Veel sterkte lieverdquote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:05 schreef praadje het volgende:
Lieverds, het gaat even niet zo lekker. Dus de komende dagen even geen tv gids. Hopelijk tot na het weekend
Hou je taai!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:05 schreef praadje het volgende:
Lieverds, het gaat even niet zo lekker. Dus de komende dagen even geen tv gids. Hopelijk tot na het weekend
Sterkte!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:05 schreef praadje het volgende:
Welke?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gaat iemand van jullie dat nieuwe SBS programma kijken?
Waar is mijn erfenisquote:
Sterkte / beterschapquote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:05 schreef praadje het volgende:
Beetje Mr Frank Visser niveau maar dan over erfenissenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh die! dat lijkt me verschrikkelijk
maar jij veel plezier ermee
Ja dat beeld had ik er ook van. Alleen ben niet goed met dat soort programma's.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beetje Mr Frank Visser niveau maar dan over erfenissen
Goed dat je voor jezelf kiest.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:05 schreef praadje het volgende:
Oeh klinkt goedquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:16 schreef potjecreme het volgende:
Vandaag lekker lasagne eten. Wat staat er bij jullie op het menu?
Heb Below Deck op de achtergrond en ben op de laptop bezigquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Was zeker lekker!
Nu Flikken Rotterdam kijken, eens zien of het me lukt om het te volgen
Dat is een van mijn favoriete series. Moet helaas tot dinsdag wachten voor een nieuwe afleveringquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:30 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Heb Below Deck op de achtergrond en ben op de laptop bezig
Vond het fijn dat ze twee afleveringen achter elkaar uitzonden. Toen was het makkelijk bij te houden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is een van mijn favoriete series. Moet helaas tot dinsdag wachten voor een nieuwe aflevering
Ik heb altijd moeite met het volgen van "echte series", om de een of andere reden houd ik de verhaallijn niet vast
Below Deck? Ach... ik ben elke week blij als het dinsdag is en ik weer kan kijkenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vond het fijn dat ze twee afleveringen achter elkaar uitzonden. Toen was het makkelijk bij te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |