Dat is pas wensdenken! Eerst het noorden platgooien en dan de bevolking daarnaartoe verplaatsen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Volgens Rob de Wijk is een scenario om het noorden helemaal naar de tyfus te bombarderen om de bevolking vervolgens weer naar het noorden te sturen en dan het zuiden te pakken.
Als ze twijfelen zetten ze er iets bij als "there are reports that". Ik volg ze sinds begin Oekraïne oorlog en zijn in mijn beleving zeer betrouwbaar en kennen de goede bronnenquote:
Ali_boo's eerste betrouwbare bronquote:
Jammer, niet meer het equivalent kijken van Sesamstraat waarbij het equivalent van Tommie doodgeslagen wordt door een Israëlische ondervrager. Poehee!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:36 schreef Perrin het volgende:
Geen Hamas-TV meer op de Franse satelliet.
[ twitter ]
Als er zo weinig Hamas support is onder moslims, waarom bestond dat kanaal dan uberhaupt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:36 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Stilte voor de storm.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:38 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Steve is zijn klok aan het goed zetten. Oftewel er gebeurd weinig in gaza.
Ook een complot van de MSM natuurlijk 😄quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:36 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Duidelijkquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ze twijfelen zetten ze er iets bij als "there are reports that". Ik volg ze sinds begin Oekraïne oorlog en zijn in mijn beleving zeer betrouwbaar en kennen de goede bronnen
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:36 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Dit is zeer slecht nieuws.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Duidelijk![]()
Dit klinkt niet al te best![]()
[ twitter ]
Jeetje, een dictatuur met een propagandazender. Wat bijzonder!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:40 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als er zo weinig Hamas support is onder moslims, waarom bestond dat kanaal dan uberhaupt.
Bluf joh, die gaan helemaal niets doen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Duidelijk![]()
Dit klinkt niet al te best![]()
[ twitter ]
Dan gaat de VS ook meedoen en worden het interessante tijden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Iran zijn gigantische geslachtsorgaan over de regio legt heb je pas echt laxeer aan de ventilator. Dit is voor het eerst dat ik dat niet eens uitsluit. Ik ben bang, angstig, gedwee voor wat gaat komen.²
Inderdaad, maar ze moeten toch iets roepen voor de bühne.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Bluf joh, die gaan helemaal niets doen.
Staan ze wel met hun broek naar beneden op het moment dat ze idd niks doen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Bluf joh, die gaan helemaal niets doen.
No sleep for you!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Wist je dat Steve (vooral vroeger) schrijver was voor TV shows waaronder Sesame Street,Beavis and Butt-Head en Seinfield?
guerillaoorlog gaan ze niet winnen van die martelarenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:31 schreef Stoorzendert het volgende:
@:AchJa Wat geeft volgens jou het meeste voordeel voor een guerillaoorlog? Daglicht of donker?
https://www.bd.nl/buitenl(...)gazastrook~abf6b9cb/quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:25 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is mogelijk dat Israel Gaza gaat loskoppelen van de andere gebieden en helemaal schoonvegen of wellicht zelfs annexeren.
Dit filmpje is hilarisch en tegelijk ook doodeng, hoe het probeert kinderen te beïnvloeden, om walgelijk dingen te laten doen. Maar het is zooooo slecht gemaakt, dat het ook grappig is. Een man van rond de dertig die een opa moet voorstellen, dat gekke dansje van Farfour op 0.57, het muziekje als ´opa´ dood gaat, hoe het meisje kijkt als ze ziet hoe farfour gruwelijk wordt doodgeslagen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer, niet meer het equivalent kijken van Sesamstraat waarbij het equivalent van Tommie doodgeslagen wordt door een Israëlische ondervrager. Poehee!
https://en.wikipedia.org/wiki/Tomorrow%27s_Pioneers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |