Kunnen we schaatsen deze winter, wat zijn de voorspellingen?quote:
NWS is prima te doen, alleen Dat Ene Topic niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:40 schreef Salina het volgende:
Warm gezellig bad hier. Chocolademelk met slagroom (of een vleugje rum), knisperend en knapperend haardvuur, Koopmans pannenkoeken. Met deken over je heen op de bank. Kat op de deken.
Ik voel de knusheid.![]()
Dit in tegenstelling tot NWS.
Dat is niet zo Gazallig.
Waarschijnlijk nog wel langer, vorig jaar was mei ook nog compleet ruk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
6 máánden met sloffen en deken op de bank.![]()
Nee, ik snap je wel hoor, ik vind het grijze weer nu ook gezellig.
Nee.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
Is pannenkoeken echt iets voor de winter? Weer iets geleerd.
Snel de wintervakantie boeken dit weekend. Depressie incoming.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog wel langer, vorig jaar was mei ook nog compleet ruk.
Ho ho ho hoquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:44 schreef Salina het volgende:
[..]
Nee.
Pannenkoeken is echt iets voor Nederland. Voor elke maand. Jummie.
En aangezien het hier in NL 10 maanden winter of herfst is zo wat, eten we 10 maanden pannenkoeken in de winter of herfst.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:44 schreef Salina het volgende:
En aangezien het hier in NL 10 maanden winter of herfst is zo wat
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ho ho ho ho
Nou nou nou nou
Poe poe poe poe
Tjongejongejongejonge
Het is toch gvd net 3 maanden non-stop BLOEDheet geweest?!!?!!???![]()
![]()
Wát een aanstellerij weer zeg
Je haalt Spanje en Nederland door elkaar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ho ho ho ho
Nou nou nou nou
Poe poe poe poe
Tjongejongejongejonge
Het is toch gvd net 3 maanden non-stop BLOEDheet geweest?!!?!!???![]()
![]()
Wát een aanstellerij weer zeg
Vandaag is het geen milde herfst(dag)?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je haalt Spanje en Nederland door elkaar.
Nederland kent enkel warme herfst en koude herfst.
Koutisten zullen die 20 graden wel aangrijpen om een dom punt te makenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vandaag is het geen milde herfst(dag)?
20 graden going strong.
Pannenkoeken zijn niet echt een ding hier... Frittatas wel. Zijn ook soort pannenkoeken maar dan gevuld met aardappel, ei en groenten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:01 schreef Salina het volgende:
Zal nog een keer een leuk berichtje over pannenkoeken schrijven.
Nou nou. Poe poe.
Zak lekker door de stroop allemaal.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Pannenkoeken zijn niet echt een ding hier... Frittatas wel. Zijn ook soort pannenkoeken maar dan gevuld met aardappel, ei en groenten.
Wacht, welk topic zaten we ook alweer in?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:05 schreef dick_laurent het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:55 schreef dick_laurent het volgende:
Boeie. Een forum is om lekker te kletsen. En het is nog steeds zijdelings gerelateerd aan weerik keur het goed (ook al ben ik hier niet de mod
)
Vergeet je nou gewoon churros?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Pannenkoeken zijn niet echt een ding hier... Frittatas wel. Zijn ook soort pannenkoeken maar dan gevuld met aardappel, ei en groenten.
Ja ach er zijn zoveel lekkernijen. Behalve de Hollandse pot. Die heb ik nooit begrepen, geprakte alles met een klots vet eroverheenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vergeet je nou gewoon churros?![]()
OT
Windje is wel weer lekker bezig.
Hollandse pot voor Hollandse mannen. Van oudsher natuurlijk een arbeidersmaaltijd die na een dag lang met de handen in de klei er wel in ging.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:19 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja ach er zijn zoveel lekkernijen. Behalve de Hollandse pot. Die heb ik nooit begrepen, geprakte alles met een klots vet eroverheen
OT, hier is het warm en zonnig, go figure.
Bak met hoogwaardige calorieën eiwitten en vetten. Er is een reden waarom we zo groot zijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hollandse pot voor Hollandse mannen. Van oudsher natuurlijk een arbeidersmaaltijd die na een dag lang met de handen in de klei er wel in ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |