Dit is de slimme broer van onligi6quote:
Gehaktrol met ratatouille en röstirondjes.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:14 schreef onlogisch het volgende:
Eet smakelijk vrienden en brother @:tong80
Ik heb er nog maar één helaas, Meadow is een kleine anderhalve maand geleden overleden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:16 schreef Coco het volgende:
@:maxi-mus heb jij ook nog recente foto's ?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar één helaas, Meadow is een kleine anderhalve maand geleden overleden.
Zal binnenkort even één van Tony maken.
Wat precies weet ik niet, hij was al heel vaak weg. Soms wel 2 maanden, was dan vaak bij een boerderij zo'n 2 kilometer verderop. (die mensen vonden het wel prima) Zo nu en dan kwam hij hier weer aan wandelen. een tijdje geleden zijn ze een week op vakantie geweest, toen konden ze hem niet meer vinden en vervolgens is hij in de sloot aangetroffen daar. Was echt een avonturier terwijl Tony 10 meter van huis al ver vindt.quote:
Extra buikvet, janken bij elk tv programma.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:47 schreef tong80 het volgende:
Net eerste hormoon injectie gekregen. Nu afwachten op eerste opvliegers.
En tieten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:06 schreef 3rr0r het volgende:
RIP kat
[..]
Extra buikvet, janken bij elk tv programma.
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:24 schreef Zoon_John het volgende:
Spaghetti met gehaktballetjes, lekker lunchen.
Ik denk dat als Herm een push up doet het direct in zijn rug schiet en 5 weken loopt alsof hij buttplug draagt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoveel mogelijk fysiek actief blijven, wandelen, wat push ups. Misschien heeft de kringloop nog een hometrainer.
Beginnen bij push ups op de knieen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik denk dat als Herm een push up doet het direct in zijn rug schiet en 5 weken loopt alsof hij buttplug draagt.
Oh klote zeg.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat precies weet ik niet, hij was al heel vaak weg. Soms wel 2 maanden, was dan vaak bij een boerderij zo'n 2 kilometer verderop. (die mensen vonden het wel prima) Zo nu en dan kwam hij hier weer aan wandelen. een tijdje geleden zijn ze een week op vakantie geweest, toen konden ze hem niet meer vinden en vervolgens is hij in de sloot aangetroffen daar. Was echt een avonturier terwijl Tony 10 meter van huis al ver vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik zou liever met jou ergens in Lublin in een eenpersoonsbedje liggen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je dit soort onzin kijkt mag je wat mij betreft een vakantie naar de Gazastrook boeken.
Oh oke.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zou liever met jou ergens in Lublin in een eenpersoonsbedje liggen.
Waarom ben jij geen leraar geworden? Of misschien ben je dit stiekem al.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is meer een nordic curl
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |