abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217437268
Ah, dat is fijn @Seeburg54, dat je altijd bij ze terecht kan O+
Nou, dat he? Als hij al die jaren niks van zich heeft laten horen, dan is het toch klaar? Je haalt die tijd nooit meer in en wat heb je aan iemand waarvan je weet dat je niet welkom bent.
En dan is het extra zwaar als je moeder er plots niet meer is. Je mist ineens de enige persoon die er altijd voor je was :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_217481931
Ja, de jaren vliegen voorbij.

Ze zijn nu in de zeventig. Dus grote kans dat ze nog een jaar of vijf te gaan hebben. Als je daar over nadenkt, dan is dat wel enorm weinig. Zeker als je in ogenschouw neemt hoe snel de tijd voorbij vliegt.
pi_217482144
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 19:12 schreef Halcon het volgende:
Ja, de jaren vliegen voorbij.

Ze zijn nu in de zeventig. Dus grote kans dat ze nog een jaar of vijf te gaan hebben. Als je daar over nadenkt, dan is dat wel enorm weinig. Zeker als je in ogenschouw neemt hoe snel de tijd voorbij vliegt.
Het kunnen er zomaar ook een jaar of tien worden.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_217482356
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 19:38 schreef r_one het volgende:

[..]
Het kunnen er zomaar ook een jaar of tien worden.
Klopt. Dat weet je niet.
pi_217905878
Nog erger dan ouder worden is als ze ineens ongeneeslijk ziek zijn... Mijn vader die nooit ziek is, zelden thuisbleef voör iets is van een simpele verkoudheid nu ineens kankerpatient... uitgezaaide longkanker stage IV, mogelijk nog rekken met chemo en immunotherapie maar uiteindelijk wordt het zijn dood... En dan ineens zijn ze heel kwetsbaar en oud, en ben jij de generatie die een soort moet zorgen.. Ik ben de dochter van... en niet langer die kleine van..

Vind het soms allemaal maar ingewikkeld.
S. 2014
J. 2016
  Moderator dinsdag 10 juni 2025 @ 22:55:43 #231
375570 crew  Cyan9
pi_217906861
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nog erger dan ouder worden is als ze ineens ongeneeslijk ziek zijn... Mijn vader die nooit ziek is, zelden thuisbleef voör iets is van een simpele verkoudheid nu ineens kankerpatient... uitgezaaide longkanker stage IV, mogelijk nog rekken met chemo en immunotherapie maar uiteindelijk wordt het zijn dood... En dan ineens zijn ze heel kwetsbaar en oud, en ben jij de generatie die een soort moet zorgen.. Ik ben de dochter van... en niet langer die kleine van..

Wat heftig! Veel sterkte..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator dinsdag 10 juni 2025 @ 23:02:47 #232
5428 crew  miss_sly
pi_217906895
quote:

Wat heftig, zo plotseling en onverwacht zo’n diagnose. Sterkte :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_217908763
quote:

Die omslag is heel heftig :*. Heb je broers of zussen om de last mee te delen (zowel in praktische zin als mentaal)?
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 26 juni 2025 @ 12:29:22 #234
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_218048092
Het kan verkeren..
Waar we al zeker een jaar bezig zijn met het ons voorbereiden op de dood van mijn vader, die langzaam maar zeker steeds verder achteruit gaat, moest mijn moeder voor een controle naar het ziekenhuis en moest meteen blijven.

En nu, ongeveer een maand later is ze gestorven. Tot een maand geleden hadden we niks door. Ja, ze was wat moe, maar iedereen dacht dat dat door de zorgen om mijn vader kwam. Ze ging naar de huisarts omdat ze aan een burnout dacht. Het bleek acuut leverfalen te zijn.

En waar we het idee hadden dat mijn moeder nog zeker een aantal goede jaren zou hebben na de dood van mijn vader, zitten we nu naast het geregel en verdriet rond mijn moeders overlijden ook met extra zorgen om mijn vader, die zeker geen goede jaren meer zal hebben. Alleen nog maar een heel verdrietige toekomst.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 26 juni 2025 @ 12:30:48 #235
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_218048101
Wat naar Livelink. Gecondoleerd en heel veel sterkte.
  Moderator / Colorchick donderdag 26 juni 2025 @ 12:34:13 #236
382129 crew  Donna
pi_218048126
Jeetje, dat is echt heftig zeg. Het kan idd zomaar anders in heel korte tijd.

Sterkte!
  donderdag 26 juni 2025 @ 12:35:40 #237
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_218048135
Ach jeetje livelink, heel erg veel sterkte daarmee!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator donderdag 26 juni 2025 @ 12:35:51 #238
5428 crew  miss_sly
pi_218048136
Ach livelink, wat onverwacht en heftig. Gecondoleerd :*
Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies en met de zorgen voor en om je vader.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_218048255
Hoe verdrietig live link, dat het leven een andere loop neemt.
Gecondoleerd met het overlijden van je moeder en sterkte met alle zorgen.
pi_218048347
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 12:29 schreef livelink het volgende:
Het kan verkeren..
Waar we al zeker een jaar bezig zijn met het ons voorbereiden op de dood van mijn vader, die langzaam maar zeker steeds verder achteruit gaat, moest mijn moeder voor een controle naar het ziekenhuis en moest meteen blijven.

En nu, ongeveer een maand later is ze gestorven. Tot een maand geleden hadden we niks door. Ja, ze was wat moe, maar iedereen dacht dat dat door de zorgen om mijn vader kwam. Ze ging naar de huisarts omdat ze aan een burnout dacht. Het bleek acuut leverfalen te zijn.

En waar we het idee hadden dat mijn moeder nog zeker een aantal goede jaren zou hebben na de dood van mijn vader, zitten we nu naast het geregel en verdriet rond mijn moeders overlijden ook met extra zorgen om mijn vader, die zeker geen goede jaren meer zal hebben. Alleen nog maar een heel verdrietige toekomst.
Ach. ;(
Wat verdrietig, gecondoleerd en veel sterkte.
pi_218048795
quote:
Het kan verkeren..

Wat verdrietig! Heel veel sterkte.
S. 2014
J. 2016
  donderdag 26 juni 2025 @ 13:48:00 #242
35189 Troel
scherp en bot
pi_218048802
Och livelink, heel veel sterkte voor jullie.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218048816
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 07:59 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Die omslag is heel heftig :*. Heb je broers of zussen om de last mee te delen (zowel in praktische zin als mentaal)?
Late reactie, maar ik heb gelukkig hele lieve vrienden en mijn moeder en zus, al staan mijn zus en ik er allebei wel heel verschillend in.
S. 2014
J. 2016
pi_218048872
Ach livelink, wat ontzettend verdrietig ;(
Gecondoleerd, veel sterkte en ik wens jullie heel veel kracht toe :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Mushanga71 op 26-06-2025 15:28:32 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_218049337
Gecondoleerd livelink
pi_218049463
quote:
Het kan verkeren..

:'( Wat verdrietig en zwaar voor jullie. Gecondoleerd en heel veel sterkte :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 26 juni 2025 @ 15:56:13 #247
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_218049817
Beetje herkenbaar, het komt in fases dus, leer je er in stappen mee leven denk ik.

Nu is mijn vader al een jaar of 8 dood. Maar zie ik mijn moeder steeds een beetje slechter worden. Van niet ver meer kunnen lopen, naar alleen lopen met een rotator. Van fiets naar elektrische fiets, en nu naar scootmobiel... dat soort dingen. Dus wen er ook in fases aan...
pi_218051430
Ach @livelink Wat kan het dan anders lopen dan je denkt. Sterkte. :*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 26 juni 2025 @ 20:05:10 #249
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_218051488
Jeetje Livelink, wat een rollercoaster. Sterkte met het verlies van je moeder en de zorgen om je vader. :*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 27 juni 2025 @ 06:59:19 #250
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_218054175
quote:
Het kan verkeren..

Wat verdrietig. Gecondoleerd en heel veel sterkte :*
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')