Ik had ook bijna op Volt gestemd en toen kwamen ze met dat belachelijke soort van zero-covidbeleid, ze wilden nog verdergaan dan de regering op dat moment. Betekent voor mij ook dat ik nooit op ze zal stemmen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:31 schreef Leandra het volgende:
Tot 2010 altijd VVD gestemd, vanaf 2010 D66 gestemd tot de laatste verkiezingen, toen op Marieke Koekkoek van Volt gestemd, wat een fout was dat.
Geen Volt meer na dat smerige spelletje dat ze met Gündoğan gespeeld hebben.
Ik verwacht NSC.
Morgen. Ben ook heel benieuwdquote:Op maandag 23 oktober 2023 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil dat plan van Pietertje nu wel een keer. Dan kan ik het wellicht wegstrepen van m’n lijstje.
Niet zo zeer specifiek een vraag voor jou hoor, maar ook voor anderen die denken dat GL huisvesting op gaat lossen....hoe dan? Ze willen enkel meer buitenlanders opvangen hier, dus zelfs als er meer gebouwd kan gaan worden loop je toch tegen die achterstand in woningen aan. Het is nu al niet te doen, laat staan als je nog meer buitenlanders binnen laat. Zie ik wat over het hoofd?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:57 schreef remlof het volgende:
Ik ga GLPvdA stemmen.
In de hoop dat het de grootste partij wordt en zo de beleidslijnen kan uitzetten. De VVD heeft datnuwel lang genoeg gedaan met als gevolg dat het kapitalisme zelfs diep is doorgedrongen in essentiële zaken als zorg en huisvesting.
Dit helemaal.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Niet zo zeer specifiek een vraag voor jou hoor, maar ook voor anderen die denken dat GL huisvesting op gaat lossen....hoe dan? Ze willen enkel meer buitenlanders opvangen hier, dus zelfs als er meer gebouwd kan gaan worden loop je toch tegen die achterstand in woningen aan. Het is nu al niet te doen, laat staan als je nog meer buitenlanders binnen laat. Zie ik wat over het hoofd?
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Niet zo zeer specifiek een vraag voor jou hoor, maar ook voor anderen die denken dat GL huisvesting op gaat lossen....hoe dan? Ze willen enkel meer buitenlanders opvangen hier, dus zelfs als er meer gebouwd kan gaan worden loop je toch tegen die achterstand in woningen aan. Het is nu al niet te doen, laat staan als je nog meer buitenlanders binnen laat. Zie ik wat over het hoofd?
Doorgestreept. We kijken verder.quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil dat plan van Pietertje nu wel een keer. Dan kan ik het wellicht wegstrepen van m’n lijstje.
Goede manier van discussiëren. Je kan ook normaal antwoord geven.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:31 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Koppel je in je hoofd eigenlijk altijd alles aan buitenlanders?
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Goede manier van discussiëren. Je kan ook normaal antwoord geven.
Dit gaat hem voor mij ook worden.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:30 schreef LiptonLemon het volgende:
Normaal stamde ik altijd SP, maar ga nu toch de gok wagen met TimmerFrans, aangezien er toch een kans is dat hij premier wordt. Mooie coalitie lijkt mij PvdA/GL-NSC-D66-CDA-CU eventueel aangevuld met SP,Dieren of Volt. Liever geen VVD, BBB of fascisten in het kabinet.
Zijn allebei goed voor de nationale veiligheidquote:
PVV en VVD is dan ook één pot natquote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
Definitief PVV hier na het doen van meerdere kieswijzers. Tweede keus zou VVD zijn (volgens kieswijzers), maar tja.
De huidige situatie bij PvdD met Ouwehand en het bestuur is geen probleem?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:36 schreef SEMTEX het volgende:
Partij voor de dieren. Jarenlang SP gestemd, zelfs lid geweest, maar Lilian Marijnissen gaat een kant op die me niet bevalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |