quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ze wilden geen zussen blijvenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
val ik zomaar binnen bij de pottendate. Wat een binnenkomer. Leken net zusjes
Hoeveel talen spreek jij?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker Nederlanders kan je lekker praten
Ach ja, MBO ergotherapiequote:
5quote:
Welk gat?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
zou hem wel bij Evie naar binnen schuiven
Een borrelnootje wellicht?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:09 schreef onlogisch het volgende:
Volgens mij zit @:Pisces29 iets dwars vandaag.
Leg de bal niet voor als hij er niet in magquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je bent inderdaad meedogenloos vandaag.
Maar eens.
Ik ben de enige die het blondje als lief typeerde.quote:
Zou leuk zijn als ze Guus Til ook leuk vind.quote:
Lang geleden. Heel lang geleden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
zijn jullie wel eens verliefd geweest?
Kort antwoord dit, blondie kon het veel uitgebreider verwoorden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lang geleden. Heel lang geleden.
Bij deze gast zit ze best goed.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
Lief meisje wel. Zonde, die gaat nog zo teleurgesteld worden
Welke songtekst?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kort antwoord dit, blondie kon het veel uitgebreider verwoorden.
Ze doet alsof er een tweede date komt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind deze leuk samen. Wedden dat iemand nee zegt?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze doet alsof er een tweede date komt.
Vond het wel een leuke man.quote:
Niet vaak.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
zijn jullie wel eens verliefd geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij?![]()
Sodeju zegquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Zij is te knap voor die Addamsfamily knul.
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Zij is te knap voor die Addamsfamily knul.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet vaak.ik denk 3 keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij?
In de maak.quote:
'Door COVID is het er helaas nog niet van gekomen.'quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze doet alsof er een tweede date komt.
Hele week helaas moeten missen, lag niet aan de mention. Hopelijk volgende week beter.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Fijn weekend allen! Tot volgende week.
Heb gebeld, maar doen ze nietquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
Kunnen we de uitzending uitstellen ik heb wat vertraging
Ik ben net thuis en moet nog eten. Ik waai ook iets later voorbij.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
Kunnen we de uitzending uitstellen ik heb wat vertraging
Komt vast goed, we schrijven voor je meequote:Op maandag 16 oktober 2023 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben net thuis en moet nog eten. Ik waai ook iets later voorbij.
Niet dus.quote:
Past wel bij hem toch?quote:
Er was toch een Fok!ker die mee ging doen?quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Die oranje-witte trui. Is dat iemand van Fok! ?
Klopt, ben haar naam effe kwijt, althans usernamequote:Op maandag 16 oktober 2023 19:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er was toch een Fok!ker die mee ging doen?
Hij zit ergens flink tegenaanquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Is hij niet te jong daarvoor? 25 jaar.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
@cherrycokequote:Op maandag 16 oktober 2023 19:38 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Klopt, ben haar naam effe kwijt, althans username
Die leeftijd is hier ook.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is hij niet te jong daarvoor? 25 jaar.
Ik zie vooral een linkse kliek of elite hockey fanaten.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Een bepaalde groep twintigers zie je nooit in dit programma.
Emo-gamers. Iets teveel.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik zie vooral een linkse kliek of elite hockey fanaten.
Jij maar kankeren over die mensenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Ik ben nu sinds een paar dagen zakelijk bezig met Brabant en ze zijn wel erg aardig.
Wacht maar tot de borrelquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Ik ben nu sinds een paar dagen zakelijk bezig met Brabant en ze zijn wel erg aardig.
Joah Brabo's kunnen best aardig zijnquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Nooit. Ze zeuren zelf altijd hoe erg ze randstad haten.quote:
Ga maar lekker met ze eten en drinkenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nooit. Ze zeuren zelf altijd hoe erg ze randstad haten.Dat Brabant aardig is, is niks nieuws maar als je ze spreekt valt het wel weer op.
Was vorig seizoen ook al.quote:
Vind het niet kunnen dat ze dan een allochtoon pakken met zijn jas nog aanquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:46 schreef Hankster het volgende:
Val ik zo met de neus in de boter met de fotozwerver.
Digitaal meteen links swipen.quote:
Maar met alleen drankjes zijn de zenuwachtige mensen onbeholpen. Niks in handen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Lijkt me lastig eten wel, als je de hele tijd aan het woord bent en niet met volle mond wil praten. Eigenlijk is eten wat dat betreft geen goede date.
Fatima & Mohammed fokken rattenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:50 schreef Felagund het volgende:
Wie fokt nu ratten, die 54 jarige vrouw? Of diegene die bij Ivo zit?
En dan slapen de ratten buiten?quote:
Waar het distributiecentrum staat van de Marokkanenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:51 schreef RamboDirk het volgende:
Witte wijkbestaat dat nog in Nederland?
In van die dorpen of veel te dure wijkenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:51 schreef RamboDirk het volgende:
Donkerwitte wijken welquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:51 schreef RamboDirk het volgende:
Dat is ook weer zo. Als je evenveel aan het woord bent, dan kun je ook wel gewoon eten. Voor sommige mensen juist wel goed als ze even gedwongen worden niets te zeggen maar te etenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar met alleen drankjes zijn de zenuwachtige mensen onbeholpen. Niks in handen.
Ik hoop dat het wat wordt ja.quote:
Vorig seizoen had je nog nergens last van. Wat was de ommezwaai?quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:52 schreef Caland het volgende:
Deze Aziaat heeft een ranzige onhygiënische huid
Tijd weer voor die mensen met open mond praten en eten uit hun muil laten vallenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:52 schreef Gibson88 het volgende:
Ik zou het leuk vinden als iemand een flinke scheet laat voor het zitten gaan op de kruk
Paleis Huis ten Bosch & Paleis Noordeinde kan ik nog toevoegen aan die lijst.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
In van die dorpen of veel te dure wijken
Corona.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vorig seizoen had je nog nergens last van. Wat was de ommezwaai?
Heb je namen?quote:
Nee, niet per se. Ik las eerst medewerker klachtenservice.quote:
RamboDirk probeert ons viezigheid te laten inbeeldenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:56 schreef RamboDirk het volgende:
De anus van Agay zal ook wel flinke baardgroei hebben
American Psycho GENOTquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:58 schreef RamboDirk het volgende:
Mij eigenaardigheid is dat ik mijn first dates altijd in stukken snij.
Dit gaan we niet over @cherrycoke schrijven, hè?quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Krullenbol is naast een relatie opzoek naar stukje identiteit
Van de regio die bekend staat om het worstenbroodje verwacht ik anders niet veelquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:58 schreef DKUp het volgende:
Brabant kan niet koken, altijd raar om te horen.
Welkom thuisquote:
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit gaan we niet over @:cherrycoke schrijven, hè?
Dat gevoel kreeg ik ook ja, dat ze twijfelde maar geen nee durfde te zeggen.quote:
Waarom zijn wij niet zo oplettend? @DKUpquote:
Maar iemand wie moeilijk loopt wel de kadewalk laten doen en uitzenden.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom zijn wij niet zo oplettend? @:dkup
Hij doet allesquote:
quote:
Maar dat type zien we te weinigquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:03 schreef RamboDirk het volgende:
Lult lekker weg die Lucas, ziet zichzelf wel zitten
Doet erg z'n best om stoer te lijkenquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:03 schreef RamboDirk het volgende:
Lult lekker weg die Lucas, ziet zichzelf wel zitten
Draait er waarschijnlijk wel een wokkel van.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Forensisch account
Shit wat opwindend
@:caland
Ik ga nog een keer kijkenquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel een beetje zo'n bible belt uiterlijk.
Sinds wanneer ben jij een vrouw?quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
2 dagen. komt wel heel dichtbij nu.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
2 dagen. komt wel heel dichtbij nu.
Niet echt zo'n typisch refo gezicht, maar toch wel net een vleugje vind ik. Net iets te netjes.quote:
Zuidas smoelwerkquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet echt zo'n typisch refo gezicht, maar toch wel net een vleugje vind ik. Net iets te netjes.
Heel lang.quote:
Dat haar.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
Had wel verwacht dat hij steeds aan dat krulletje zit
Ja ik zei het in mezelf: dat haarquote:
De haai date loopt totaal nietquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:06 schreef Hankster het volgende:
Naast dat ik de ervaring niet deel, mompelen deze jongens ook wel ernstig veel door elkaar heen. Lastig te volgen.
Meteen een blessure opgelopen bij First Dates.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Nu weet ik het. Homo heeft de blik van Bijlow
Te hard in zijn reet geneuktquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Meteen een blessure opgelopen bij First Dates.
Gevonden of gedaan?quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
ik ben daar ook goed in, had ooit de halve klb en grtd sc gevonden
Je hebt op 21-02-2005 1.28¤ te weinig btw afgedragen. FIOD INVALquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Forensisch accountant, de regelneukers onder de regelneukers
haha, dan komt de regie aan rennen CUTquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:08 schreef RamboDirk het volgende:
Mijn droom is jouw over deze tafel uit mekaar te trekken, Sylvia. En jouw droom?
Zeg je nu dat we lelijk zijn?quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gevonden, online. Ik doe geen fokkers
Money shotquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:09 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
haha, dan komt de regie aan rennen CUT
wacht maar totdat ik kom.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Deze aflevering opvallend weinig reizen.
Dit nieuwe seizoen ook nog of ben ik het weer vergeten?quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Blessedquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |