Het idee van zijn manager is dat hij halverwege 2025 al direct WT-prof wordt. Dan is hij 18(of net aan 19). En zijn huidige coach moet ook perse mee naar zijn nieuwe team.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:33 schreef Halcon het volgende:
Jumbo blijkbaar niet meer in de race voor Albert Philipsen, die in 2025 eerstejaars belofte wordt. Het gaat nog tussen Lidl-Trek, UAE, Bora en Ineos.
Vind het ook dubbel.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het idee van zijn manager is dat hij halverwege 2025 al direct WT-prof wordt. Dan is hij 18(of net aan 19). En zijn huidige coach moet ook perse mee naar zijn nieuwe team.
Ik weet niet of ik dat allemaal zo verstandig vind eigenlijk.
Je hebt er daar minder last van dan bij Eurosport.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)ger-van-jumbo-visma/
Nietsnut Kleijkers naar Jumbo-Visma
Zouden mensen hier potentieel boos van kunnen worden?quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)ger-van-jumbo-visma/
Nietsnut Kleijkers naar Jumbo-Visma
Bij ES had ik er eigenlijk ook geen last van.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hebt er daar minder last van dan bij Eurosport.
Enige prestatie van formaat was een 13de plek in de klimtijdrit van de Avenir, we schakelen over naar @Koffieplanter om dit op waarde te schatten.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Kan die er wat van @:Mani89 ?
Ja, eens!quote:Op woensdag 22 november 2023 07:00 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vond Sander Kleijkers juist een prima commentator. Ook buiten commentaar om is hij een prima spreker/presentator bij wielren gerelateerde evenementen.
Misschien dat Dr. Maynar er nog wat van kan maken.quote:
Oh, dat is Glassdrive.. die gaat vliegen in 2024!quote:Op maandag 27 november 2023 16:01 schreef Halcon het volgende:
Antwan Tolhoek naar Sabgal - Anicolor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |