Nee het was heel lang weer voor de blote bastquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
het is al heel lang t shirt weer.
Dan krijg ik mijn jas niet meer dichtquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In de "winter" ook onder m'n jas als 2e laag. Heb zo'n Mammut hardshell. Wind- en waterdicht, maar isolatiewaarde is nul, dus niet warm en moet er wel wat onder.
Misschien moet je bodywarmer niet onder de jas aantrekkenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:29 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Dan krijg ik mijn jas niet meer dichtMaar snap wel dat het ideaal kan zijn. Ik loop wel vaak met de combinatie vest / bodywarmer
Ik vind het zelfs in huis koud. Bah.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:06 schreef Zwoerd het volgende:
Ik vind het maar koud. Gelukkig schijnt tussen de buien door de zon, maar wel een gure wind.
Hier ook.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:03 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Heb het buiten liever iets te fris dan dat ik loop te zweten in een jas.
Vervelend inderdaad, weer waarbij je daadwerkelijk iets tegen het eventuele ongemak kunt doenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik ging op pad in een t-shirt.
Dat was een fout. Tijd om de lange mouwen troep voor het eerst sinds april weer uit de kast te pakken.
Doe maar het weer waarbij je gewoon in korte broek en shirt naar buiten kan zonder problemen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vervelend inderdaad, weer waarbij je daadwerkelijk iets tegen het eventuele ongemak kunt doen
Dit zijn de maximum temperaturen vandaag. 19.8quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
Toch nog 20 graden aangetikt hier vandaag..
Jep, en hier IN het dorp wat warmer. 20 gehaald. Was ook vrij zonnig. Nu flink afgekoeld onder heldere hemel. Lekker planeten kijken.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit zijn de maximum temperaturen vandaag. 19.8
Klopt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:06 schreef Perrin het volgende:
Vond het een heerlijk dagje, lekker gewandeld. Best fris plus een zonnetje is mijn lievelingsweer.
Hier 20,5.quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:07 schreef INViCTuS het volgende:
Bijna tijd voor de verwarming. In huis 18. Veel lager moet het niet worden
quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik mis die 20 graden nu well een beetje.
Hier 17.5quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:46 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Hier 20,5.
Ik probeer de verwarming iig uit te houden tot november.
Hier ook 18 en wij waren allemaal koud, dus de verwarming even aan. Voor het eerst in dit huis ook.quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:07 schreef INViCTuS het volgende:
Bijna tijd voor de verwarming. In huis 18. Veel lager moet het niet worden
Wil ik ook wel proberen, maar als het 17 of lager wordt, dan gaat ie gewoon even aan.quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier 17.5
Ik probeer ook tot november te gaan.
Jägermeisterquote:Op zondag 15 oktober 2023 11:12 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Straks of morgen maar eens langs de vriendenwinkel (slijterij) voor wat herfst bock
en Jägermeister
Lol zowaar Groot-Brittannië dat de dans eens lijkt te ontspringenquote:
Jep, de buien ontstaan boven de Noordzee.quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Lol zowaar Groot-Brittannië dat de dans eens lijkt te ontspringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |