doen?quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nou hou er alvast rekening mee dat het niet meer telt. Ook met prijsplafond is het nog veel te duur om te stoken.
Prijzen gaan nu weer omhoog door wat er tussen Hamas en Israel gebeurd
Fijn te horen,quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:31 schreef mschol het volgende:
[..]
met mij gaat alles prima,met jou?
[..]
vreetschuur is het meer
Jij ook droog gebleven?quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:29 schreef Puala het volgende:
[..]
De deur was een beetje nat, maar de bank er voor niet. Gelukkig
Ik vind de prijzen nog te hoog om een vast contract af te sluiten. Veel goedkoper dan wat het was kom je nog niet.quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt, ik ben blij dat ik een jaarcontract heb afgesloten. Misschien slim om dat zelf ook te doen?
ik heb hier ook alles nog uit staan, en dat zie ik kome de maand of zelfs 2 niet veranderenquote:Op zondag 15 oktober 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Heb jij dan de verwarming al aanstaan?
Die staat hier nog op 0
Ik was toen klant van welkom energie en heb nu een contract voor dezelfde prijs als toen ik af kon sluiten toen de bende net begon met instorten. Denk niet dat het de komende 1-2 jaar nog gaat zakken eigenlijk. Misschien is dit wel het nieuwe normaal?quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind de prijzen nog te hoog om een vast contract af te sluiten. Veel goedkoper dan wat het was kom je nog niet.
Heb gisteren een heleboel zitten vergelijken.
Hier ook hoor, heb alleen de pech dat m ijn woning na renovatie zo is gaan tochtenquote:Op zondag 15 oktober 2023 09:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hier ook alles nog uit staan, en dat zie ik kome de maand of zelfs 2 niet veranderen
Dat scheelt gelukkig, als de wind verkeerd had gestaan had je ook nog alles kunnen gaan dweilenquote:Op zondag 15 oktober 2023 09:29 schreef Puala het volgende:
[..]
De deur was een beetje nat, maar de bank er voor niet. Gelukkig
waardeloos..quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook hoor, heb alleen de pech dat m ijn woning na renovatie zo is gaan tochten
Ze hebben er van alles al aan gedaan maar helaas ie het nog niet opgelost.
Ik voel het nu al weer. Voor de renovatie liep ik altijd op blote voeten nu draag ik alpaca sokken en daarover heen lamswollen pantoffels en nog koude voeten
Stijgen doe ze gelijk, maar zakken met de prijzen dan weer niet.quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik was toen klant van welkom energie en heb nu een contract voor dezelfde prijs als toen ik af kon sluiten toen de bende net begon met instorten. Denk niet dat het de komende 1-2 jaar nog gaat zakken eigenlijk. Misschien is dit wel het nieuwe normaal?
Wat betaal je nu voor gas per kuub? Ik zit bij de Vattenfall geloof ik nog op 1,45, tijd om nog even snel over te stappen denk ikquote:Op zondag 15 oktober 2023 09:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik was toen klant van welkom energie en heb nu een contract voor dezelfde prijs als toen ik af kon sluiten toen de bende net begon met instorten. Denk niet dat het de komende 1-2 jaar nog gaat zakken eigenlijk. Misschien is dit wel het nieuwe normaal?
Ik heb m afgesloten voor 1,27 half sept. Alsnog een hoop geld, maar ik zit niet te wachten op 1,45 of hoger.quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat betaal je nu voor gas per kuub? Ik zit bij de Vattenfall geloof ik nog op 1,45, tijd om nog even snel over te stappen denk ik
Hoe warmer je het binnen hebt hoe meer je de tocht kou voelt heb ik het ideequote:Op zondag 15 oktober 2023 09:37 schreef mschol het volgende:
[..]
waardeloos..
Hier tocht het altijd wel sinds ik er in zit..
en daarom wil ik eigenlijk zo min mogelijk stoken, voor mn gevoel verwarming ik de buitenlucht en niet de kamer (maar dat is vast niet zo, de warmte verspreid zich gewoon lastig denk ik)
ik heb goede hoop dat na verbouwing dat verbeterd..
Nee ik ook niet, zit nu te kijken, CoolBluequote:Op zondag 15 oktober 2023 09:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb m afgesloten voor 1,27 half sept. Alsnog een hoop geld, maar ik zit niet te wachten op 1,45 of hoger.
Zit ik ook bijquote:Op zondag 15 oktober 2023 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, zit nu te kijken, CoolBlueis het voordeligst voor mij nu, 1,21 per m3.
ja, en ik kom ook vrij moe thuis altijd, dat speelt ook zeker mee.quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe warmer je het binnen hebt hoe meer je de tocht kou voelt heb ik het idee
quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:17 schreef LTVDK het volgende:
Gaat het vandaag zo'n vervelende regendag worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |