Als de KNVB slim is dan laten ze een paar eventuele bekertjes gewoon lekker gaan. Het enige dat je bereikt met telkens naar de kleedkamer is dat dat volk nog opgefokter raakt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:58 schreef trein2000 het volgende:
Laat uuuuuuu z’n verantwoordelijkheid maar nemen en bij voorbaat het publiek weren.
Ja dat zal verder geen enkel precedent scheppen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:58 schreef trein2000 het volgende:
Laat uuuuuuu z’n verantwoordelijkheid maar nemen en bij voorbaat het publiek weren.
Dit boeit niemandquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:28 schreef Themeparktommy het volgende:
Die vrouwen gaan het nog knap moeilijk krijgen
Op zich wel leuk voor ze, vraag me alleen af hoe ze de arena 3 keer vol krijgen of iig halfvol.quote:
Niet, maar als je hoofdtribune en oost vol krijgt dan is het het al wel waard. Probleem is denk ik meer dat die capaciteit van 2250 op de toekomst te weinig is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich wel leuk voor ze, vraag me alleen af hoe ze de arena 3 keer vol krijgen of iig halfvol.
BEKKIE JIJ, GEEN AJAXPUBLIEK BEDOEL JE, WOESTquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:58 schreef trein2000 het volgende:
Hoe lang gaat het duren voordat er hamasspreekkoren klinken?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:29 schreef Paul het volgende:
[..]
BEKKIE JIJ, GEEN AJAXPUBLIEK BEDOEL JE, WOEST
kan me herinneren dat dit vaak voor de wedstrijd bij opwarmen al gezongen wordtquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoe lang gaat het duren voordat er hamasspreekkoren klinken?
Daarom dus.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:30 schreef Paul het volgende:
[..]
kan me herinneren dat dit vaak voor de wedstrijd bij opwarmen al gezongen wordt
Hoort erbij, stukje folklore.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:30 schreef Paul het volgende:
[..]
kan me herinneren dat dit vaak voor de wedstrijd bij opwarmen al gezongen wordt
Als het 3-0 voor Utrecht na 30 minuten staat gaan Ajax fans het wel saboteren denk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar goed gaan de supporters een zeer goede kans om van Ajax te winnen zelf verpesten? Misschien als Utrecht achter komt te staan, maar dat is niet heel realistisch.
Dat vroeg ik me ook af, geen idee of ze ook voor spreekkoren gaan staken maar zo ja dan maak je de 20 minuten niet vol.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als het 3-0 voor Utrecht na 30 minuten staat gaan Ajax fans het wel saboteren denk.
Kan je ergens inzetten op staken ?
Denk dat ze wel gaan staken, of de KNVB wil echt voor schut staan als ze alle liedjes over joden van Ajax/Utrecht publiek gaan goedkeurenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af, geen idee of ze ook voor spreekkoren gaan staken maar zo ja dan maak je de 20 minuten niet vol.
Stoppen met voetbalquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Nooit meer publiek ergens toelaten, je weet maar nooit.
Het zal me zeer verbazen als we na 30 minuten nog voetballenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:06 schreef Black-Death het volgende:
Wedstrijd haalt de rust niet eens joh
Berghuis weer stuk? Tjonge jonge.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:30 schreef Tarado het volgende:
Blessures Van den Boomen, Berghuis en Mannsverk, zeg het maar @:Caland weer geen LowlandsPirlo
Of nog steeds, je ziet wel dat de pijntjes altijd meer zijn als het niet lekker loopt, nu weet ik niet wat voor blessure hij heeft hoor en geldt ook niet alleen voor hem.quote:
was al niet fit een tijdje toch? Of vergis ik me?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of nog steeds, je ziet wel dat de pijntjes altijd meer zijn als het niet lekker loopt, nu weet ik niet wat voor blessure hij heeft hoor en geldt ook niet alleen voor hem.
In seizoen 18-19 wilden ze met een gebroken been nog meedoen, nu is gebroken teennagel al voldoende om niet mee te hoeven doen.
Klopt, heeft NL ook afgezegd dus zal wel wat zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:53 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
was al niet fit een tijdje toch? Of vergis ik me?
Die Engelse houthakker op 10 in een VECHTWEDSTRIJD?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:30 schreef Tarado het volgende:
Blessures Van den Boomen, Berghuis en Mannsverk, zeg het maar @:Caland weer geen LowlandsPirlo
quote:Klaas-Jan Huntelaar heeft zijn werkzaamheden bij Ajax tijdelijk neergelegd. De veertigjarige technisch manager kampt met een burn-out. De voormalige topspits heeft zich ziek gemeld, bevestigt een woordvoerder van de Amsterdammers.
17e waarschijnlijk. PSV gaat jullie volgende week (in de hel van EHV) richting plek 18 sturen hahaquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:47 schreef Scorpie het volgende:
Zondag 14:30 staan we op de laatste plaats.
https://www.soccernews.nl(...)C_ojf9u7ZCkylLsUk77Iquote:Valentijn Driessen acht de kans groot dat FC Utrecht – Ajax aankomende zondag niet gespeeld gaat worden. Het lijkt erop dat de politie in de Domstad hard nodig zal zijn voor protesten van aanhangers van Israël dan wel Palestina.
Eredivisie-wedstrijd mogelijk afgelast wegens protesten in Domstad
“Die gaat niet door, hoor”, voorspelt Driessen over de Eredivisie-wedstrijd in De Galgenwaard (zondag 12:15 uur). “Er kan een hele hoop misgaan bij die wedstrijd, of er ook een protest is weet ik niet.” Een protest lijkt er zeker te gaan komen als Israël het plan om Gaza over de grond binnen te vallen doorzet.
Het Hamas, Hamas, Joden aan het gas klinkt bij iedere wedstrijd tussen FC Utrecht en Ajax vanuit het Utrecht-vak”, zegt Driessen. “En nu heb je een heel stadion, als die ertoe besluiten om dat met z’n allen uit hun mond te krijgen dan wordt de wedstrijd stilgelegd. En als ze aanwijzingen hebben dat het fout gaan, dan kan dat al vooraf betekenen dat Sharon Dijksma (de burgemeester van Utrecht, red.) zegt: Ik kan de veiligheid niet garanderen, dus ik laat deze wedstrijd aan ons voorbij gaan, die streep ik door.”
Als Valentijn het roept, zal het vast gewoon doorgaanquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:00 schreef Paul het volgende:
Nee he
[..]
https://www.soccernews.nl(...)C_ojf9u7ZCkylLsUk77I
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |