Meerderheid van de wereld staat achter de Palestijnen omdat hun strijdt naar vrijheid rechtvaardig is.quote:
Ja maar hunnie. Goed argumentquote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Post voor de gein ook even de Human Rights van de direct aanpalende landen.
Nee, want we hebben het over Israel. En niet een of ander gefaald dictatorlandje. Je legt de lat weer lekker hoog.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Post voor de gein ook even de Human Rights van de direct aanpalende landen.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
Uitslag zou anders zijn als in plaats van Palestina, Hamas zou zijn.
Ach komop jongens, jullie weten wel beter. Ik kan er zo een andere poll bij pakken waar het overduidelijk andersom is.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:41 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Meerderheid van de wereld staat achter de Palestijnen omdat hun strijdt naar vrijheid rechtvaardig is.
Het is nog geen winter. En die hulp voor de normale Palestijnse burgers komt echt wel op gang. Zie het telefoongesprek van Mark Rutte.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit is wel de meest treffende tweet mbt die dubbele standaard tot nu toe!!
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:41 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Meerderheid van de wereld de mensen op X staat achter de Palestijnen omdat hun strijdt naar vrijheid rechtvaardig is.
Oh, ik dacht dat we het vooral hadden over hoe werkelijk alles de schuld is van het Westen, de VS, Zionisten, NATO en EU.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, want we hebben het over Israel. En niet een of ander gefaald dictatorlandje. Je legt de lat weer lekker hoog.
Ga je nu beweren dat World of Statistics alleen moslimvolgers heeft?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:42 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
Ach komop jongens, jullie weten wel beter. Ik kan er zo een andere poll bij pakken waar het overduidelijk andersom is.
Of dachten jullie echt dat dit neutraal is? (En nee, die andere poll zal dan ook niet neutraal zijn)
Deden ze ook met de rellen in Frankrijk dit jaar, daar moesten alle beelden ook van het internet af. Zijn er wel selectief in.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:35 schreef AchJa het volgende:
Hamas mag niet in een al te kwaad daglicht gesteld worden van de EU...
[ twitter ]
Ik schat in in elk geval 45,9%quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:43 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat World of Statistics alleen moslimvolgers heeft?
Geen idee.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:42 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
Ach komop jongens, jullie weten wel beter. Ik kan er zo een andere poll bij pakken waar het overduidelijk andersom is.
Of dachten jullie echt dat dit neutraal is? (En nee, die andere poll zal dan ook niet neutraal zijn)
Ja, daar heb je wel vaker last van.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we het vooral hadden over hoe werkelijk alles de schuld is van het Westen, de VS, Zionisten, NATO en EU.
Ach, een blikje stelen is natuurlijk geen reden om iemand te verminken, maar goed, zelfs hier in Nederland zijn er mensen voor de doodstraf. Zelf ben ik niet zo van het toetakelen van criminelen, het doel is dat ze daarna (na gevangenisstraf of boete) weer in de maatschappij kunnen meedoen. Het valt mij wel op dat veel draaideurcriminelen blijkbaar alleen te stoppen zijn bij het eraf hakken van handen? Je zou ook kunnen zeggen, dan stellen we het alleen in bij Moslims? Denk niet dat zoiets goed gaat vallen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat vooral opvalt is steniging voor overspel, dat lijkt behoorlijk overdreven.
Hand afhakken voor diefstal kan ik me wel in vinden overigens.
Van die eindeloze stroom berichten die werkelijk enkel en alleen kunnen gaan over hoe het Westen de hele wereld heeft verpest? Behoorlijk ja.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel vaker last van.
Is dat de insteek? Of zijn het gruwelbeelden die je niet wil laten zien in geval van policy, leeftijd en kopieeridioten?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:35 schreef AchJa het volgende:
Hamas mag niet in een al te kwaad daglicht gesteld worden van de EU...
[ twitter ]
Ik weet het niet hoor. Zijn er überhaupt cijfers en onderzoeken hierover? Hoeveel draaideurcriminelen hebben de maatschappij uiteindelijk wat te bieden?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ach, een blikje stelen is natuurlijk geen reden om iemand te verminken, maar goed, zelfs hier in Nederland zijn er mensen voor de doodstraf. Zelf ben ik niet zo van het toetakelen van criminelen, het doel is dat ze daarna (na gevangenisstraf of boete) weer in de maatschappij kunnen meedoen. Het valt mij wel op dat veel draaideurcriminelen blijkbaar alleen te stoppen zijn bij het eraf hakken van handen? Je zou ook kunnen zeggen, dan stellen we het alleen in bij Moslims? Denk niet dat zoiets goed gaat vallen.
En de mensen die platform als dat gebruiken om hele volkeren dood te wensen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Is dat de insteek? Of zijn het gruwelbeelden die je niet wil laten zien in geval van policy, leeftijd en kopieeridioten?
Ja, daar heb je wel vaker last van.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we het vooral hadden over hoe werkelijk alles de schuld is van het Westen, de VS, Zionisten, NATO en EU.
Nee, elke vorm van kritiek wegwuifen. Want ja Israel is gewoon paradijs op aarde.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Van die eindeloze stroom berichten die werkelijk enkel en alleen kunnen gaan over hoe het Westen de hele wereld heeft verpest? Behoorlijk ja.
Nee, ook heel veel hippe progressieven die veel met regenboogvlaggen zwaaien maar de memo van Hamas aangaande homo- en vrouwenrechten dan weer niet gelezen hebben.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:43 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat World of Statistics alleen moslimvolgers heeft?
Wie heeft dat beweerd?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[..]
Nee, elke vorm van kritiek wegwuifen. Want ja Israel is gewoon paradijs op aarde.
Veel mensen in het Westen denken dat het Westen de wereld is en dat hun mening de hele wereld vertegenwoordigd.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:42 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
Waarom wordt Hamas dan specifiek benoemd? Oekraiene en Rusland zijn geen enkel probleem.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:46 schreef Vis1980 het volgende:
Is dat de insteek? Of zijn het gruwelbeelden die je niet wil laten zien in geval van policy, leeftijd en kopieeridioten?
Geopolitiek is toch altijd hypocriet? selectief? voor eigen belang?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:48 schreef Werkperd het volgende:
Weer een mooi cartoon die veel zegt:
[ twitter ]
Ja, vind je dat mooi ja?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:48 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
Als Hamas daar genoegen meeneemt, lijkt me sterk. Ik zou het toejuichen, mensen ophalen en dan alsnog Hamas goed aanpakken. Misschien zou het helpen als ze zich allemaal overgeven.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:42 schreef Werkperd het volgende:
[..]
De-escalatie van de gehele situatie. Is dat niet genoeg?
Wacht even: ga je nu ineens wel normaal lezen wat ik schrijf?quote:
Deze cartoon is een geweldige duiding van de situatie. Probs naar de tekenaar.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:48 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
Bullcrap.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is volstrekt irrelevant. En het zijn allemaal responses die volgen op responses er cetera..
Oh dus die frame van dat paradijs op aarde was je eigen vondst. Helder.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wacht even: ga je nu ineens wel normaal lezen wat ik schrijf?
Begin maar weer opnieuw.
Dat is gewoon onzin, bijna niemand zegt dit hier. Kritiek is prima.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[..]
Nee, elke vorm van kritiek wegwuifen. Want ja Israel is gewoon paradijs op aarde.
Die Turken roeptoeteren alleen wat hun op dat moment het beste uitkomt,quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:48 schreef Perrin het volgende:
Gezellig op de Turkse boomerbuis.
[ twitter ]
Ja. Maar de civiele infra uitschakelen is niet nodig voor eigen lijfsbehoud. Niet voor Rusland en niet voor Israël.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Bullcrap.
Lijfsbehoud is altijd een argument voor noodweer.
Waarom schrijf je steevast Israël en weiger je antwoord te geven op deze simpele vraag?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Deze cartoon is een geweldige duiding van de situatie. Probs naar de tekenaar.²
Landen met uitgangspunt imperialisme hebben dat ja. Gelukkig zijn niet alle landen zo en houden die nog altijd recht boven macht.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Geopolitiek is toch altijd hypocriet? selectief? voor eigen belang?
De volledige video is ook de moeite waard. Hij legt de vinger op de zere plek.quote:
Uiteraard. Maar laten we elkaar geen mietje noemen dit is een geweldsspiraal van actie reactie. Begonnen in 1948 en deze dagen tot een hoogtepunt/uitbarsting gekomen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:50 schreef ludovico het volgende:
Lijfsbehoud is altijd een argument voor noodweer.
Dat zeg ik, zij zijn uitzondering op de regel, maar zeker niet de norm. Straffen tijdens de straf is een beetje dubbelop en werkt sowieso niet tegen mensen die snel weer terugkomen in de gevangenis.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Zijn er überhaupt cijfers en onderzoeken hierover? Hoeveel draaideurcriminelen hebben de maatschappij uiteindelijk wat te bieden?²
Omdat hij hier alleen een beetje komt jennen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:52 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Waarom schrijf je steevast [sub]Israël[sub] en weiger je antwoord te geven op deze simpele vraag?
Dat doe je al dagen, vriend.quote:
Hamas wil werelddominantie, ook zonder Israel.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar laten we elkaar geen mietje noemen dit is een geweldsspiraal van actie reactie. Begonnen in 1948 en deze dagen tot een hoogtepunt/uitbarsting gekomen.
Zonder Israël was er geen Hamas.²
Zoals welke??quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:52 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Landen met uitgangspunt imperialisme hebben dat ja. Gelukkig zijn niet alle landen zo en houden die nog altijd recht boven macht.
Het is een mateloos ingewikkeld conflict.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:41 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Meerderheid van de wereld staat achter de Palestijnen omdat hun strijdt naar vrijheid rechtvaardig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |