😢quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, ik geloof dat ik zaterdag geen voorbespreking heb en de 29e geen vrijgezellendag 😂
Oh jee, geen huwelijk?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, ik geloof dat ik zaterdag geen voorbespreking heb en de 29e geen vrijgezellendag 😂
De dames krijgen wel een dag, maar dan van de groep van de andere bruid waar “wij” uitgestapt zijn. ik ben er eigenlijk uitgetrokken, ken wel deze groep en nauwelijks die andere groep. Het is nogal ingewikkeld, 3 zussen en één vriendin die veel samen optrekken, en ik als los mensquote:
Huwelijk vast wel, de dames zijn het waarschijnlijk nog nooit zo eens geweest als nu.quote:
Ik gun iedereen z'n feestjes, maar waarom überhaupt een vrijgezellenfeest als je al 23 samen bent en je met dezelfde personen waarschijnlijk ook weer op je huwelijksfeest uit je bol gaat?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Huwelijk vast wel, de dames zijn het waarschijnlijk nog nooit zo eens geweest als nu.
Ik snap beide zijden wel. Vond een grote groep 20-30 mensen ook enorm, maar dit stel is al 23 jaar samen, die hebben geen aparte vrienden dus is 2 feestjes ook onzin
Moet je mij niet vragen. Het trouwen zelf vind ik bij deze al vreemdquote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gun iedereen z'n feestjes, maar waarom überhaupt een vrijgezellenfeest als je al 23 samen bent en je met dezelfde personen waarschijnlijk ook weer op je huwelijksfeest uit je bol gaat?
We hebben het er niet meer over…quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Moet je mij niet vragen. Het trouwen zelf vind ik bij deze al vreemd
Zeker. Van de 3 zussen is er een een hele goede vriendin, maar die zit erg onder de invloed van haar zussen. En die vriendin, daar heb ik sinds m’n 12e al een bloedhekel aan en zij aan mij denk ik. Die is zo goed in misselijke opmerkingen te maken en heeft mij op de middelbare school heel vaak op een zijspoor gezet. Snap ook echt niet dat die anderen dat niet zien, iederen kijkt tegen haar op en ik (en nog een paar) kijk door haar overdreven gedragquote:
Het is vooral “ik heb er geen zin in”, “ik vind te te veel mensen” “ik ken al die andere mensen niet” “ik doe niet meer mee”.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een gedoe Kaat. Sneu wel voor de trouwende dames geloof ik.
@:sigme, wat was er te doen bij de politie?
Wij zijn net thuis. Over 5 uur gaat er weer een wekker hier
Wat een kleuters. Voor de bruiloft geldt exact hetzelfde, dan ken je de anderen ook niet. Tenzij je dus van te voren naar zo'n vrijgezellendag bent geweestquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het is vooral “ik heb er geen zin in”, “ik vind te te veel mensen” “ik ken al die andere mensen niet” “ik doe niet meer mee”.
En dan denk ik (kaatje dus) het is ook niet jouw feestje, het is feestje voor de dames, dus als je geen zin hebt zeg je af, of hou je mond, het is 1 dag die kom je wel door
Yep, ik blijf er in het dagelijks leven ook ver vandaan (de kleuters zijn tussen de 56 en 70 😂)quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een kleuters. Voor de bruiloft geldt exact hetzelfde, dan ken je de anderen ook niet. Tenzij je dus van te voren naar zo'n vrijgezellendag bent geweest
Werkbezoek van de testers van mijn team aan testers van een team dat bij hun in dezelfde hoek zit (Datawarehouse / Business Intelligence). Ze hebben wat verteld over hoe zij dat aanpakken, waar zij rekening mee moeten houden en welke programma’s ze gebruiken en wat je daar zoal mee kan en wat niet. Was interessant en leerzaam.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
@sigme, wat was er te doen bij de politie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |