Ja kan hier niet hele rouwig om zijn. Allemaal landen die de sancties en hulp traineren.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:40 schreef Delenlill het volgende:
https://www.euractiv.com/(...)fees-on-russian-gas/
[..]
Eerst heeft Oekraine de prijzen voor doervoer naar Hongarije flink verhoogt, en nu Bulgarije dus ook. Mooi zo, daar hebben ze het zelf naar gemaakt. Ze hebben geen enkele moeite gedaan om naar alternatieven te zoeken. Terwijl ze daar nu toch al 600 dagen voor gehad hebben. En ze blijven ons lekker chanteren keer op keer weer. Een koekje van eigen deeg dus. Meer informatie in het artikel.
[..]
Welke Europese solidariteit. Daar heeft Hongarije helemaal niks van laten zien.
Ze hebben dus al ATACMS?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:29 schreef ExTec het volgende:
Schijnt dat er een basis met helikopters is gebombardeerd.
[ afbeelding ]
Dat betwijfel ik. Het is meer dat als het westen zegt dat als we morgen oekraine weaponized ducks geven, overmorgen alles wat boem doet een weaponized duck is.quote:
Zou kunnen. Er waren een paar weken terug berichten dat het OK er was voor 150km versies met clustermunitie.quote:
Dat is vast niet gevuld met explosieven maar met zand ofzo.quote:
Neptunes of S-200's.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:01 schreef Perrin het volgende:
En die aanval op de militaire vliegvelden, wat anders kan dat zijn dan ATACMS? Een formatie drones?
Zijn die zo precies?quote:
Precies genoeg om herrie te maken op de Krim. iig de Neptunes.quote:
Clustermunitie lijkt me effectiever tegen soft targets verspreid over een vliegveld. Tegen gebouwen dan weer niet.quote:
Ja al de andere opties lijken me meer single target dan dat je een veel verspreide heli's raakt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
Clustermunitie lijkt me effectiever tegen soft targets verspreid over een vliegveld. Tegen gebouwen dan weer niet.
Volgens mij is dat een al eerder gebruikte fake die dezelfde account al postte bij het bezoek van Xi aan moskou een tijdje terug.quote:
De beste user geilde meer op het leed wat tentoongesteld werd in een vorig filmpje waarbij kruipende russen een intermezzo om hun oren kregen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:32 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een al eerder gebruikte fake die dezelfde account al postte bij het bezoek van Xi aan moskou een tijdje terug.
Al zal het een goede illustratie van de machtsverhouding rusland vs china
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |