PVV en VVD is dan ook één pot natquote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
Definitief PVV hier na het doen van meerdere kieswijzers. Tweede keus zou VVD zijn (volgens kieswijzers), maar tja.
De huidige situatie bij PvdD met Ouwehand en het bestuur is geen probleem?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:36 schreef SEMTEX het volgende:
Partij voor de dieren. Jarenlang SP gestemd, zelfs lid geweest, maar Lilian Marijnissen gaat een kant op die me niet bevalt.
Nee.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:41 schreef Nober het volgende:
[..]
De huidige situatie bij PvdD met Ouwehand en het bestuur is geen probleem?
https://nos.nl/artikel/24(...)tapt-naar-de-rechter
Ik heb me opnieuw ingelezen. Dit jaar wordt het de Libertaire Partij. Er is teveel overheid, er wordt teveel verziekt door de overheid. De overheid denkt problemen op te lossen door meer overheid te creëren. Eerst moet de verwilderde overheid flink worden gesnoeid. Dus LP.quote:
24 zetels in de eerste kamer, lekker man.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:21 schreef Mrmime het volgende:
Definitief NSC hier. Laat ze het maar eens proberen. Graag een evenwichtige coalitie met Frans en Dilan.
Snap niet zo goed hoe je bijna Volt kan stemmen als je NSC of PVV overweegt, die clubs staan toch mijlenver van elkaar af?quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik had ook bijna op Volt gestemd en toen kwamen ze met dat belachelijke soort van zero-covidbeleid, ze wilden nog verdergaan dan de regering op dat moment. Betekent voor mij ook dat ik nooit op ze zal stemmen.
Twijfel nog tussen NSC en PVV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Jammer dat je nog niet het licht hebt gezien. Ik heb jaaaaren VVD gestemd, maar kan nu niet meer met droge ogen beweren dat er geen dingen gruwelijk mis zijn gegaan in Nederland.quote:
Zonder compromissen krijg je in Nederland alleen (vrijwel) niks voor elkaar.quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:58 schreef Nexum het volgende:
Tot mijn dood blijf ik SP stemmen. Ik weiger mijn stem aan partijen te geven die uiteindelijk toch gaan bezwijken onder de druk om compromissen te sluiten.
Je wilt dus niet echt de zaken waar de SP voor staat want die gaan nooit een meerderheid krijgen, en met compromissen krijg je iig sommige dingen wel voor elkaar.quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:58 schreef Nexum het volgende:
Tot mijn dood blijf ik SP stemmen. Ik weiger mijn stem aan partijen te geven die uiteindelijk toch gaan bezwijken onder de druk om compromissen te sluiten.
PvdD heeft toch wel wat voor elkaar gekregen terwijl zij ook nooit in de coalitie heeft gezeten.quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wilt dus niet echt de zaken waar de SP voor staat want die gaan nooit een meerderheid krijgen, en met compromissen krijg je iig sommige dingen wel voor elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |