Goede reactie...quote:
Bye bye.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga hier ook weg, jezus wat een stelletje sukkels hier zeg
Ik meen het anders wel. Leuk toch dat je je goed voelt bij iets dat je gekocht hebt? Anders moet je het ook niet kopen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga hier ook weg, jezus wat een stelletje sukkels hier zeg
Succes..wss vind je daar wel weer zo een pyjamaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:50 schreef Karzai het volgende:
maar okay ga maar naar de wibra of de zeeman dan tot later
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
zolang steijn er zit...quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:23 schreef manny het volgende:
Hebben we zo waar een paar daagjes om te trainen, de meeste zullen op woensdag toch wel terug zijn.
Tegen beter weten in lichtpuntjes zoeken…
Gelukkig is dit geen heel realistisch scenario.quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:08 schreef Wertha het volgende:
Winnen van Utrecht en we gaan een hele gênante vertoning zien waarbij Steijn zich helemaal hét mannetje voelt en de overwinning viert alsof het landskampioenschap is behaald.
Hopen op een gelijkspelletje.quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gelukkig is dit geen heel realistisch scenario.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |