Visgel in je panna cotta?quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:12 schreef golfer het volgende:
Vanavond: mezzelune gevuld met paddenstoel en mozzarella, kropsla-melange met een lekkere vinaigrette en gebakken carpacciosteaks.
Het eekhoorntjesbroodgerecht....of iets met aubergine?quote:
Jij eet op de stoep?quote:
Vind dat rundvlees er niet lekker uit zien maar gok dat je kaas ook keihard aanfikt als je het beter schroeitquote:
Ooit in een stedelijke omgeving wat gegeten bij een etablissement?quote:
Heerlijk man!quote:
aubergine en pasta in het midden, erg lekkerquote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:22 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Het eekhoorntjesbroodgerecht....of iets met aubergine?
Moge het je welbekomen, prachtige dag om nog even een terrasje te pikken
Nee, maar als ik zo pontificaal op de stoep moet zitten zal ik daar ook zeker niet langs gaan.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ooit in een stedelijke omgeving wat gegeten bij een etablissement?
dat is vrijwel overal zo in amsterdamquote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nee, maar als ik zo pontificaal op de stoep moet zitten zal ik daar ook zeker niet langs gaan.
Beterschap, neem er een kippensoepje bijquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat verkouden al een paar dagen. Veel slappe Chinese thee en veel vitamines tot nu toe (lijnzaad, yoghurt, veel fruit).
Nu thee met zeezout fudge.
Vanavond zoete aardappel uit de oven, broccoli en Duitse biefstuk.
Goed ideequote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:19 schreef Kanaroe het volgende:
Straks erwtensoep met roggebrood en spek, tis er weer weer voor.
Dank je. Goed idee voor morgen, ga ik doenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:20 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Beterschap, neem er een kippensoepje bij
Godver wie is die chick daarquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:37 schreef Karzai het volgende:
Toch maar even naar de kroeg om eten te scoren
[ afbeelding ]
Hoop dat het beter smaakt dan dat het er uit ziet. Hoop dat je er niet teveel voor hebt betaaldquote:
Heb je/ben je op vakantie?quote:
De spek wordt niet vega?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren: Baskische kip maar als experiment voor een catering aan huis die ik van het weekend doe vega met oesterzwam. Gekonfijte aardappels met spek en ui (sous vide gegaard en vervolgens in de oven).
Lunch vandaag: broodje met cecina de leķn, basilicum, buffelmozzarella, tomaat.
Avondeten vandaag: masaman curry.
Betalende gastenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:58 schreef foodlover het volgende:
Vandaag een diepvries Margherita met wat extra rode ui en salami en verse basilicum. Stokbrood kruidenboter.
Morgen betalende gasten, eters. Normaal bieden we enkel een ontbijt aan maar nu Noorse gasten die per (wielren)fiets komen en vroegen of we iets konden maken 's avonds in huiselijke sfeer, stijl.
Wat ik bedacht heb:
Hapje: toastje garnaal, mayo knoflook
Vooraf: gemengde salade op tafel, penne carbonara kleine portie
Hoofd: gegrilde kipfilet, champignon roomsaus, frietjes, haricots verts
Na: zelfgemaakte caramelvla met slagroom
Ja ja normaal bieden we geen avondeten aan (of het moeten leuke mensen zijnquote:[..]
Betalende gasten![]()
Goed huiselijk menu met zelfgemaakte vla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |