Als het maar geen zoete witte is.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Drink vrijwel dagelijks bier dus super mannelijk. Maar een klassieke Franse witte wijn gaat er ook wel in. Ik typ dit met koffie naast me op tafel.
Ze zijn vrienden. Meer niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:17 schreef RipCity het volgende:
Heefrt ze herpes? of waarom zoenen ze niet.
net als mijn date, hi-ha-hoquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo is first dates.
Je krijgt precies niet waar je om vraagt.
Dank voor deze duidelijkheid. Fijn dat ze een gay best friend heeft gevonden.quote:
Toy boy erbijquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, hij is maar 15 jaar jonger, moet kunnen
Was dat die coltrui?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind deze functioneel beheerder wel leuk
Mijn oude teamleider heeft wel eens meegedaan. Die kreeg inderdaad ook het tegenovergestelde van waar ze om gevraagd had.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo is first dates.
Je krijgt precies niet waar je om vraagt.
Nee. Het ging om een quote. Sorry hoor.quote:
Leuke jongen, ja.quote:
Ja lekker, met ijs.quote:
Goede tip dus, precies het tegenovergestelde vragen van wat je eigenlijk wil.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:18 schreef Document1 het volgende:
[..]
Mijn oude teamleider heeft wel eens meegedaan. Die kreeg inderdaad ook het tegenovergestelde van waar ze om gevraagd had.Jullie hebben haar trouwens hier uitgebreid besproken maar dat laat ik het even bij.
Wij zouden allemaal super woke types krijgenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede tip dus, precies het tegenovergestelde vragen van wat je eigenlijk wil.
Die ex-militair had wel een goed match. Ze waren alleen allebei pittig.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede tip dus, precies het tegenovergestelde vragen van wat je eigenlijk wil.
Ja, maar zij was dan weer pacifistisch. Wat totaal niet past.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die ex-militair had wel een goed match. Ze waren alleen allebei pittig.
Oh ja, maar dat wisten ze vast niet vooraf.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, maar zij was dan weer pacifistisch. Wat totaal niet past.
Doucht ze drie keer per dag?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:18 schreef Document1 het volgende:
[..]
Mijn oude teamleider heeft wel eens meegedaan. Die kreeg inderdaad ook het tegenovergestelde van waar ze om gevraagd had.Jullie hebben haar trouwens hier uitgebreid besproken maar dat laat ik het even bij.
Zoek je zwartharig gemillimeterd?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Doe mij maar een polyamoureuze non-binaire panseksueel dan, blond met krullen en een lange baard
En juist nu denken ze dan ineens "oh eindelijk iemand voor die mafkees die we al 2 seizoenen op deze stapel hebben liggen"quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Doe mij maar een polyamoureuze non-binaire panseksueel dan, blond met krullen en een lange baard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |