quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:01 schreef kree het volgende:
[..]
ik onthou hem even voor een volgende keer maar. haha
Arme jij...quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:06 schreef kree het volgende:
toen ik na 5 dagen uit het ziekenhuis was trouwens, toen kreeg ik niet meer het goede spul wat wel werkt, dik pijn geleden aantal weken nog. Maar ok mss was dat wel terecht, beetje gevoelig voor verslaving was toen al duidelijk.
Dat is waar, maar misschien is die eerder vrij op vrijdagquote:
Ik denk dat ik om 16:30 richting huis ga.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is waar, maar misschien is die eerder vrij op vrijdag
Dat is een mooie tijd welquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik om 16:30 richting huis ga.
Ikke iig!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:05 schreef Lovely het volgende:
Ik weet niet of je Disney+ hebt, anders is misschien deze film wel wat Haunted Mansion (2023) - Reference View - IMDb
Yes, misschien ga ik hem vanavond ook wel kijkenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Ikke iig!![]()
Was al over deze aan het denken!
Is hij inmiddels op de stream dan?
Ik bewaar m met een vriendin denk ik!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes, misschien ga ik hem vanavond ook wel kijken
Kan je ook doen.. vind wel dat er op Disney+ weinig films staanquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik bewaar m met een vriendin denk ik!
Ik vind wel meevallen, maar ik kijk ook wel veel seriesquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan je ook doen.. vind wel dat er op Disney+ weinig films staan
Ik ook, duren korterquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vind wel meevallen, maar ik kijk ook wel veel series
Je gaat niet naar de Taylor Swift film?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes, misschien ga ik hem vanavond ook wel kijken
Waar kan ik die kijken dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Je gaat niet naar de Taylor Swift film?
Oh stom zeg..quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Die is toch alleen in de bioscoop? Ik geloof dat de premiere vandaag is
Mijn dochtertje houdt er enorm van, dus ik hoor het best vaakquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh stom zeg..
Maar nee ik ga er niet heen.. al vind ik haar muziek wel goed
Mwa gaat heel snel idd, met die kaartjes.. volgende keer misschien meer gelukquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn dochtertje houdt er enorm van, dus ik hoor het best vaakIk had een jaar geleden geprobeerd om 2 kaartjes te kopen, maar na 5 uur krijg ik de melding dat het was uitverkocht
Haha - in DTS sowieso niet (ik nietquote:
Durf Te Sluiten!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha - in DTS sowieso niet (ik niet- dat levert punten
)
Ik laatstquote:
Nou, daar.quote:
quote:
Iddquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha - in DTS sowieso niet (ik niet- dat levert punten
)
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:51 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zag een topic!
Waar?
Daar op de trap!
Waar op de trap?
Nou daar!
Een klein topicje op klompen
Nee 't is geen grap
'T ging van klip klippedieklap op de trap
![]()
Ik vond het origineel toch leuker.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:51 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zag een topic!
Waar?
Daar op de trap!
Waar op de trap?
Nou daar!
Een klein topicje op klompen
Nee 't is geen grap
'T ging van klip klippedieklap op de trap
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond het origineel toch leuker.![]()
![]()
: "Ik zag een topic!"
: "Waar? tjilp"
: "Daar op de trap! "
: "Waar op de trap? tjilp"
: "Nou daar!"
: "Een klein topicje op bolken tjilp"
: "Nee 't is geen grap"
: "'T ging van bolk kloberdiebolk op de trap"
![]()
Maar... maar...!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond het origineel toch leuker.![]()
![]()
: "Ik zag een topic!"
: "Waar? tjilp"
: "Daar op de trap! "
: "Waar op de trap? tjilp"
: "Nou daar!"
: "Een klein topicje op bolken tjilp"
: "Nee 't is geen grap"
: "'T ging van bolk kloberdiebolk op de trap"
![]()
Ligt eraan wat je onder wild verstaatquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hebben we nog wilde weekendplannen bolkers?
Eh, nou ja, dat je het huis uit gaat voor iets anders dan boodschappen en zoquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder wild verstaat
Oh ik doe eigenlijk alleen thuis die wilde dingenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eh, nou ja, dat je het huis uit gaat voor iets anders dan boodschappen en zo
Boodsvhappen gedaan in Duitslandquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eh, nou ja, dat je het huis uit gaat voor iets anders dan boodschappen en zo
Dikke party thuis geldt ook wel als wildquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh ik doe eigenlijk alleen thuis die wilde dingen
Alleen als je er nog koffie hebt gedronken of zoquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
T
[..]
Boodsvhappen gedaan in Duitsland
Telt dat ook
Broodje gegeten welquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dikke party thuis geldt ook wel als wild
[..]
Alleen als je er nog koffie hebt gedronken of zo
Dat is het.quote:
Keur het goed.quote:
Mss doe ik zo nog even dansen jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dikke party thuis geldt ook wel als wild
[..]
Alleen als je er nog koffie hebt gedronken of zo
Morgen naar 't Taphuys in Tilburg. Kroeg waar je zelf aan de tapwand je drank moet tappen. Klinkt wel goed, geen gedoe met bestellen en wachtenquote:
Grijsquote:
Leuk!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Morgen naar 't Taphuys in Tilburg. Kroeg waar je zelf aan de tapwand je drank moet tappen. Klinkt wel goed, geen gedoe met bestellen en wachten![]()
En zondag naar een optreden van Europe
Ben ik ook eens geweest, leuke plekquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Morgen naar 't Taphuys in Tilburg. Kroeg waar je zelf aan de tapwand je drank moet tappen. Klinkt wel goed, geen gedoe met bestellen en wachten![]()
En zondag naar een optreden van Europe
Ja, ben wel benieuwd hoe oud ze zijn geworden.quote:
Leek me ook wel grappig concept ja.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben ik ook eens geweest, leuke plek
Niet ziek wordenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hebben we nog wilde weekendplannen bolkers?
Je was bij de huisarts geweest toch ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:29 schreef HappyCharly het volgende:
Nou zo erg was het niet
Maar wel allemaal enge syndromen
Denk niet dat dat t is
Nee volg wkquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je was bij de huisarts geweest toch ?
Er zijn huisartsen die zelf googlenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dokter Google heeft het vaker fout dan goed.
Ja denk ook niet sat dat t is hoofquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Je kunt dan net zo goed een topic openen in LIFquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:26 schreef HappyCharly het volgende:
Ik googlede Op klachten
Slecht idee
Lif.. daar kom ik nooitquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt dan net zo goed een topic openen in LIF
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss doe ik zo nog even dansen ja
Je moet ergens beginnenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn huisartsen die zelf googlen
Toch ga ik nooit meer ongegoogled naar de huisarts tegenwoordig. Niet dat ik daar vaak kom gelukkig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mijn ervaring is dat er heel snel van het slechtste wordt uit gegaan. Helpt ook niet altijdquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch ga ik nooit meer ongegoogled naar de huisarts tegenwoordig. Niet dat ik daar vaak kom gelukkig.
Beterquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lif.. daar kom ik nooit
Ik wacht t wrl even af
Niks mis met googlenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch ga ik nooit meer ongegoogled naar de huisarts tegenwoordig. Niet dat ik daar vaak kom gelukkig.
Heel veel symptomen kunnen idd veroorzaakt worden door alles van vermoeidheid tot terminale kanker.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat er heel snel van het slechtste wordt uit gegaan. Helpt ook niet altijd
Goed voornemen!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:38 schreef HappyCharly het volgende:
Maar nu ga ik slapen![]()
Hopelijk de hele nacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |