Het typische noordwest-monster in de vorm van talrijke buien die vanaf de noordzee het land op trekken.quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep, de buien ontstaan boven de Noordzee.
We're all in Spain but the S is silent.quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:45 schreef dick_laurent het volgende:
Sheeeshh... 8 graden bij jullie
Sta ik hier shirtless en zwetend een muur te verven
quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:48 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het typische noordwest-monster in de vorm van talrijke buien die vanaf de noordzee het land op trekken.
Oud-Hollandsch met een heaterquote:Op zondag 15 oktober 2023 11:50 schreef RamboDirk het volgende:
Heerlijk rauw randje aan deze zondag. Straks lekker onder de heaters van de brasserie voor een boerenomelet. @:Iwanius
Katertje wegeten met een fris briesje in de nek. Oud-Hollandsch genieten. Hier is gewoon helemaal niks mis mee. Graag tot ver in mei 2024 dit weer.
Doe het. Incl pics graag. Voor @bloodymary1quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:55 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik maar shirtless naar buiten ga nu om een punt te maken.
Of de game pc.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:34 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Verwarming is hier nog niet nodig.
Integendeel, vanochtend was het 20,5 graden binnen, nu 21,5
Komt of door mijn warme persoonlijkheid, of door dat klompje uranium.
Dacht ik vanmiddag ook aan, 3 dagen terug liep ik nog in korte broek en T-shirt, vandaag had ik de winterjas aan (kwam niet boven de 10 uit vanmiddag).quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:57 schreef ddx het volgende:
Gewoon 3 graden op paar plekken nu, koelt wel heel rap af opeens.
Paar dagen geleden was het nog 20 graden rond deze tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |