abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212165882
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 15:26 schreef Halcon het volgende:

[..]
Klinkt een beetje als een soort van open relatie. Of misschien als mannen het gebruiken dat ze dan bedoelen dat ze geen vrieskist willen die één keer per maand een verplicht nummertje opvoert als het weer zo ver is, maar een dame die gewoon een gezond libido heeft.
Ik ga er vanuit dat vrijwel elke man iemand met een gezond libido zoekt, de toevoeging sekspositivity lijkt me dan wat overbodig. Denk eerder dat het dan inderdaad richting open relatie gaat ofzo, geen idee wat dan het verschil is met "openminded"
Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶
pi_212165893
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 15:49 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Dat kan veeeel korter hoor :P
Naja, bumble, dus ik moet het gesprek openen.
Dan wordt het
Ik: "Wat bedoel je eigenlijk met sekspositivity bij je interesses?"
Hij: "Neuken?"

:D
Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶
pi_212165943

Er staat dus een pepertje bij als icoontje, boeiend wel. (en deze heb ik toch links geswipet, Engels profiel)
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 januari 2024 @ 16:32:44 #184
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_212166131
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 15:47 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
"Wat bedoel je eigenlijk met sekspositivity bij je interesses?"
"Kom maar langs, dan zal ik het je laten zien"

Ja, het is wel mogelijk in 2 berichten :D
_O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_212166180
Hmm de eerste die ik het gevraagd heb, bedoelt gewoon dat seks belangrijk is in een relatie. Niet echt iets speciaals dus :D
pi_212166187
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 16:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm de eerste die ik het gevraagd heb, bedoelt gewoon dat seks belangrijk is in een relatie. Niet echt iets speciaals dus :D
Dat zou je zeggen.
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 januari 2024 @ 17:02:14 #187
Brabo Bastard
pi_212166320
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 16:41 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat zou je zeggen.
Is toch wel vind ik :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212166486
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 17:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Is toch wel vind ik :9
Ja, vind ik ook. Soms hoor je dat mensen een frequentie hanteren van 1 keer per zoveel maanden. Dat zou niks voor mij zijn.
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 januari 2024 @ 17:34:30 #189
Brabo Bastard
pi_212166496
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 17:33 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, vind ik ook. Soms hoor je dat mensen een frequentie hanteren van 1 keer per zoveel maanden. Dat zou niks voor mij zijn.
Och, dat verschilt per persoon. Wat ik ook hoor is dat vooral in het begin het bed gesloopt wordt en daarna gaat het langer mee.
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 25 januari 2024 @ 19:11:13 #190
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212167426
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 17:33 schreef Halcon het volgende:

[..]
een frequentie hanteren van 1 keer per zoveel maanden.
Seks is toch wel een beetje het smeermiddel van je relatie, maar als beide partijen geen punt maken van 1 keer per een paar maanden dan is er niks aan de hand, lijkt me. Alleen als ze die ene keer per maand een zeester is dan zou ik afhaken :{
Le Diable
pi_212169116
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 19:11 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Seks is toch wel een beetje het smeermiddel van je relatie, maar als beide partijen geen punt maken van 1 keer per een paar maanden dan is er niks aan de hand, lijkt me. Alleen als ze die ene keer per maand een zeester is dan zou ik afhaken :{
Dan niet, maar dan zijn dat beide geen mensen die "sexpositivity" zoeken. Kan me wel voorstellen dat iemand die net jaren heeft doorgebracht met een vrieskist niet op zoek is naar de volgende vrieskist.
  donderdag 25 januari 2024 @ 20:55:50 #192
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212169207
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 20:49 schreef Halcon het volgende:

[..]
Kan me wel voorstellen dat iemand die net jaren heeft doorgebracht met een vrieskist niet op zoek is naar de volgende vrieskist.
Lijkt me ook niet, dan ben je op een gegeven moment na enkele jaren zelf bevroren en mocht je dan iemand tegenkomen die het tegenovergestelde is dan ben je het verleerd en dat is eeuwig zonde. Dat sekspositivity is natuurlijk weer gewoon een hype want seks is in de kern niet meer dan gewoon lekker en seks zorgt ervoor dat je ondanks alles toch een beetje relaxed door het leven kan.
Le Diable
pi_212170986
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 20:49 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dan niet, maar dan zijn dat beide geen mensen die "sexpositivity" zoeken. Kan me wel voorstellen dat iemand die net jaren heeft doorgebracht met een vrieskist niet op zoek is naar de volgende vrieskist.
En terecht natuurlijk. Ik snap wel dat je niet nog een keer in zo'n situatie wilt belanden. Sowieso zijn vrouwen die een heel ding maken van seks (overdreven op hygiëne, niet als ze moe zijn, alleen als het volle maan is, alleen als er eerst een uur voorspel bij komt kijken) eigenlijk altijd degenen die het minst willen. Als je voor jezelf een enorme barrière creeërt voor iets dat in principe supersimpel is (hup broek uit en gaan) dan verneuk je het voor jezelf en je partner.

Wat @SemperLibertas zegt dus. Seks is lekker en iedereen die het te complex maakt zorgt voor een slechter seksleven.
pi_212171154
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 22:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
En terecht natuurlijk. Ik snap wel dat je niet nog een keer in zo'n situatie wilt belanden. Sowieso zijn vrouwen die een heel ding maken van seks (overdreven op hygiëne, niet als ze moe zijn, alleen als het volle maan is, alleen als er eerst een uur voorspel bij komt kijken) eigenlijk altijd degenen die het minst willen. Als je voor jezelf een enorme barrière creeërt voor iets dat in principe supersimpel is (hup broek uit en gaan) dan verneuk je het voor jezelf en je partner.

Wat @:semperlibertas zegt dus. Seks is lekker en iedereen die het te complex maakt zorgt voor een slechter seksleven.
Precies.

En een slecht seksleven dat heeft ook weer een negatief effect op de rest.
pi_212171196
Maar zijn er dan zoveel vrouwen met een laag libido dat je al in je datingprofiel sekspositivity moet zetten? Terwijl het schijnbaar al moeilijk genoeg is om als man een match te krijgen?
Ik heb eens gegoogled
quote:
Kort gezegd is sekspositiviteit het met openheid en een niet oordelende benadering omarmen van de diversiteit van seksuele expressie
En
quote:
Er zijn sekspositieve mensen die maagd, celibatair en zelfs aseksueel zijn.
Dus heb het idee dat de term niet helemaal juist gebruikt wordt.
pi_212172400
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 23:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar zijn er dan zoveel vrouwen met een laag libido dat je al in je datingprofiel sekspositivity moet zetten? Terwijl het schijnbaar al moeilijk genoeg is om als man een match te krijgen?
Ik heb eens gegoogled
[..]
En
[..]
Dus heb het idee dat de term niet helemaal juist gebruikt wordt.
Het ligt er natuurlijk ook aan over welke leeftijdscategorie het gaat. Als er een kind door is gegaan zijn veel vrouwen sowieso al wat minder happig op seks. En je hebt ook altijd een grote groep vrouwen die van de 'het hoeft niet altijd om penetratie te gaan'-club zijn wat in de praktijk betekent: Veel knuffelen maar niet neuken. Prima als je dat vindt of die behoefte niet zo hebt maar het sluit dan wel bar slecht aan bij het overgrote deel van de mannen die wél seks willen.

Neemt natuurlijk niet weg dat er ook veel vrouwen zijn die je er direct voor wakker kunt maken en altijd willen. Maar procentueel ligt dat gewoon een stuk lager.

https://psychologieintheater.nl/lustkillers/

Wat betreft het aangeven van sekspositivity: Het geeft dan in ieder geval aan vrouwen aan dat je seks belangrijk vindt waardoor je eerder genoemde vrouwen die denken 'van mij hoeft het eigenlijk niet zo meer want ik vind het gedoe' eruit filtert.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2024 07:41:56 ]
  vrijdag 26 januari 2024 @ 08:26:26 #197
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212172728
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 23:00 schreef Halcon het volgende:

[..]
Precies.

En een slecht seksleven dat heeft ook weer een negatief effect op de rest.
Je hoeft maar te kijken naar de comments hier op FOK! om te zien wat het verwoestend effect daarvan is :P
Le Diable
pi_212173017
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 07:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat betreft het aangeven van sekspositivity: Het geeft dan in ieder geval aan vrouwen aan dat je seks belangrijk vindt waardoor je eerder genoemde vrouwen die denken 'van mij hoeft het eigenlijk niet zo meer want ik vind het gedoe' eruit filtert.
Dan kan je toch ook gewoon seks als interesse noemen? Ik haak echt direct af wanneer ik sekspositivity zie staan. Het is denk ik iets voor een bepaald type mannen. In het voorbeeld hierboven staat bij interesses: sekspositivity, intelligentie, mindfulness, diepe gesprekken. Het is het type man dat enorm diep probeert te zijn, maar in feite iemand die overal omheen draait. Beetje als die man met die pauw uit B&B vol liefde.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 26 januari 2024 @ 09:15:21 #199
Brabo Bastard
pi_212173069
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 09:05 schreef BoerenBlond het volgende:

[..]
Dan kan je toch ook gewoon seks als interesse noemen? Ik haak echt direct af wanneer ik sekspositivity zie staan. Het is denk ik iets voor een bepaald type mannen. In het voorbeeld hierboven staat bij interesses: sekspositivity, intelligentie, mindfulness, diepe gesprekken. Het is het type man dat enorm diep probeert te zijn, maar in feite iemand die overal omheen draait. Beetje als die man met die pauw uit B&B vol liefde.
* TheStigsDutchCousin noteert
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212173245
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 09:05 schreef BoerenBlond het volgende:

[..]
Ik had het plaatje niet goed bekeken maar ik vrees dat je gelijk hebt ja. :') Vaak hebben dat soort lui niet eens door dat ze enorm pretentieus aan het lullen zijn. Doodvermoeiende relaties lijken me dat. Eindeloos geklets over niets.
pi_212173346
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 09:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik had het plaatje niet goed bekeken maar ik vrees dat je gelijk hebt ja. :') Vaak hebben dat soort lui niet eens door dat ze enorm pretentieus aan het lullen zijn. Doodvermoeiende relaties lijken me dat. Eindeloos geklets over niets.
Natuurlijk heb ik gelijk😊
pi_212177440
Die gaan graag naar een literair café om een dik vadsig wijf te pompen op de plee
  Moderator / Redactie FP vrijdag 26 januari 2024 @ 16:53:02 #203
Brabo Bastard
pi_212177491
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 16:46 schreef Faxie het volgende:
Die gaan graag naar een literair café om een dik vadsig wijf te pompen op de plee
Faxie!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212177554
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 16:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Faxie!
Ik ga niet daten hoor :N
  vrijdag 26 januari 2024 @ 18:47:52 #205
405763 Schwein
Make that the cat wise
pi_212178731
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 15:47 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
"Wat bedoel je eigenlijk met sekspositivity bij je interesses?"
"Kom maar langs, dan zal ik het je laten zien"

Ja, het is wel mogelijk in 2 berichten :D
Damn...moest lachen: )
  Moderator / Redactie FP vrijdag 26 januari 2024 @ 18:51:23 #206
Brabo Bastard
pi_212178764
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 16:59 schreef Faxie het volgende:

[..]
;(
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212178804
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 16:59 schreef Faxie het volgende:

[..]
Die is ook niet het dating-topic, dit is het datingsites & apps topic! Maar die gebruik je ook niet meer toch? ;(
pi_212178887
:N
pi_212178958
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 17:40 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Maar er zijn ongeveer evenveel mannen als vrouwen? Kan het niet ook zo zijn dat mannen liever een relatie willen en daardoor eerder dealbreakers accepteren en vrouwen liever alleen blijven dan met iemand die niet aan de volledige eisenlijst voldoet?
Dat klopt,maar daten is als een soort stoelendans waarbij de vrouwen eerst mogen zitten en dan pas de mannen, dit is een versimpelde weergave maar daar komt het wel op neer. Weet niet of mannen liever een relatie willen dan vrouwen, maar dat mannen eerder dealbreakers accepteren en vrouwen langere eisenlijsten hebben klopt wel denk ik
pi_212179104
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 19:05 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Dat klopt,maar daten is als een soort stoelendans waarbij de vrouwen eerst mogen zitten en dan pas de mannen, dit is een versimpelde weergave maar daar komt het wel op neer. Weet niet of mannen liever een relatie willen dan vrouwen, maar dat mannen eerder dealbreakers accepteren en vrouwen langere eisenlijsten hebben klopt wel denk ik
Het ligt allemaal aan hoe je in de ‘markt’ ligt denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')