Hoe is het nu?quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:03 schreef oh-oh het volgende:
Thnx, ik heb geen idee hoe het met mijn moeder gaat want ik voel de noodzaak niet om daar heen te gaan.
Morgen ga ik wel bij mijn tante op bezoek, daar heb ik weer contact mee ( had ook ruzie met mijn moeder) sinds de dag dat mijn vader overleed. Omdat ik wilde dat ze het niet via via zou horen heb ik haar die ochtend meteen gebeld.
Goed!quote:
Herkenbaar. Mijn vader heeft ook neuropathie en loopt daardoor steeds lastiger. Voortdurend alert zijn met je hele lijf omdat je voeten de grond niet meer voelen ís gewoon vermoeiend.quote:Op zondag 18 januari 2026 15:38 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Natuurlijk hoort het ouder worden bij het leven. Zoals heel veel dingen bij het leven horen. Maar dat wil niet zeggen dat het dan niet lastig is.
Ik vind het nog steeds lastig om te zien. Onlangs met m’n moeder een nieuwe rollator gekocht. Eentje die lichter is, wendbaarder is en makkelijker in de auto is te tillen. M’n vader heeft erg veel last van z’n neuropathie. Wat nu ervoor zorgt dat hij eigenlijk geen auto meer kan rijden. Althans, niet als hij er dus last van heeft. De wereld voor hen wordt zo wel erg klein. Al brengen we ze ook met alle liefde overal heen.
We hebben al eens aangegeven of een elektrische auto wat is. Of zo’n aangepaste auto waarbij je je voeten niet hoeft te gebruiken. Maar hij is nogal eigenwijs… hoe vaker je er over praat hoe meer hij in de weerstand gaat.
Hij is ook te eigenwijs om naar de opticien te gaan. Ik begrijp echt niet waarom die man het zichzelf zo moeilijk maakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |