quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:01 schreef kree het volgende:
[..]
ik onthou hem even voor een volgende keer maar. haha
Arme jij...quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:06 schreef kree het volgende:
toen ik na 5 dagen uit het ziekenhuis was trouwens, toen kreeg ik niet meer het goede spul wat wel werkt, dik pijn geleden aantal weken nog. Maar ok mss was dat wel terecht, beetje gevoelig voor verslaving was toen al duidelijk.
Dat is waar, maar misschien is die eerder vrij op vrijdagquote:
Ik denk dat ik om 16:30 richting huis ga.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is waar, maar misschien is die eerder vrij op vrijdag
Dat is een mooie tijd welquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik om 16:30 richting huis ga.
Ikke iig!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:05 schreef Lovely het volgende:
Ik weet niet of je Disney+ hebt, anders is misschien deze film wel wat Haunted Mansion (2023) - Reference View - IMDb
Yes, misschien ga ik hem vanavond ook wel kijkenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Ikke iig!![]()
Was al over deze aan het denken!
Is hij inmiddels op de stream dan?
Ik bewaar m met een vriendin denk ik!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes, misschien ga ik hem vanavond ook wel kijken
Kan je ook doen.. vind wel dat er op Disney+ weinig films staanquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik bewaar m met een vriendin denk ik!
Ik vind wel meevallen, maar ik kijk ook wel veel seriesquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan je ook doen.. vind wel dat er op Disney+ weinig films staan
Ik ook, duren korterquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vind wel meevallen, maar ik kijk ook wel veel series
Je gaat niet naar de Taylor Swift film?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes, misschien ga ik hem vanavond ook wel kijken
Waar kan ik die kijken dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Je gaat niet naar de Taylor Swift film?
Oh stom zeg..quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Die is toch alleen in de bioscoop? Ik geloof dat de premiere vandaag is
Mijn dochtertje houdt er enorm van, dus ik hoor het best vaakquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh stom zeg..
Maar nee ik ga er niet heen.. al vind ik haar muziek wel goed
Mwa gaat heel snel idd, met die kaartjes.. volgende keer misschien meer gelukquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn dochtertje houdt er enorm van, dus ik hoor het best vaakIk had een jaar geleden geprobeerd om 2 kaartjes te kopen, maar na 5 uur krijg ik de melding dat het was uitverkocht
Haha - in DTS sowieso niet (ik nietquote:
Durf Te Sluiten!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha - in DTS sowieso niet (ik niet- dat levert punten
)
Ik laatstquote:
Nou, daar.quote:
quote:
Iddquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha - in DTS sowieso niet (ik niet- dat levert punten
)
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:51 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zag een topic!
Waar?
Daar op de trap!
Waar op de trap?
Nou daar!
Een klein topicje op klompen
Nee 't is geen grap
'T ging van klip klippedieklap op de trap
![]()
Ik vond het origineel toch leuker.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:51 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zag een topic!
Waar?
Daar op de trap!
Waar op de trap?
Nou daar!
Een klein topicje op klompen
Nee 't is geen grap
'T ging van klip klippedieklap op de trap
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond het origineel toch leuker.![]()
![]()
: "Ik zag een topic!"
: "Waar? tjilp"
: "Daar op de trap! "
: "Waar op de trap? tjilp"
: "Nou daar!"
: "Een klein topicje op bolken tjilp"
: "Nee 't is geen grap"
: "'T ging van bolk kloberdiebolk op de trap"
![]()
Maar... maar...!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond het origineel toch leuker.![]()
![]()
: "Ik zag een topic!"
: "Waar? tjilp"
: "Daar op de trap! "
: "Waar op de trap? tjilp"
: "Nou daar!"
: "Een klein topicje op bolken tjilp"
: "Nee 't is geen grap"
: "'T ging van bolk kloberdiebolk op de trap"
![]()
Ligt eraan wat je onder wild verstaatquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hebben we nog wilde weekendplannen bolkers?
Eh, nou ja, dat je het huis uit gaat voor iets anders dan boodschappen en zoquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder wild verstaat
Oh ik doe eigenlijk alleen thuis die wilde dingenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eh, nou ja, dat je het huis uit gaat voor iets anders dan boodschappen en zo
Boodsvhappen gedaan in Duitslandquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eh, nou ja, dat je het huis uit gaat voor iets anders dan boodschappen en zo
Dikke party thuis geldt ook wel als wildquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh ik doe eigenlijk alleen thuis die wilde dingen
Alleen als je er nog koffie hebt gedronken of zoquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
T
[..]
Boodsvhappen gedaan in Duitsland
Telt dat ook
Broodje gegeten welquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dikke party thuis geldt ook wel als wild
[..]
Alleen als je er nog koffie hebt gedronken of zo
Dat is het.quote:
Keur het goed.quote:
Mss doe ik zo nog even dansen jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dikke party thuis geldt ook wel als wild
[..]
Alleen als je er nog koffie hebt gedronken of zo
Morgen naar 't Taphuys in Tilburg. Kroeg waar je zelf aan de tapwand je drank moet tappen. Klinkt wel goed, geen gedoe met bestellen en wachtenquote:
Grijsquote:
Leuk!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Morgen naar 't Taphuys in Tilburg. Kroeg waar je zelf aan de tapwand je drank moet tappen. Klinkt wel goed, geen gedoe met bestellen en wachten![]()
En zondag naar een optreden van Europe
Ben ik ook eens geweest, leuke plekquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Morgen naar 't Taphuys in Tilburg. Kroeg waar je zelf aan de tapwand je drank moet tappen. Klinkt wel goed, geen gedoe met bestellen en wachten![]()
Ja, ben wel benieuwd hoe oud ze zijn geworden.quote:
Leek me ook wel grappig concept ja.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben ik ook eens geweest, leuke plek
Niet ziek wordenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je was bij de huisarts geweest toch ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:29 schreef HappyCharly het volgende:
Nou zo erg was het niet
Maar wel allemaal enge syndromen
Denk niet dat dat t is
Nee volg wkquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je was bij de huisarts geweest toch ?
Er zijn huisartsen die zelf googlenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dokter Google heeft het vaker fout dan goed.
Ja denk ook niet sat dat t is hoofquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Je kunt dan net zo goed een topic openen in LIFquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:26 schreef HappyCharly het volgende:
Ik googlede Op klachten
Slecht idee
Lif.. daar kom ik nooitquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt dan net zo goed een topic openen in LIF
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss doe ik zo nog even dansen ja
Je moet ergens beginnenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn huisartsen die zelf googlen
Toch ga ik nooit meer ongegoogled naar de huisarts tegenwoordig. Niet dat ik daar vaak kom gelukkig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mijn ervaring is dat er heel snel van het slechtste wordt uit gegaan. Helpt ook niet altijdquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch ga ik nooit meer ongegoogled naar de huisarts tegenwoordig. Niet dat ik daar vaak kom gelukkig.
Beterquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lif.. daar kom ik nooit
Ik wacht t wrl even af
Niks mis met googlenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch ga ik nooit meer ongegoogled naar de huisarts tegenwoordig. Niet dat ik daar vaak kom gelukkig.
Heel veel symptomen kunnen idd veroorzaakt worden door alles van vermoeidheid tot terminale kanker.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat er heel snel van het slechtste wordt uit gegaan. Helpt ook niet altijd
Goed voornemen!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:38 schreef HappyCharly het volgende:
Maar nu ga ik slapen![]()
Hopelijk de hele nacht
Wowquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:40 schreef greysbones het volgende:
Ik ben denk ik al 8 jaar niet bij de huisarts geweest
Misschien wel langer
Ik laatst nog, steenpuist in het gezicht. Liep er al een week mee en ding werd steeds groter. Toen ik op ging googlen wist ik niet hoe snel ik een afspraak moest maken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:40 schreef greysbones het volgende:
Misschien wel langer
Nou moet ik aan dokter Pimplepopper denkenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik laatst nog, steenpuist in het gezicht. Liep er al een week mee en ding werd steeds groter. Toen ik op ging googlen wist ik niet hoe snel ik een afspraak moest maken.
Auw!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik laatst nog, steenpuist in het gezicht. Liep er al een week mee en ding werd steeds groter. Toen ik op ging googlen wist ik niet hoe snel ik een afspraak moest maken.
@HappyCharly dit moest je beter niet lezen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er kwam verbazend veel zooi uit ook. Toch wel blij dat ik er mee gegaan ben.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:45 schreef maily het volgende:
[..]
Nou moet ik aan dokter Pimplepopper denken
Ja joh, allangquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er kwam verbazend veel zooi uit ook. Toch wel blij dat ik er mee gegaan ben.
HC moet haar telefoon wegleggen en gaan slapenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:46 schreef maily het volgende:
[..]
@:HappyCharly dit moest je beter niet lezen.
Jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
HC moet haar telefoon wegleggen en gaan slapen
Eensquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier bolken we nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En dan wijnen wijnen wijnen!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier bolken we niet![]()
Ik ga morgen naar een kennis met het OV (daar was vandaag discussie over in DTS)
Trein naar Rotterdam Alexander en daar nog stukje bus, of 2x een metro.
Hé! Die hebben we hier ookquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Discussie in dtsquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier bolken we niet![]()
Ik ga morgen naar een kennis met het OV (daar was vandaag discussie over in DTS)
Trein naar Rotterdam Alexander en daar nog stukje bus, of 2x een metro.
Niet NaggyCharly op bezoek laten komenquote:
Wie?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet NaggyCharly op bezoek laten komen
Maar dan vast het Farmacotherapeutisch Kompas - die raadpleeg ik zelf ook nog wel eensquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn huisartsen die zelf googlen
Ik dit jaar nog voor een mogelijke melanoom (?). Bleek gelukkig niks aan de hand te zijn. Al had de assistente wel fijne handenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:40 schreef greysbones het volgende:
Misschien wel langer
Jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dan vast het Farmacotherapeutisch Kompas - die raadpleeg ik zelf ook nog wel eens
En ze kijken op Thuisarts.nl wat de info is die jij dan zelf mag nalezen
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dit jaar nog voor een mogelijke melanoom (?). Bleek gelukkig niks aan de hand te zijn. Al had de assistente wel fijne handen
Arnhem of Utrecht?quote:
Dr Sandra!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:45 schreef maily het volgende:
[..]
Nou moet ik aan dokter Pimplepopper denken
+1001.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nope, dat nietquote:
*proest*quote:
@NaggyCharlyquote:
quote:
Was er pasquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:56 schreef Sally het volgende:
[..]
@:NaggyCharly
Ken je die nog niet? Is er pas...
Een paar keer gespot - zowel hier in de SC als DTS......
1x raden![]()
Weet je hoeveel moeite....quote:
1 klik......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Je hebt mss net wel meer moeite gedaan om op te zoeken waar 't Taphuys nog meer in Nederland zit, dan dat je hier op FOK! hoefde te doenquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:02 schreef Sally het volgende:
[..]
1 klik......Okok, wist ik dat het in je profiel stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:56 schreef Sally het volgende:
[..]
1x raden![]()
Ow en wiequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:56 schreef Sally het volgende:
[..]
1x raden![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Okok, wist ik dat het in je profiel stond
Maar dat leek me nog wel duidelijkquote:
HC zelfquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dat leek me nog wel duidelijk![]()
Heeft ze ook min of meer zelf gezegd![]()
Of het moet een kloontje zijn die iemand na wil doen![]()
![]()
Dat zou wel grof zijn, maar goed... dan was er wel iemand geweest die heftig had geprotesteerd......![]()
![]()
Neeeeh..... ècht.....?!??!?!quote:
kon niet missen, toch?quote:
Ik kon laatst kaartjes krijgen voor de band Chicago. Toch maar vriendelijk bedankt. Binnenkort komt Rod Stewart ook in de buurt, maar denk dat ik die dag net moet gaan bestuderen hoe snel het gras groeit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk allemaal experts daar?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt dan net zo goed een topic openen in LIF
er zullen er best tussenzittenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarschijnlijk allemaal experts daar?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Altijd weer die onvriendelijke PIs
Beste advies. Je moet mod op LIF wordenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:33 schreef maily het volgende:
[..]
er zullen er best tussenzitten
maar er komt ook vaak een hoop onzinnig advies; kortom; ga naar de dokter
ik mod niksquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Beste advies. Je moet mod op LIF worden
Dat klinkt leuk. En Europe, treden die nog op? Wel gaaf.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ideaal .....quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk. En Europe, treden die nog op? Wel gaaf.'T Taphuys heb ik in Utrecht al eens bezocht. Echt heel leuk om te doen. Je kunt ook gewoon een bodempje tappen om te proeven, echt ideaal.
Hoezo trek je deze conclusie? Die Naggy heeft een streep dus lijkt me duidelijk iemand die de boel wilde opstoken.quote:
Ik ken nog wel een paar andere nummersquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kon laatst kaartjes krijgen voor de band Chicago. Toch maar vriendelijk bedankt. Binnenkort komt Rod Stewart ook in de buurt, maar denk dat ik die dag net moet gaan bestuderen hoe snel het gras groeit.
Heeft Europe nog andere hits gehad naast Final Countdown? Of spelen ze een version van 1.5 uur?
Hm, hier op de laptop heeft het profiel bij mij geen streep...quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoezo trek je deze conclusie? Die Naggy heeft een streep dus lijkt me duidelijk iemand die de boel wilde opstoken.
Hier op mobiel ook geen streepquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, hier op de laptop heeft het profiel bij mij geen streep...
Maar de PoHi is ineens wel leeg (waren ca 70-75 posts) zag ik net.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:04 schreef Shii het volgende:
Dan is het een ander account waar jullie het over hadden. Ik zie nog steeds een streep. Maar je kunt toch niet zomaar aannemen dat iemand die een account met een vergelijkbare naam aanmaakt, dan ook die persoon is, omdat die net doet alsof?
Gedaanquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn jij en @greysbones nou aan het insinueren dat ik zelf die Naggy was?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar dit leek echt overduidelijk. En ook dat er geen tegenwoord kwam, of gesputter.
Maar goed, het lijkt of de pohi leeg is, al zijn er nog zeker posts te lezen.
excuse me. daar leek het verrekte veel op.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zijn jij en @:greysbones nou aan het insinueren dat ik zelf die Naggy was?
Uiteraard niet.
En nu niet meer.quote:
Ik heb t ergens een keer gezegd. Blijf niet bezig. Maar uiteraard ga ik geen kloon maken en die Naggy noemenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 01:22 schreef Sally het volgende:
[..]
excuse me. daar leek het verrekte veel op.
en je sprak het ook niet tegen
Maar... my bad als ik het mis had.
Ow pardon.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 01:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb t ergens een keer gezegd. Blijf niet bezig. Maar uiteraard ga ik geen kloon maken en die Naggy noemen
Ik dus ook niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 01:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow pardon.
Ik lees niet overal en niet alles.
quote:
Kutkloon is al lang in de klikoquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:56 schreef Sally het volgende:
[..]
1x raden![]()
Van elkaar?quote:
Gaaf!!!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag goed besteed
Mooi! Wil je weer een interpretatie van mij? Deze keer komen er geen voortplantingsorganen aan te pasquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag goed besteed
Gaat uw gangquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mooi! Wil je weer een interpretatie van mij? Deze keer komen er geen voortplantingsorganen aan te pas
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mooi! Wil je weer een interpretatie van mij? Deze keer komen er geen voortplantingsorganen aan te pas
Je houdt ons in spanning!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:08 schreef hemarookworst het volgende:
Ja eerst even koken en aperitieven
Aperitiefquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:08 schreef hemarookworst het volgende:
Schiet eens op dan!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:08 schreef hemarookworst het volgende:
Zal jou eens aperitief...quote:
Goede reis Sally!quote:
Ik zag op een kaartje dat je op het station woont. Dus dat is wel mooi makkelijk met de treinquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zag op een kaartje dat je op het station woont. Dus dat is wel mooi makkelijk met de trein
Het was een lange zomer, de herfst heeft nu definitief zijn intrede heeft gedaan. Je zou denken dat de maker van deze tekening dit slechts tekent omdat het herfst is. Wat ik ook zie is dat de maker ons ook wil confronteren met de vergankelijkheid van het leven. Filters, fillers, photoshop, make-up, jeugdig ogende kledij, allemaal tevergeefse manieren om ons jonger te doen lijken dan we zijn, deze tekening brengt ons terug naar de realiteit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag goed besteed
Wowquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het was een lange zomer, de herfst heeft nu definitief zijn intrede heeft gedaan. Je zou denken dat de maker van deze tekening dit slechts tekent omdat het herfst is. Wat ik ook zie is dat de maker ons ook wil confronteren met de vergankelijkheid van het leven. Filters, fillers, photoshop, make-up, jeugdig ogende kledij, allemaal tevergeefse manieren om ons jonger te doen lijken dan we zijn, deze tekening brengt ons terug naar de realiteit.
Helemaal waar. In de tekening zit ook nog een hint van groen, al hoewel mss slecht te zien. De bladeren zijn dus nog niet helemaal in verval.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het was een lange zomer, de herfst heeft nu definitief zijn intrede heeft gedaan. Je zou denken dat de maker van deze tekening dit slechts tekent omdat het herfst is. Wat ik ook zie is dat de maker ons ook wil confronteren met de vergankelijkheid van het leven. Filters, fillers, photoshop, make-up, jeugdig ogende kledij, allemaal tevergeefse manieren om ons jonger te doen lijken dan we zijn, deze tekening brengt ons terug naar de realiteit.
Thijsquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens aperitief...
IA ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat je goed de nieuwste technologieen weet te gebruikenquote:
ja maar dit is echt uit mijn kop geschudquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat je goed de nieuwste technologieen weet te gebruiken
Dan moet je daar wat mee doenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar dit is echt uit mijn kop geschud
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ienie, is het aquarel?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag goed besteed
quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Ienie, is het aquarel?
Erg mooi, overigens
Doen..quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
Ik denk dat ik eens een museum moet bezoeken met iemand om mijn gedachtegangen te delen
Als je een studie hebt gedaan waar ze hameren op minimaal aantal woorden bij essays leer je wel zulke lulverhaaltjes te schrijvenquote:Op zondag 15 oktober 2023 02:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Doen..![]()
Moderne kunst? Precies deze omschrijvingen..
I knowquote:Op zondag 15 oktober 2023 02:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je een studie hebt gedaan waar ze hameren op minimaal aantal woorden bij essays leer je wel zulke lulverhaaltjes te schrijven![]()
Derwent inktense. Beste vergelijkbaar met aquarel potloden. Alleen zijn deze potloden meer inkt met water en permanent na drogen waardoor je lagen kunt aanbrengen zonder dat de vorige laag uitloopt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Ienie, is het aquarel?
Erg mooi, overigens
ONZ museum meet in het Kröller-Müller Museum met tourgids Hemaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
Ik denk dat ik eens een museum moet bezoeken met iemand om mijn gedachtegangen te delen
Zin inquote:Op zondag 15 oktober 2023 18:26 schreef devzero het volgende:
[..]
ONZ museum meet in het Kröller-Müller Museum met tourgids Hema
In wat voor opzicht?quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja en nee. Ben het niet zo eens met het park de Hoge Veluwe
Hun algemene natuurbeheer en faunabeheer. Zoals het moedwillig hekken openen voor het jachtseizoen en het sluiten van de hekken tijdens jachtseizoen zodat het wild nergens heen kan. Daarbij zijn er geruchten dat ze tijdens het tellen van de wildpopulatie extra wild het park inlokken zodat ze uiteindelijk meer mogen afschieten.quote:
Op zich heb ik niets tegen jagen om een populatie (bv herten) niet te groot te laten worden. Mensen hebben toch al te veel ingegrepen/leefgebied verkleind/wolven afgeschoten om dat natuurlijk te laten gebeuren. Maar dit klinkt erg fout, alsof ze het alleen doen om een graantje extra opbrengst te krijgen van jagersquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hun algemene natuurbeheer en faunabeheer. Zoals het moedwillig hekken openen voor het jachtseizoen en het sluiten van de hekken tijdens jachtseizoen zodat het wild nergens heen kan. Daarbij zijn er geruchten dat ze tijdens het tellen van de wildpopulatie extra wild het park inlokken zodat ze uiteindelijk meer mogen afschieten.
Zo heet een weg hierquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Baron Voorst tot Voorst speelt vieze spelletjes daar
Komt wel dichtbij zo, daar heb ik in de buurt gewoondquote:
quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zo, daar heb ik in de buurt gewoond
Gelukkig nietquote:
Omdat we op werk een gewassenlijst hebben waar we advies voor hebben, maar die moet nu ook richting internationale markt. En daarvoor is het niet compleet.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:13 schreef Lovely het volgende:
Waarom ben je daar naar aan het zoeken dan?
Ah zo.. en wat voor advies dan?quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat we op werk een gewassenlijst hebben waar we advies voor hebben, maar die moet nu ook richting internationale markt. En daarvoor is het niet compleet.
In hoeveel talen moet die lijst er komen? Alleen Engels, of ook Duits, Frans, of Spaans?quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat we op werk een gewassenlijst hebben waar we advies voor hebben, maar die moet nu ook richting internationale markt. En daarvoor is het niet compleet.
Nederlands, Engels, latijns/wetenschappelijkquote:Op maandag 16 oktober 2023 12:25 schreef devzero het volgende:
[..]
In hoeveel talen moet die lijst er komen? Alleen Engels, of ook Duits, Frans, of Spaans?
Als eerste dus die Latijnse benamingen goed zien te krijgenquote:Op maandag 16 oktober 2023 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar het is soms ook wel even zorgen dat het allemaal klopt. Algemeen coniferen is geen vaste botanische groep dus dan kan ik weer gaan uitzoeken wat ze ermee bedoelen.
Of de het geslacht van de theeplanten stond er in, maar daar valt thee onder, maar ook kamerplanten. Dat soort dingen. Alles om miscommunicatie later te voorkomen.
Jups. En als je dan zoekt dat je op alles kan zoeken ipv een mengelmoesje wat ze er nu van hadden gemaaktquote:Op maandag 16 oktober 2023 12:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Als eerste dus die Latijnse benamingen goed zien te krijgen
Niets mis met een tros-lycopersicon of Solanumtomaatje op je boterhammetjesquote:Op maandag 16 oktober 2023 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups. En als je dan zoekt dat je op alles kan zoeken ipv een mengelmoesje wat ze er nu van hadden gemaaktLatijns en Engels door elkaar
Even de mouwen opstropen en aan de slagquote:Op maandag 16 oktober 2023 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar als je engelstalig kan opzoeken op apple maar niet op Malus, maar dan wel weer op Acer maar niet op maple. Daar word ik een beetje kriebelig van.
1800 regelsquote:Op maandag 16 oktober 2023 13:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Even de mouwen opstropen en aan de slag![]()
Hoe lang is die lijst met plantennamen?
Ik welquote:Op maandag 16 oktober 2023 13:03 schreef devzero het volgende:
Inb4 dat moest je opzoeken, je wist zelf ook niet de Latijnse naam voor tomaten.
True
Ow, dat is wel vreemd... ?quote:Op maandag 16 oktober 2023 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar als je engelstalig kan opzoeken op apple maar niet op Malus, maar dan wel weer op Acer maar niet op maple. Daar word ik een beetje kriebelig van.
Dan heb je nog evenquote:
Je zoekt op Google, dan?quote:Op maandag 16 oktober 2023 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja de logica is ver te zoeken
Jups en wikipedia is een hele goede bron en soms moet je even dingen interperterenquote:
Mss is deze ook nog een optie?quote:Op maandag 16 oktober 2023 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups en wikipedia is een hele goede bron en soms moet je even dingen interperteren
Het zijn vaak hele geslachten waar ik op moet zoeken. Of ik heb alleen een Nederlandse naamquote:Op maandag 16 oktober 2023 13:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Mss is deze ook nog een optie?
http://www.internationalplantnames.com/
en deze?
https://www.worldfloraonline.org/
Waarschijnlijk verschillende mensen die de oorspronkelijke data hebben ingevoerd en die allemaal een eigen systeem hadden. Dus zorg ook dat je een beetje beschrijft hoe nieuwe planten in die lijst horen te komen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja de logica is ver te zoeken
Als het goed is, komt er niets meer bijquote:Op maandag 16 oktober 2023 13:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verschillende mensen die de oorspronkelijke data hebben ingevoerd en die allemaal een eigen systeem hadden. Dus zorg ook dat je een beetje beschrijft hoe nieuwe planten in die lijst horen te komen.
Ik kan eens meedenken met je?quote:Op maandag 16 oktober 2023 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het zijn vaak hele geslachten waar ik op moet zoeken. Of ik heb alleen een Nederlandse naam
En ik deed er net een paar en die bestaan niet eens.
https://wfoplantlist.org/plant-list/quote:Op maandag 16 oktober 2023 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Het zijn vaak hele geslachten waar ik op moet zoeken.
Jawel hoorquote:Op maandag 16 oktober 2023 14:04 schreef Sally het volgende:
En deze is "Welkom bij de Naamlijst van houtige gewassen en vaste planten"
http://www.internationalplantnames.com/index.htm?lang=nl
(in meerdere talen, vandaar dat die me handig leek)
Maar met wikipedia kom je een heel eind, behalve als het dan niet vanuit of naar Engels of zo te vinden is....
Ja, dat is waarquote:Op maandag 16 oktober 2023 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jawel hoorNederlandse wikipedia pagina kan je zo omzetten naar Engels
En op deze site kon ik net al een aantal voorbeelden niet vinden. Daarnaast is de informatie die ik heb niet altijd juist, waardoor ik met algemeen zoeken binnen google verder kom dan heel specifiek op zulke sites
Famous last words.quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het goed is, komt er niets meer bij
quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Man3. Vroeger toen ik op het lab liep maakte ik nog wel eens voorstellen over verbeteringen op werk. Werden nooit serieus genomen.
Een collega doet dat nu (werkt ook niet meer op het lab) en gelijk gaan er duizend veren in zijn reet.
Soms heb je het gevoel dat je gewoon niet serieus genomen wordt doordat je een vrouw bent en je een lief uiterlijk hebt.
Ja man zijn of overduidelijk extrovert zijn, heeft duidelijk meer voordelen en je hoeft overduidelijk minder hard te werken. Of jezelf te bewijzen.quote:
Correct al kan je hier net zoveel bolken als jezelf wiltquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |