abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211176964
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 08:48 schreef Sledgehammer. het volgende:

[..]
Relaties worden soms verbroken dus er zijn een paar vrijgezelle leuke normale knappe mannen die WEL interessant zijn (dat zijn meteen de mannen met super veel keuze op datingapps), maar de rest is niet interessant..

Ik heb in 2015 ook op Tinder gezeten en toen was het aanbod top. Ik heb veel afgesproken met hele interessante en knappe mannen, iedereen zat op Tinder volgens mij😝, zelfs een relatie aan over gehouden. Maar… het is nu echt zoeken naar een speld in een hooiberg als vrouw.
De beginperiode was ook veel leuker. Toen was het echt een datingapp en kon je gewoon kiezen

Of misschien ben ik gewoon oud geworden ;(
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_211177060
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 23:38 schreef Sledgehammer. het volgende:

[..]
30+ ook niet 😇, veel mannen die volgens mij nog nooit een vrouw hebben mogen aanraken in hun leven en vermoedelijk amper tot geen matches hebben. Vind het 9 van de 10x niks qua aanbod van mannen.
Heel herkenbaar, vind dat ik niet eens mega veeleisend ben. Ik hoef geen hele knappe man ik hou wel van een rauw randje. Maar veel mannen op tinder zijn ook niet eerlijk over hun beweegredenen. Ik kwam een oud scharrel tegen die beweerde op tinder dat hij iets serieus zoekt terwijl dat gewoon bullshit os heeft hij destijds zelf na mij uitgesproken. Ook kom ik veel dezelfde mannen tegen die ik in 2018 ook tegen kwam. Dat zijn types die geen relatie willen opbouwen
pi_211178844
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 03:20 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Misschien ben jij die ene op de tien die wel wat is? :*
Owja _O-
pi_211179960
Als man zijnde is de 30-35 pool vrouwen anders ook niet fantastisch.. :P

Veel vrouwen die wat mij betreft niet 'stabiel' overkomen. Dus veel problemen die ze voor zichzelf niet hebben opgelost.

Veel vrouwen tegen gekomen die nooit een (lange) relatie hebben gehad. Bleek ook dan ook wel waarom.

Komen natuurlijk ook genoeg mensen weer vrij uit een slechte relatie. Maar als dat wat is, dan zijn ze vaak niet vervolgens weer 5 jaar single.
Eerst denken, dan typen
pi_211180176
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 14:39 schreef Piger het volgende:

Veel vrouwen die wat mij betreft niet 'stabiel' overkomen. Dus veel problemen die ze voor zichzelf niet hebben opgelost.

Veel vrouwen tegen gekomen die nooit een (lange) relatie hebben gehad. Bleek ook dan ook wel waarom.

Komen natuurlijk ook genoeg mensen weer vrij uit een slechte relatie. Maar als dat wat is, dan zijn ze vaak niet vervolgens weer 5 jaar single.
Mensen die rond 30-35 geen relaties hebben gehad daar klopt iets niet aan.

Je bedoelt dat de vrouwen tussen 30-35 die wel fantastisch zijn snel weer van de markt af zijn? Ik denk het ook en zal ook gelden voor de mannen
pi_211180189
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 14:39 schreef Piger het volgende:

Mwa, ik ben een jaar of 4 een gescheiden man, dochter van 6 en een goede verstandhouding met ex en haar nieuwe man. We doen soms dingen samen, maar dat is dan primair omdat we samen onze dochter hebben.

Een relatie ga ik niet zo snel meer aan. Heb in het weekend veel plezier met mijn dochter, ben erg ondernemend met haar. doordeweeks wat met vrienden doen en focus op werk/andere hobby's. Eigenlijk is voor mij dit de perfecte combinatie.

Samen met een vrouw kan leuk zijn, maar omdat ik dan veel vrijheid moet inleveren, wil ik echt dat het een leuke vrouw is. ik kijk dan in zo'n situatie dan ook meer op karakter dan looks. En het echte karakter komt pas na een paar maanden opzetten.

Ik merk dat veel vrijgezelle stabiele mannen hetzelfde instaan zoals ik hierboven beschreven heb. Die vind je dan ook haast niet op datingapps.
pi_211180240
Mag je hier ook memes plaatsen?
pi_211181340
SIGN UP NOW! To Meet

pi_211181341
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 15:04 schreef Sledgehammer. het volgende:

[..]
Mensen die rond 30-35 geen relaties hebben gehad daar klopt iets niet aan.

Je bedoelt dat de vrouwen tussen 30-35 die wel fantastisch zijn snel weer van de markt af zijn? Ik denk het ook en zal ook gelden voor de mannen
Aldus een zesje die profiteert van het feit dat je als vrouw alleen maar gewillig hoeft te zijn, en daarom denkt dat ze een 10 is :')
pi_211181351
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 16:50 schreef Resistwemuch het volgende:
SIGN UP NOW! To Meet

[ link | afbeelding ]
Moet een zwarte kat zijn he :P
pi_211181357
Ik zou die wel in huis nemen overigens :@
pi_211181364
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 november 2023 16:50 schreef Faxie het volgende:

[..]
Aldus een zesje die profiteert van het feit dat je als vrouw alleen maar gewillig hoeft te zijn, en daarom denkt dat ze een 10 is :')
Sodeju
Jij bent het zonnetje!!!
pi_211181605
quote:

[..]
Beetje ruk reactie. Je eigen frustraties hoef je niet op haar te uiten.

Maar dit is volgens mij het online dating verhaal gegeneraliseerd.

Mannen komen moeilijk aan matches/dates, maar als ze eenmaal paar dates hebben gehad hebben ze snel kans op relatie.

Vrouwen hebben heel makkelijk een match/date maar vervolgens zijn er veel mannen die afhaken omdat ze niets serieus willen.

Daarnaast wat ik ondervind is het tegenstrijdige rondom vrouwelijke emancipatie/onafhankelijkheid.

Bij het daten willen de meeste vrouwen maar al te graag dat je als man plannen maakt, initiatief neemt, beetje dominant (niet als klootzak natuurlijk) overkomt.
Is de media tegenstrijdig met de werkelijkheid? Of is dit vrouwelijke innerlijke tegenstrijdigheid?
(Dit is een vraag naar de vrouwen).
Eerst denken, dan typen
pi_211181647
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:16 schreef Piger het volgende:

[..]
Beetje ruk reactie. Je eigen frustraties hoef je niet op haar te uiten.

Maar dit is volgens mij het online dating verhaal gegeneraliseerd.

Mannen komen moeilijk aan matches/dates, maar als ze eenmaal paar dates hebben gehad hebben ze snel kans op relatie.

Vrouwen hebben heel makkelijk een match/date maar vervolgens zijn er veel mannen die afhaken omdat ze niets serieus willen.

Daarnaast wat ik ondervind is het tegenstrijdige rondom vrouwelijke emancipatie/onafhankelijkheid.

Bij het daten willen de meeste vrouwen maar al te graag dat je als man plannen maakt, initiatief neemt, beetje dominant (niet als klootzak natuurlijk) overkomt.
Is de media tegenstrijdig met de werkelijkheid? Of is dit vrouwelijke innerlijke tegenstrijdigheid?
(Dit is een vraag naar de vrouwen).
Oeh hij gaat voor de white knight pityfuck 8-)
  vrijdag 3 november 2023 @ 17:25:14 #105
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_211181703
Een zesje die jou alsnog niet ziet zitten haha hoe voelt dat
  Moderator / Redactie FP vrijdag 3 november 2023 @ 17:26:14 #106
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_211181713
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:25 schreef Aberkullie het volgende:
Wat ben jij dan?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_211181740
ik begin dit topic weer leuk te vinden
Jij bent het zonnetje!!!
pi_211181756
quote:

[..]
Wat vind je vervelend aan mijn reactie dat je zo reageert? We kennen elkaar niet maar toch reageer je als een gebeten hond, alsof ik jou iets verkeerd heb gedaan?
  vrijdag 3 november 2023 @ 17:36:14 #109
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_211181810
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wat ben jij dan?
Matige 3 maar ik blijf alsnog liever alleen dan met zo’n gefrustreerde incel te daten.
pi_211181918
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:25 schreef Aberkullie het volgende:
Oké vijfje
pi_211181932
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:30 schreef Sledgehammer. het volgende:

[..]
Wat vind je vervelend aan mijn reactie dat je zo reageert? We kennen elkaar niet maar toch reageer je als een gebeten hond, alsof ik jou iets verkeerd heb gedaan?
Piger al een DM gestuurd? 8-)
pi_211181940
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:36 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Matige 3 maar ik blijf alsnog liever alleen dan met zo’n gefrustreerde incel te daten.
Men is je dankbaar
pi_211183470
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:47 schreef Faxie het volgende:

[..]
Piger al een DM gestuurd? 8-)
Uhm ik weet niet waar je het over hebt?

Ik merk irritatie bij je.. dat is jammer. Hoe gaat het bij jou op de date apps?
pi_211183669
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:44 schreef Sledgehammer. het volgende:

[..]
Uhm ik weet niet waar je het over hebt?

Ik merk irritatie bij je.. dat is jammer. Hoe gaat het bij jou op de date apps?
En hij deed nog zo zijn best -O-

Uhm nee, geen behoefte aan. Ik heb de markt gezien _O-
pi_211192097
Nou ik heb vanavond een date :@ heb 1,5 week leuk appcontact gehad. :@ het is alweer even geleden (bewuste keuze) en vind het HEEL spannend.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 4 november 2023 @ 17:35:27 #116
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_211192113
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 17:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
Nou ik heb vanavond een date :@ heb 1,5 week leuk appcontact gehad. :@ het is alweer even geleden (bewuste keuze) en vind het HEEL spannend.
Go Koekje O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_211207400
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 17:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
Leuk! Hoe is het gegaan? Hopelijk heb je ervan genoten! 🤗
pi_211209324
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 21:50 schreef Truien het volgende:

[..]
Leuk! Hoe is het gegaan? Hopelijk heb je ervan genoten! 🤗
Het was een hele leuke avond en er komt zeker vervolg :)
pi_211211875
Ik heb een superlike gekregen. :)

Voor het eerst in maanden.

Nu nog tegen komen in de stapel, want geen Gold.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_211212827
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 13:27 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb een superlike gekregen. :)

Voor het eerst in maanden.

Nu nog tegen komen in de stapel, want geen Gold.
Jaaa!!! Als dat geen neuken wordt! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')