abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 oktober 2023 @ 12:05:45 #126
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_211051766
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 12:04 schreef Rnie het volgende:

[..]
Volgens mij is hij benieuwd waar al het geld naartoe gaat.
Dan moet-ie de financiėle rapporten lezen die ze jaarlijks publiceren :7
pi_211051780
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 12:04 schreef Rnie het volgende:

[..]
Volgens mij is hij benieuwd waar al het geld naartoe gaat.
Wat kan hem dat aan zijn reet roesten? :?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211051810
quote:
5s.gif Op maandag 23 oktober 2023 12:07 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat kan hem dat aan zijn reet roesten? :?
Je zou je glory kunnen blazen op X en het hem vragen. Misschien krijg je een antwoord.
De enige echte.
pi_211051832
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 12:11 schreef Rnie het volgende:

[..]
Je zou je glory kunnen blazen op X en het hem vragen. Misschien krijg je een antwoord.
Ik dacht, ik vraag het hier even aan de Twitter-webcare. Je doet immers zo schattig mee met het aanvallen van Wikipedia, maar kennelijk weet je dus ook niet waarom je daar aan mee doet. Bijzonder gedrag wel.
  Moderator maandag 23 oktober 2023 @ 12:17:03 #130
236264 crew  capricia
pi_211051853
quote:
2s.gif Op maandag 23 oktober 2023 10:43 schreef Rnie het volgende:

[..]
De uitgave van Wikipedia is 2012 was 42 miljoen. Is hosting tegenwoordig zo duur geworden?
'Ik stel slechts vragen' :')
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 23 oktober 2023 @ 13:33:12 #131
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211052699
quote:
2s.gif Op maandag 23 oktober 2023 10:43 schreef Rnie het volgende:

[..]
De uitgave van Wikipedia is 2012 was 42 miljoen. Is hosting tegenwoordig zo duur geworden?
Hosting is slechts 3 miljoen volgens wikipedia zelf.

je kan het rapport van ze hier zien: https://upload.wikimedia.(...)022_Audit_Report.pdf

oeps al besproken zie ik :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_211052754
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 12:17 schreef capricia het volgende:

[..]
Verdere zelfreflectie
En ben te lui om links van mensen te volgen daarom beweer ik van alles en nog wat. _O-
pi_211053534
quote:
2s.gif Op maandag 23 oktober 2023 12:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik dacht
Gewoon niet doen. :')
De enige echte.
pi_211053569
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 12:17 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik vond het al gek inderdaad. Het geld moet dan voor wat anders zijn. Maar nu zijn we er, middels de stukken, achter dat 2 ton salaris per medewerker de standaard is bij de desbetreffende non-profit organisatie.

Maargoed, ze doen niets illegaals ofzo, zoals @Tijn het zo mooi aangaf mogen ze zelf beslissen waar het geld van de donateurs naartoe gaat.

Wel bijzonder dat de finance afdeling praktisch de grootste afdeling is binnen Wikipedia. Al dat geld, zoveel werk.

[ Bericht 3% gewijzigd door Rnie op 23-10-2023 14:57:27 ]
De enige echte.
pi_211053652
quote:
2s.gif Op maandag 23 oktober 2023 14:44 schreef Rnie het volgende:

[..]
Ik vond het al gek inderdaad. Het geld moet dan voor wat anders zijn. Maar nu zijn we er, middels de stukken, achter dat 2 ton salaris per medewerker de standaard is bij de desbetreffende non-profit organisatie.

Maargoed, ze doen niets illegaals ofzo, zoals @:Tijn het zo mooi aangaf mogen ze zelf beslissen waar het geld van de donateurs naartoe gaat.
`
Maar je weigert om tot de kern van de zaak te komen: Waarom is wikipedia zo belangrijk voor jouw idool?
pi_211053717
quote:
2s.gif Op maandag 23 oktober 2023 14:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
`
Maar je weigert om tot de kern van de zaak te komen: Waarom is wikipedia zo belangrijk voor jouw idool?
John Bonham heeft Wikipedia nooit meegemaakt.
De enige echte.
pi_211053735
quote:
2s.gif Op maandag 23 oktober 2023 14:55 schreef Rnie het volgende:

[..]
John Bonham heeft Wikipedia nooit meegemaakt.
:O
  maandag 23 oktober 2023 @ 15:18:23 #138
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_211053967
quote:
2s.gif Op maandag 23 oktober 2023 14:44 schreef Rnie het volgende:

[..]

Maar nu zijn we er, middels de stukken, achter dat 2 ton salaris per medewerker de standaard is bij de desbetreffende non-profit organisatie.
125k gemiddeld aan arbeidskosten per werknemer dus, zoals genoemd. Want er werken inmiddels meer dan 700 mensen. En zoals ook genoemd zijn de arbeidskosten op de balans hoger dan wat mensen daadwerkelijk aan salaris krijgen overgemaakt.

Kortom, niks bijzonders. Zeker niet gezien de grootte en relevantie van de projecten die de Wikimedia Foundation uitvoert. Het is allang geen zolderkamer-hobbyproject meer. Gelukkig maar.

quote:
Wel bijzonder dat de finance afdeling praktisch de grootste afdeling is binnen Wikipedia. Al dat geld, zoveel werk.
Wat pas echt bijzonder zou zijn is als ze dat geld niet zouden uitgeven aan personeel. Ze zijn een non-profit, dus ze zullen die donaties toch aan iets moeten uitgeven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tijn op 23-10-2023 16:06:26 ]
pi_211054815
quote:
2s.gif Op maandag 23 oktober 2023 14:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
`
Lijkt me duidelijk toch? Musk doet ongeveer uitsluitend aan claims die complete bullshit zijn of op zijn minst aantoonbaar onwaar. Dan heb je het uiteraard niet op media die wel een poging doen feiten over te brengen.

Komt natuurlijk bij dat dit gewoon het standaard fascistentrucje is van twijfel zaaien over belangrijke instituties.
Waarom heeft Musk Twitter gekocht, omdat hij daarmee zijn extreemrechts en racistische politieke agenda kan vorderen. Lekker nazis boosten en linkse accounts bannen. Gelukkig is hij echt mokerdom en compleet doorzichtig voor iedereen niet in zijn cult. Ik bedoel moet je nagaan rijkste persoon op aarde, niet eens in staat een jaarverslag te kunnen lezen :')
pi_211054858
Musk had beter Truth Social kunnen kopen denk ik. Veel goedkoper, minder accounts te bannen en z'n base zat er toch al.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_211056085
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T

quote:
Data from marketing consultancy Ebiquity suggests most big advertisers have stopped spending on X.
Ebiquity works with 70 of the top 100 advertisers. Just 2 of those advertised on X last month.
X CEO Linda Yaccarino and Elon Musk recently stated that 90% of its big advertisers had returned.
Je verwacht het niet he

quote:
A separate analysis, from the advertising analytics firm Guideline, found that X's US ad revenue has dropped 55% or more each month since Musk's takeover. A review of data from Sensor Tower conducted by progressive watchdog group Media Matters found that while some advertisers had technically returned to purchasing ads on X, they were doing so at just a fraction of the level of their previous spend. Visa, for example, spent $10 in the 12 weeks to October 6, compared to $77,500 during the same period last year, according to Sensor Tower's data.
Go woke go broke lijkt ook voor Elmo op te gaan.
pi_211056192
quote:
10s.gif Op maandag 23 oktober 2023 17:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Lijkt me duidelijk toch? Musk doet ongeveer uitsluitend aan claims die complete bullshit zijn of op zijn minst aantoonbaar onwaar. Dan heb je het uiteraard niet op media die wel een poging doen feiten over te brengen.

Komt natuurlijk bij dat dit gewoon het standaard fascistentrucje is van twijfel zaaien over belangrijke instituties.
Waarom heeft Musk Twitter gekocht, omdat hij daarmee zijn extreemrechts en racistische politieke agenda kan vorderen. Lekker nazis boosten en linkse accounts bannen. Gelukkig is hij echt mokerdom en compleet doorzichtig voor iedereen niet in zijn cult. Ik bedoel moet je nagaan rijkste persoon op aarde, niet eens in staat een jaarverslag te kunnen lezen :')
Mijn god zeg, waar haal je het toch allemaal vandaan :D
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 oktober 2023 @ 20:40:02 #143
862 Arcee
Look closer
pi_211057935
twitter
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_211057937
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 19:04 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Mijn god zeg, waar haal je het toch allemaal vandaan :D
Gewoon feiten en logica, ik snap dat dat niks voor de extreemrechtsen en Musk(bootlickers) is. Dat Musk racistisch is heb ik al 10 keer aangetoond. Je kunt gewoon teruglezen als je geheugen zo slecht is.
pi_211057955
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 20:40 schreef Arcee het volgende:
[ twitter ]
Ok, dus renamen naar Dickipedia, genoeg geld krijgen zodat ze nooit meer een bijdrage hoeven te vragen voor wat dan ook, en dan hun naam weer terugveranderen?
  maandag 23 oktober 2023 @ 21:12:29 #146
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_211058209
quote:

[..]

Wat ik me oprecht afvraag: hoe is het in jouw ogen mogelijk dat een "mokerdom" iemand in staat is om meerdere high-tech miljardenbusinesses op te richten dan wel aan te sturen en daarmee de rijkste man op aarde te worden? Ik krijg vaak het idee dat volgens sommige mensen veel multimiljardairs die enorme bedrijven met tien- tot honderdduizenden werknemers hebben, heel toevallig vaak domme mensen zijn die er allemaal geen reet van begrijpen.

Dit in tegenstelling tot modale burgers die het allemaal veel beter begrijpen, maar om de een of andere reden niet zelf die miljardenbedrijven hebben opgericht.
pi_211061634
quote:
Lekker nazis boosten en linkse accounts bannen
Welke linkse accounts zijn er, die de regels van X niet hebben overtreden, gebanned?
De enige echte.
pi_211061668
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 09:32 schreef Rnie het volgende:

[..]
Welke linkse accounts zijn er, die de regels van X niet hebben overtreden, gebanned?
Weet je al wat Musk tegen wikipedia heeft?
pi_211061723
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 09:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Weet je al wat Musk tegen wikipedia heeft?
Jimmy Wales had kritiek op X haar beleid omtrent censuur ten tijde van de turkse verkiezingen. Elon noemde wikipedia wokipedia en vindt dat het tegenwoordig een behoorlijke linkse bias betreft. Ook zou Wikipedia volgens Musk doen aan informatie manipulatie, claims die hij imo niet hard kan maken.
De enige echte.
pi_211061784
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 09:44 schreef Rnie het volgende:

[..]
Jimmy Wales had kritiek op X haar beleid omtrent censuur ten tijde van de turkse verkiezingen. Elon noemde wikipedia wokipedia en vindt dat het tegenwoordig een behoorlijke linkse bias betreft. Ook zou Wikipedia volgens Musk doen aan informatie manipulatie, claims die hij imo niet hard kan maken.
Vrij kansloos weer dus van 'm, zoals ik al dacht. Wel snapt hij in ieder geval prima dat iets "links" noemen prima werkt als je bepaalde mensen op wil hitsen. Ze zullen bij Wikipedia daardoor hoogstwaarschijnlijk wel weer voldoende (doods)bedreigingen hebben binnen gehad de afgelopen 24u.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')