Eigenlijk staat ieders gezicht op dating apps standaard opquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:44 schreef Faxie het volgende:
Maar als je fatsoenlijk probeert te zijn ben je weer niet spannend genoeg
Ja, dat wordt toch vanzelf opgeheven? Ben wel benieuwd of hij nog iets gaat zeggenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar je steekt er dus verder geen moeite in, maar blijft wel gematcht?
Moet je voor de grap eens een dating app van een gemiddelde man bekijken, en daarna een dating app van een gemiddelde vrouw. Gewoon, voor de grapquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:16 schreef prunus het volgende:
[..]
Het ligt allemaal aan hoe je in de ‘markt’ ligt denk ik.
Ik heb ze van meerdere vrouwen gezien, en het verschil is inderdaad bizarquote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:24 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens een dating app van een gemiddelde man bekijken, en daarna een dating app van een gemiddelde vrouw. Gewoon, voor de grap
Dat is nu eenmaal zo. Enige dat je kunt doen is zorgen dat je je eigen profiel en shit op orde hebt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb ze van meerdere vrouwen gezien, en het verschil is inderdaad bizar
Is ook helemaal geen beklaag ofzo, dat is gewoon hoe de wereld werkt. Geeft wel aan dat de playing field totaal ongelijk isquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal zo. Enige dat je kunt doen is zorgen dat je je eigen profiel en shit op orde hebt.
Ja, dat is het ook. Je zult dus extra hard je best moeten doen. Zoals iemand hier al schreef: anders gaat ze door naar een van de tientallen of honderden andere mannen in de inbox en potentiėle dates. Terwijl jij als man dan weer ff moet gaan swipen voor een match.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:44 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Is ook helemaal geen beklaag ofzo, dat is gewoon hoe de wereld werkt. Geeft wel aan dat de playing field totaal ongelijk is
Gewoon zorgen dat je voldoende likes uitdeelt dan valt het aantal matches nog best mee inderdaad.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal zo. Enige dat je kunt doen is zorgen dat je je eigen profiel en shit op orde hebt.
Precies.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je voldoende likes uitdeelt dan valt het aantal matches nog best mee inderdaad.
En daaruit vervolgens de juiste dames selecteren. Er zijn er altijd wel een aantal die willen. Het zullen geen Doutzens zijn maar je moet ergens tevreden mee zijn.
En dan heb je een match op Bumble en dan krijgt de vrouw 24u om te reageren, anders is de match weg. Nog 1x te verlengen met 24u en anders definitief weg.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, bumble, dus ik moet het gesprek openen.
Beetje alles liken en zien wat een match geeft?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dan heb je een match op Bumble en dan krijgt de vrouw 24u om te reageren, anders is de match weg. Nog 1x te verlengen met 24u en anders definitief weg.
Dan vraag ik me af, waarom zou je iemand op een dergelijke app liken om vervolgens niets met een eventuele match te doen? Dan kon je je toch beter de moeite besparen en niet liken?
Ik was zo iemand die op een gegeven moment vergat dat ik gesprekken moest voeren om verder te komenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies.
Heb via apps in het verleden toch best leuke dames ge-date. Je moet er alleen wat moeite in steken (om er daarna iets anders in te kunnen steken), want ze krijgen gewoon veel berichten en kunnen dan gaan selecteren.
Dat inderdaad, een like geven is gratis, dus gewoon een paar likes frivool rondstrooien, zien watch matcht, en dan rustig kijken wie je uit je brede match collectie een tekst stuurtquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Beetje alles liken en zien wat een match geeft?
Tijd om maar weer eens de kroeg in te duiken dan maar!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:52 schreef Ronzz het volgende:
Eerder werd eens door iemand verteld dat datingapps dood zijn. Helemaal eens. Als ik het vergelijk met jaren terug waar er nog wel eens succes te behalen viel, is het nu een stuk lastiger om te matchen of om een fatsoenlijk gesprek aan te gaan over wat dan ook.
Jammer.
Tja, dat was de lockdown periode. Het was toen echt tien keer makkelijker om een date met een leuke meid te fixen, iedereen had de tijd en verveelde zich.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:52 schreef Ronzz het volgende:
Eerder werd eens door iemand verteld dat datingapps dood zijn. Helemaal eens. Als ik het vergelijk met jaren terug waar er nog wel eens succes te behalen viel, is het nu een stuk lastiger om te matchen of om een fatsoenlijk gesprek aan te gaan over wat dan ook.
Jammer.
Tja simpel: Zelfs op Bumble heeft de doorsnee vrouw al snel tientallen matches. Dus simpelweg geen tijd en zin om die allemaal te appen. Ben je niet aantrekkelijk genoeg? Pech gehad.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dan heb je een match op Bumble en dan krijgt de vrouw 24u om te reageren, anders is de match weg. Nog 1x te verlengen met 24u en anders definitief weg.
Dan vraag ik me af, waarom zou je iemand op een dergelijke app liken om vervolgens niets met een eventuele match te doen? Dan kon je je toch beter de moeite besparen en niet liken?
Hahaha ik vind wel dat mannen hier heel negatief zijn hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja simpel: Zelfs op Bumble heeft de doorsnee vrouw al snel tientallen matches. Dus simpelweg geen tijd en zin om die allemaal te appen. Ben je niet aantrekkelijk genoeg? Pech gehad.
Slechts realistischquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:46 schreef prunus het volgende:
[..]
Hahaha ik vind wel dat mannen hier heel negatief zijn hoor
Noem je me nu dik?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks weer kite-seizoen. Pas je nog in je wet suit?
Het wordt weer tijd voor een leuke lockdown!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:13 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Tja, dat was de lockdown periode. Het was toen echt tien keer makkelijker om een date met een leuke meid te fixen, iedereen had de tijd en verveelde zich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |