Voordeel hiervan is is dat ook de bevolking daar nu ook een hekel gaat krijgen aan Hamas. Eerst oorlog uitlokken, en als je wil vluchten word je tegengehoudenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:20 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er is video- en fotomateriaal waarop te zien is dat Hamas door middel van wegblokkeringen vluchtelingen tegeenhoudt.
https://www.timesofisrael(...)ating-northern-gaza/
Vergis je niet. Hezbollah heeft ze de laatste keer ook aardig gepakt. Hamas is nu wss ook beter getraind dan voorheen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En goed georganiseerd, gedisciplineerd en gemotiveerd tot op het bot. Daar kunnen die Arabieren alleen maar van dromen.
Het is mogelijk dat Israel Gaza gaat loskoppelen van de andere gebieden en helemaal schoonvegen of wellicht zelfs annexeren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:04 schreef Jahr00n het volgende:
Wat is het praktisch nut dat iedereen naar het zuiden moet vluchten?
Poetinquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Poetin is nog bezig om die 200k reservisten op te leiden die hij 1 jaar geleden gemobiliseerd heeft
Doet israel binnen een week
zoek je verkering?/quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
350.000 reservisten opgeroepen, daar zullen ook een paar duizend vrouwen bijzitten vermoed ik.
Waarom post je een twitterbericht met de Syrische vlag boven een bericht over een aanval op Israël?quote:
Als ie slim is let ie nu goed op.quote:
Als hij slim is dan valt hij zelf uit een raam een keer.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ie slim is let ie nu goed op.
Slaapt die kerel ook?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:27 schreef Stoorzendert het volgende:
Denk dat Steve een 24uur marathon uitzending gaat houden
Het Israëlische leger heeft denk ook iets minder last van corruptie en alcoholisme dan het Russische leger...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Poetin is nog bezig om die 200k reservisten op te leiden die hij 1 jaar geleden gemobiliseerd heeft
Doet israel binnen een week
Nou hij ziet er wel uit alsof hij elk moment onder zijn bureau in slaap kan vallen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:27 schreef Stoorzendert het volgende:
Is die intel doge een beetje betrouwbaar?quote:
Ja Intel Doge en Intel Crab zijn betrouwbaarquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:30 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Is die intel doge een beetje betrouwbaar?
Volgens mij zitten de meeste vrouwen bij ondersteunende onderdelen. Ik had een Israëlische vriendin die bij de voedselvoorziening zat. Een andere vriendin heeft tijdens de Tweede Intifada op de Westoever gediend in een fanatieke eenheid vol triggerhappy types, maar zij was een van de weinige vrouwen daar.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Weet jij of de vrouwen van het IDF meevechten aan het front? Daar was ik mij niet zeker over bij mijn post. Dacht voornamelijk achter de schermen en civiele diensten op straat.
Wist je dat Steve (vooral vroeger) schrijver was voor TV shows waaronder Sesame Street,Beavis and Butt-Head en Seinfield?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:27 schreef Stoorzendert het volgende:
quote:US lawmaker: Israel has indicated it will allow food, water, medicine into Gaza
By JACOB MAGID
A US lawmaker tells The Times of Israel that Israeli officials have indicated to them that they will allow food, water and medicine into Gaza after imposing a siege on the enclave, as Israel appears to be gearing up for a ground operation to destroy Hamas.
The US lawmaker clarifies that Israel has not committed to letting in electricity and fuel supplies into Gaza, which are not covered by the same rules under law of armed conflict.
Beavis and Butthead?!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Wist je dat Steve (vooral vroeger) schrijver was voor TV shows waaronder Sesame Street,Beavis and Butt-Head en Seinfield?
Steve heeft zelf ook een Butt-headquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Wist je dat Steve (vooral vroeger) schrijver was voor TV shows waaronder Sesame Street,Beavis and Butt-Head en Seinfield?
Thanks, zal ze toevoegen op xquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja Intel Doge en Intel Crab zijn betrouwbaar
Steve is the great Cornholioquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:33 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Steve heeft zelf ook een Butt-head
Dat is pas wensdenken! Eerst het noorden platgooien en dan de bevolking daarnaartoe verplaatsen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Volgens Rob de Wijk is een scenario om het noorden helemaal naar de tyfus te bombarderen om de bevolking vervolgens weer naar het noorden te sturen en dan het zuiden te pakken.
Als ze twijfelen zetten ze er iets bij als "there are reports that". Ik volg ze sinds begin Oekraïne oorlog en zijn in mijn beleving zeer betrouwbaar en kennen de goede bronnenquote:
Ali_boo's eerste betrouwbare bronquote:
Jammer, niet meer het equivalent kijken van Sesamstraat waarbij het equivalent van Tommie doodgeslagen wordt door een Israëlische ondervrager. Poehee!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:36 schreef Perrin het volgende:
Geen Hamas-TV meer op de Franse satelliet.
[ twitter ]
Als er zo weinig Hamas support is onder moslims, waarom bestond dat kanaal dan uberhaupt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:36 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Stilte voor de storm.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:38 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Steve is zijn klok aan het goed zetten. Oftewel er gebeurd weinig in gaza.
Ook een complot van de MSM natuurlijk 😄quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:36 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Duidelijkquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ze twijfelen zetten ze er iets bij als "there are reports that". Ik volg ze sinds begin Oekraïne oorlog en zijn in mijn beleving zeer betrouwbaar en kennen de goede bronnen
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:36 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Dit is zeer slecht nieuws.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Duidelijk![]()
Dit klinkt niet al te best![]()
[ twitter ]
Jeetje, een dictatuur met een propagandazender. Wat bijzonder!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:40 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als er zo weinig Hamas support is onder moslims, waarom bestond dat kanaal dan uberhaupt.
Bluf joh, die gaan helemaal niets doen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Duidelijk![]()
Dit klinkt niet al te best![]()
[ twitter ]
Dan gaat de VS ook meedoen en worden het interessante tijden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Iran zijn gigantische geslachtsorgaan over de regio legt heb je pas echt laxeer aan de ventilator. Dit is voor het eerst dat ik dat niet eens uitsluit. Ik ben bang, angstig, gedwee voor wat gaat komen.²
Inderdaad, maar ze moeten toch iets roepen voor de bühne.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Bluf joh, die gaan helemaal niets doen.
Staan ze wel met hun broek naar beneden op het moment dat ze idd niks doen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Bluf joh, die gaan helemaal niets doen.
No sleep for you!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:32 schreef Momo het volgende:
[..]
guerillaoorlog gaan ze niet winnen van die martelarenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:31 schreef Stoorzendert het volgende:
@:AchJa Wat geeft volgens jou het meeste voordeel voor een guerillaoorlog? Daglicht of donker?
https://www.bd.nl/buitenl(...)gazastrook~abf6b9cb/quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:25 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is mogelijk dat Israel Gaza gaat loskoppelen van de andere gebieden en helemaal schoonvegen of wellicht zelfs annexeren.
Dit filmpje is hilarisch en tegelijk ook doodeng, hoe het probeert kinderen te beïnvloeden, om walgelijk dingen te laten doen. Maar het is zooooo slecht gemaakt, dat het ook grappig is. Een man van rond de dertig die een opa moet voorstellen, dat gekke dansje van Farfour op 0.57, het muziekje als ´opa´ dood gaat, hoe het meisje kijkt als ze ziet hoe farfour gruwelijk wordt doodgeslagen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer, niet meer het equivalent kijken van Sesamstraat waarbij het equivalent van Tommie doodgeslagen wordt door een Israëlische ondervrager. Poehee!
https://en.wikipedia.org/wiki/Tomorrow%27s_Pioneers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |