Ze ziet er goed uit.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Ergens wel leuk deze beige geklede mensen
Zou die ook richting de tv zetten als ik het had. Want wat moet ik er anders mee doen. Naar de muur kijken ofzo.quote:
Ho ho niet te snelquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bevestigd mij in ieder geval wel in mijn mannelijkheid dit.
Alle vrouwen hebben ook een bank naar de tv.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou die ook richting de tv zetten als ik het had. Want wat moet ik er anders mee doen. Naar de muur kijken ofzo.
Bevestigd mij in ieder geval wel in mijn mannelijkheid dit.
En misschien toch ook te oud en iets te wanhopigquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Niet mooi genoeg zoals verwacht.
Leuk dat ze eerlijk zegt het wel te willen.
Tiktok gym fitgirl.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kwam niet overeen met waar hij in de gym op geilt
Schrijf vooral de redactie aanquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind deze functioneel beheerder wel leuk
Drink vrijwel dagelijks bier dus super mannelijk. Maar een klassieke Franse witte wijn gaat er ook wel in. Ik typ dit met koffie naast me op tafel.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Ho ho niet te snel
Bier drinken - geen witte wijn.
Koffie drinken. - nauwelijks thee.
Zo is first dates.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:16 schreef Document1 het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom je een 26jarige man met een 31jarige vrouw zou koppelen, dat is een garantie op falen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |