Het kon inderdaad slechter.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb het eerste kwartier gemist, maar als je zonder de klassespelers tegen dit Frankrijk toch gewoon de betere kansen uitspeelt in het halfuur daarna dan vind ik dat best okay.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb het eerste kwartier gemist, maar als je zonder de klassespelers tegen dit Frankrijk toch gewoon de betere kansen uitspeelt in het halfuur daarna dan vind ik dat best okay.
Het valt niet tegen nee. Al speelt Frankrijk eigenlijk standaard op 70 procent in dit soort potjes. Daarom was die 4-0 in maart ook zo onnodig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Nog niet, wel mijn ochtendjas aangedaan.quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog niet, wel mijn ochtendjas aangedaan.
In Tokio hebben ze geen augurk opgerold in boterhamworst met een prikkertjequote:
toch wel lekker voedsel voor de rest?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
In Tokio hebben ze geen augurk opgerold in boterhamworst met een prikkertje
quote:
Dan zal die wel in het stadion zittenquote:
@Oriente kennende wel, al heeft hij toch liever De Kuip toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan zal die wel in het stadion zitten
Logisch, die hebben een betere frituur.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:oriente kennende wel, al heeft hij toch liever De Kuip toch?
Hartman is veel belangrijker. De rest zijn prima vervangbaar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:51 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hopelijk raken Geert en de Wiefmeister niet geblesseerd.
Hier baal ik van.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:52 schreef onlogisch het volgende:
Xavi Simons loopt zich helemaal vast.
Nee die Messi danquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:53 schreef Coco het volgende:
Benieuwd wie die Olifant was zeg, man man man.
Daar ga je nooit achter komen natuurlijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:53 schreef Coco het volgende:
Echt een Dombo jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:53 schreef Coco het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:53 schreef Coco het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |