😢quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, ik geloof dat ik zaterdag geen voorbespreking heb en de 29e geen vrijgezellendag 😂
Oh jee, geen huwelijk?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, ik geloof dat ik zaterdag geen voorbespreking heb en de 29e geen vrijgezellendag 😂
De dames krijgen wel een dag, maar dan van de groep van de andere bruid waar “wij” uitgestapt zijn. ik ben er eigenlijk uitgetrokken, ken wel deze groep en nauwelijks die andere groep. Het is nogal ingewikkeld, 3 zussen en één vriendin die veel samen optrekken, en ik als los mensquote:
Huwelijk vast wel, de dames zijn het waarschijnlijk nog nooit zo eens geweest als nu.quote:
Ik gun iedereen z'n feestjes, maar waarom überhaupt een vrijgezellenfeest als je al 23 samen bent en je met dezelfde personen waarschijnlijk ook weer op je huwelijksfeest uit je bol gaat?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Huwelijk vast wel, de dames zijn het waarschijnlijk nog nooit zo eens geweest als nu.
Ik snap beide zijden wel. Vond een grote groep 20-30 mensen ook enorm, maar dit stel is al 23 jaar samen, die hebben geen aparte vrienden dus is 2 feestjes ook onzin
Moet je mij niet vragen. Het trouwen zelf vind ik bij deze al vreemdquote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gun iedereen z'n feestjes, maar waarom überhaupt een vrijgezellenfeest als je al 23 samen bent en je met dezelfde personen waarschijnlijk ook weer op je huwelijksfeest uit je bol gaat?
We hebben het er niet meer over…quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Moet je mij niet vragen. Het trouwen zelf vind ik bij deze al vreemd
Zeker. Van de 3 zussen is er een een hele goede vriendin, maar die zit erg onder de invloed van haar zussen. En die vriendin, daar heb ik sinds m’n 12e al een bloedhekel aan en zij aan mij denk ik. Die is zo goed in misselijke opmerkingen te maken en heeft mij op de middelbare school heel vaak op een zijspoor gezet. Snap ook echt niet dat die anderen dat niet zien, iederen kijkt tegen haar op en ik (en nog een paar) kijk door haar overdreven gedragquote:
Het is vooral “ik heb er geen zin in”, “ik vind te te veel mensen” “ik ken al die andere mensen niet” “ik doe niet meer mee”.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een gedoe Kaat. Sneu wel voor de trouwende dames geloof ik.
@:sigme, wat was er te doen bij de politie?
Wij zijn net thuis. Over 5 uur gaat er weer een wekker hier
Wat een kleuters. Voor de bruiloft geldt exact hetzelfde, dan ken je de anderen ook niet. Tenzij je dus van te voren naar zo'n vrijgezellendag bent geweestquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het is vooral “ik heb er geen zin in”, “ik vind te te veel mensen” “ik ken al die andere mensen niet” “ik doe niet meer mee”.
En dan denk ik (kaatje dus) het is ook niet jouw feestje, het is feestje voor de dames, dus als je geen zin hebt zeg je af, of hou je mond, het is 1 dag die kom je wel door
Yep, ik blijf er in het dagelijks leven ook ver vandaan (de kleuters zijn tussen de 56 en 70 😂)quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een kleuters. Voor de bruiloft geldt exact hetzelfde, dan ken je de anderen ook niet. Tenzij je dus van te voren naar zo'n vrijgezellendag bent geweest
Werkbezoek van de testers van mijn team aan testers van een team dat bij hun in dezelfde hoek zit (Datawarehouse / Business Intelligence). Ze hebben wat verteld over hoe zij dat aanpakken, waar zij rekening mee moeten houden en welke programma’s ze gebruiken en wat je daar zoal mee kan en wat niet. Was interessant en leerzaam.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
@sigme, wat was er te doen bij de politie?
Keroon?quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:40 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Geen kater hoor, ik kan wel wat hebben
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:29 schreef yinu het volgende:
[..]
Wat goed dat je dat onthouden hebt![]()
En ja @:tuindier, succes
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:32 schreef Tuindier het volgende:
[..]
[..]![]()
Het is onschuldig. ‘Ik zie niets dat er niet hoort’ zei de radioloog.
Fijn om het hier toch even te kunnen delen, want wilde mijn familie er niet mee lastig vallen voor ik meer wist.
En voor de statistieken: pletter was niet pijnlijk.
Fijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:32 schreef Tuindier het volgende:
[..]
[..]![]()
Fijn om het hier toch even te kunnen delen, want wilde mijn familie er niet mee lastig vallen voor ik meer wist.
Wat een fijn berichtquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:32 schreef Tuindier het volgende:
[..]
[..]![]()
Dat denk ik wel ja. Ik vang de compressie voldoende op voordat het pijnlijk wordt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:39 schreef Myraela het volgende:
Is die pletter ook niet voornamelijk pijnlijk voor vrouwen met kleine borsten? Dat dacht ik tenminste altijd, dat het dan moeilijker was.
Heerlijk nieuws 🥰quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:32 schreef Tuindier het volgende:
[..]
[..]![]()
Hoera!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:32 schreef Tuindier het volgende:
[..]
[..]![]()
Die van mij zou ik eerder klein dan groot noemen en nul pijn. Misschien heeft het ook te maken met samenstelling? Verhouding klierweefsel/vetweefsel ofzo?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:39 schreef Myraela het volgende:
Is die pletter ook niet voornamelijk pijnlijk voor vrouwen met kleine borsten? Dat dacht ik tenminste altijd, dat het dan moeilijker was.
Hopelijk raak je goed opgeluchtquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 10:31 schreef Tuindier het volgende:
Omdat ik toch ziekgemeld was vandaag in overleg met mijn manager een dagje bijkomen: we gaan onze museumjaarkaart eens gebruiken bij het opgelucht museum in Arnhem.
Ik ken Arnhem verder helemaal niet. Stel dat we daar vanavond een veganistisch hapje willen eten, wat is dan parkeergewijs handig?
anneer je bij Konijnenvoer gaat eten is parkeergarage Rozet het handigst, wanneer je bij Moushmoush gaat eten is gragae bij het gemeentehuis (weet niet hoe die nu heet) handigerquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 10:31 schreef Tuindier het volgende:
Omdat ik toch ziekgemeld was vandaag in overleg met mijn manager een dagje bijkomen: we gaan onze museumjaarkaart eens gebruiken bij het opgelucht museum in Arnhem.
Ik ken Arnhem verder helemaal niet. Stel dat we daar vanavond een veganistisch hapje willen eten, wat is dan parkeergewijs handig?
Wat lijkt mij dat zwaar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 10:23 schreef Myraela het volgende:
Bleh. Ik kan nieuws vaak best wel een beetje loslaten. Of op z'n minst heel zwart/wit denken in goed en fout of in dader en slachtoffer. Maar wat vind ik de situatie in Israël ingewikkeld. Voor m'n werk lees ik natuurlijk veel op social media, dus dat helpt ook niet als je jezelf er even voor wil afsluiten.
Ik schiet ook iedere keer bijna vol als ik het nieuws zie, weet ook niet zo goed waarom het me "ineens" zo raakt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 10:23 schreef Myraela het volgende:
Bleh. Ik kan nieuws vaak best wel een beetje loslaten. Of op z'n minst heel zwart/wit denken in goed en fout of in dader en slachtoffer. Maar wat vind ik de situatie in Israël ingewikkeld. Voor m'n werk lees ik natuurlijk veel op social media, dus dat helpt ook niet als je jezelf er even voor wil afsluiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Superfijn!! Geniet van je dag.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:32 schreef Tuindier het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik heb diverse vrienden/kennissen in Israël die ik ken van internationale whisky meetings en met wie ik heb opgetrokken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan het gelukkig redelijk naast me neerleggen omdat ik er nauwelijks over lees. Maar dat is toevallig deze week even makkelijk voor mij maar die keuze heeft niet iedereen altijd. Lastig hoor
Ik hoorde afgelopen week de vergelijking met Ameland of Vlieland, ter indicatie van de grootte...quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:32 schreef Vanyel het volgende:
Wisten jullie dat Gaza ongeveer zo groot is als de gemeente Apeldoorn?
En dat daar 2,3 miljoen mensen op zitten samengepakt?
(Las de Mrs, ik heb het niet gefactchecked).
365 vierkante kilometer, twee keer Texelquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:32 schreef Vanyel het volgende:
Zoiets. En dan een super smal strookje van 4 kilometer of zo.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:32 schreef Vanyel het volgende:
Of grofweg Vlieland. Maar Apeldoorn is aardig in de buurt ook.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
365 vierkante kilometer, twee keer Texel
Nee, 10 keer Vlielandquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of grofweg Vlieland. Maar Apeldoorn is aardig in de buurt ook.
vlieland 316 km2 vs 365 km2 gazastrook.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nee, 10 keer Vlieland
Gemeente Apeldoorn plus een 30 vierkante kilometer
Sorry, maar neequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
vlieland 316 km2 vs 365 km2 gazastrook.
Nee, ik dacht dat ik landoppervlakte had. Nogal raar om de oppervlakte van een gemeente inclusief het water te meten, als het een eiland isquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Sorry, maar nee
Vlieland
Oppervlakte 315,80 km²
- land 39,15 km²
- water 276,65 km²
Je haalt of eiland en gemeente door elkaar, of je dat met opzet doet weet ik niet
Als je op wikipedia kijkt is dat bij alle gemeentes zo, daar wordt totaal, water en land opgevoerd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat ik landoppervlakte had. Nogal raar om de oppervlakte van een gemeente inclusief het water te meten, als het een eiland is
Die zei het er wel bijquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als je op wikipedia kijkt is dat bij alle gemeentes zo, daar wordt totaal, water en land opgevoerd.
Daarom, altijd ff checken voor je wat je gehoord hebt napraat
Oh, sorry, dat was Vanyel
Het verhaal komt uit de Volkskrant, het is een bewust valse voorstelling van zaken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die zei het er wel bij
En was nog grofweg correct ook.
Dat er teringveel mensen op een heel klein oppervlakte zitten opgesloten is geen bewust valse voorstelling van zaken hoor.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het verhaal komt uit de Volkskrant, het is een bewust valse voorstelling van zaken.
[ afbeelding ]
Het is een knap staaltje liegen en het wordt door allerlei mensen nagepraatquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat er teringveel mensen op een heel klein oppervlakte zitten opgesloten is geen bewust valse voorstelling van zaken hoor.
Relax...quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het is een knap staaltje liegen en het wordt door allerlei mensen nagepraat
Apeldoorn klopt wel. En heeft grofweg 13 keer minder inwoners dan Gaza.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het is een knap staaltje liegen en het wordt door allerlei mensen nagepraat
Dit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat er teringveel mensen op een heel klein oppervlakte zitten opgesloten is geen bewust valse voorstelling van zaken hoor.
Mooie cynische mededeling van Israël: u moet evacueren. Waar heen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zoiets. En dan een super smal strookje van 4 kilometer of zo.
1.2 miljoen mensen in het gebied dat Israel nu wil "ruimen", maar die eigenlijk niet weg kunnen.
Ik hoor om me heen eigenlijk alleen maar dubbele empathiequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:15 schreef Kaatje1 het volgende:
https://chrisklomp.nl/dubbele-empathie-is-steeds-zeldzamer/
In mijn omgeving zitten nogal wat zeer christelijk opgegroeide mensen en zodra het om Israel gaat is iedere nuance verdwenen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoor om me heen eigenlijk alleen maar dubbele empathieMensen die begaan zijn met de burgers aan beide kanten, maar ook vinden dat beide kanten oorlogsmisdaden plegen. Alhoewel 1 persoon mijn dubbele empathie standpunt de makkelijke weg/open deur vond en dat was blijkbaar ook niet ok. Ik wist niet dat ik via een heel ingewikkeld denksysteem tot 1 partij moest komen waar ik dan achter ga staan.
Die krijgen zeker hun nieuwsaanbod vanuit de Arabisch sprekende wereld/Syrische zenders. Dat zal vast erg gekleurd zijn. Maar misschien is ons nieuws ook wel gekleurd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:40 schreef Kaatje1 het volgende:
In mijn omgeving zitten nogal wat zeer christelijk opgegroeide mensen en zodra het om Israel gaat is iedere nuance verdwenen.
En dan zit ik nu ook nog met Syrische mensen die vrij eenzijdig de andere kant van het nieuws meekrijgen. Had daar een paar jaar geleden te maken met desinformatie over vaccinaties, nu komen hierover ook hele vreemde aannames en overtuigingen
Sowieso. Al moet ik zeggen dat ze het wel proberen van beide kanten te belichten. Tenminste, de eerste shock ging wel erg één kant op. Maar daarna werd het wel wat breder.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:44 schreef Isabeau het volgende:
Maar misschien is ons nieuws ook wel gekleurd.
Absoluut.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die krijgen zeker hun nieuwsaanbod vanuit de Arabisch sprekende wereld/Syrische zenders. Dat zal vast erg gekleurd zijn. Maar misschien is ons nieuws ook wel gekleurd.
Dat het aan beide zijden gekleurd is ga ik sowieso wel van uit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die krijgen zeker hun nieuwsaanbod vanuit de Arabisch sprekende wereld/Syrische zenders. Dat zal vast erg gekleurd zijn. Maar misschien is ons nieuws ook wel gekleurd.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:03 schreef Vanyel het volgende:
Goftedomme dat je trainer de leg press weer een standje zwaarder heeft gezet![]()
![]()
![]()
![]()
125 kilo![]()
Zoals beweren dat Gaza net zo groot is als Terschelling bedoel je?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En van wie is het huis precies in deze context?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zoals beweren dat Gaza net zo groot is als Terschelling bedoel je?
Het meest gekleurde vind ik nog de beeldvorming dat Hamas en Israel gelijksoortige partijen zijn in dit gebeuren, dat is zoiets als een amokloper vergelijken met iemand die zijn huis verdedigd tegen een roofmoordenaar die de dochters verkracht..
Met de rest van de vergelijking heb je geen probleem?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En van wie is het huis precies in deze context?
Of kappen van olijfboomgaarden, waterputten volgooien met beton of gif, of een vrouw van 75 uit huis zettenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zie vooral ook de docu 'the Settlers'. Het fragment waarin een jonge Israelische vrouw zich keer op keer voor een tractor van een Palestijnse boer werpt. Twee IDF soldaten die staan te kijken, te wachten tot hij haar een keer per ongeluk wél raakt, en ze hem neerschieten en ze de boerderij kunnen jatten.
Of Palestijnse mensen wiens huis door Israel létterlijk tot de schoorsteen wordt volgestort met beton, voor de uitbreiding van de kolonie.
Nou, daar zullen de Palestijnen en de Israëlies enorm van opknappen, van deze bondige puntenlijst. Denk je werkelijk dat het voor hun enige waarde heeft dat Putin er garen bij spint? Of een van de andere grootheden die voor hen volstrekt irrelvant is?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Dat dit conflict om de Palestijnen gaat is net zo als dat Gaza zo groot is als Terschelling. Hamas wordt door Iran gebruikt om
1. De beter wordende relatie tussen Israel en Saudi te saboteren
2. De regio verder te destabiliseren, net zoals Iran daar al mee bezig is in Irak, Syrie etc
3. Vriendje Putin te helpen met het afleiden van de oorlog in Oekraïne
4. Hamas zijn veel meer een militante waanzinssekte als een partij die de Palestijnen echt wil helpen, vergelijk het met Peoples Temple van Jim Jones
5. Hamas opereert veel meer als een beschermgeld maffia in de Gazastrook dan een regering.
Ik laat gewoon ff zien dat het idee van dat het hier om de Palestijnen gaat gewoon niet de waarheid is, het is veel groter dan dat. Je Zwart sarcasme is verder geen argument nog aanvulling, eerder poppen gooien.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, daar zullen de Palestijnen en de Israëlies enorm van opknappen, van deze bondige puntenlijst. Denk je werkelijk dat het voor hun enige waarde heeft dat Putin er garen bij spint? Of een van de andere grootheden die voor hen volstrekt irrelvant is?
Vergeet niet dat zowel de staat Israel als Hamas (edit: en idem Iran na het verdrijven van de Shah) hulp kregen bij hun oprichting omdat Ome Sam bang was dat die Palestijnse boeren & nomaden en de Joodse Kiboetsen nog wel eens een communistische kliek konden worden. Om de geopolitieke situatie daar ietwat te bevatten is de Westerse bemoeienis van belang.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik laat gewoon ff zien dat het idee van dat het hier om de Palestijnen gaat gewoon niet de waarheid is, het is veel groter dan dat. Je Zwart sarcasme is verder geen argument nog aanvulling, eerder poppen gooien.
Bij de mierenneukers of bij software? En welke wetgeving er op zowel de data als op het gebruik er van zit heb je ook mee gekregen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:40 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Geen kater hoor, ik kan wel wat hebben
[..]
Werkbezoek van de testers van mijn team aan testers van een team dat bij hun in dezelfde hoek zit (Datawarehouse / Business Intelligence). Ze hebben wat verteld over hoe zij dat aanpakken, waar zij rekening mee moeten houden en welke programma’s ze gebruiken en wat je daar zoal mee kan en wat niet. Was interessant en leerzaam.
Elke 5 a 10 jaar is er weer een uitbarsting van geweld. Nu wordt er weer een compleet gebied met 2 miljoen inwoners plat gegooid en van alle basisvoorzieningen afgesloten. Zogenaamd omdat daar de daders wonen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vergeet niet dat zowel de staat Israel als Hamas (edit: en idem Iran na het verdrijven van de Shah) hulp kregen bij hun oprichting omdat Ome Sam bang was dat die Palestijnse boeren & nomaden en de Joodse Kiboetsen nog wel eens een communistische kliek konden worden. Om de geopolitieke situatie daar ietwat te bevatten is de Westerse bemoeienis van belang.
Ook van belang: Sinds de gore aanslagen van Hamas zijn er alleen al meer Palestijnse kinderen vermoord door Israel dan dat er mensen bij die aanslagen zijn vermoord. Om enig perspectief te houden.
Het is maar welk aspect je wil zien. Ik zie massa’s mensen lijden en sterven. Deze mensen noemen zichzelf/de ander Israëliet en Palestijn. En dan zijn er mensen die zeggen dat het niet gaat om of over over de mensen die lijden en sterven, maar om Iran en Putin. Dat kan, als je vindt dat het niet gaat om de mensen die lijden en sterven.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik laat gewoon ff zien dat het idee van dat het hier om de Palestijnen gaat gewoon niet de waarheid is, het is veel groter dan dat. Je Zwart sarcasme is verder geen argument nog aanvulling, eerder poppen gooien.
Euh, bij de mierenneukers van de softwaredevelopment, denk ik. En in de tests gelden andere regels omtrent het gebruik van data, al geldt de AVG natuurlijk overal.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:58 schreef z80 het volgende:
[..]
Bij de mierenneukers of bij software? En welke wetgeving er op zowel de data als op het gebruik er van zit heb je ook mee gekregen?
Indien ja weet je ook direct waarom er bepaalde dingen niet kunnen\mogen.
Ik neem aan dat jullie bij tests ook gebruik moeten maken van geanonimiseerde data?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh, bij de mierenneukers van de softwaredevelopment, denk ik. En in de tests gelden andere regels omtrent het gebruik van data, al geldt de AVG natuurlijk overal.
Ik zei dat het niet om de Palestijnen, als in, "de Palestijnse zaak" gaat.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is maar welk aspect je wil zien. Ik zie massa’s mensen lijden en sterven. Deze mensen noemen zichzelf/de ander Israëliet en Palestijn. En dan zijn er mensen die zeggen dat het niet gaat om of over over de mensen die lijden en sterven, maar om Iran en Putin. Dat kan, als je vindt dat het niet gaat om de mensen die lijden en sterven.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren. En ook weemoedigheid, die niemand kan verklaren en die des avonds opkomt, wanneer men slapen gaat.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie bij tests ook gebruik moeten maken van geanonimiseerde data?
Ik weet niet wie of wat ‘de Palestijnse zaak’ zou kunnen zijn als het niet de Palestijnen zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik zei dat het niet om de Palestijnen, als in, "de Palestijnse zaak" gaat.
Dat zijn hele mooie woorden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren. En ook weemoedigheid, die niemand kan verklaren en die des avonds opkomt, wanneer men slapen gaat.
Ik had een vriendin die dat echt heel vaak zeiquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:12 schreef sigme het volgende:
Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren. En ook weemoedigheid, die niemand kan verklaren en die des avonds opkomt, wanneer men slapen gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |