abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210914235
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:41 schreef MissButterflyy het volgende:
Nog nieuws?
Gekte op FOK! neem toe. |:)
Tails tell tales
pi_210914236
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:39 schreef HiZ het volgende:

[..]
Het bombardement van Gaza gaat volledig volgens het oorlogsrecht.
WAJJOWWWW

Wij hebben we oorogsrecht deskundige onder ons _O_ _O_ _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210914242
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:43 schreef Forbry het volgende:

[..]
Zelfs in dat bericht werd niet gemeld dat ze ongedeerd zou zijn. Sterker nog, ze zou in kritieke toestand verkeren. :')
Maar de heldhaftige krijgers van Hamas hebben haar wel in veiligheid gebracht.

:')
pi_210914243
quote:
7s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het is zo gepolariseerd tegenwoordig. Er is alleen zwart of wit, geen enkele grijstint, en er wordt ook weinig moeite gedaan om elkaar echt te horen en te begrijpen.
Wat begrijp je niet aan Jodenhaat?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_210914249
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:45 schreef Forbry het volgende:

[..]
Je kan beter af en toe even kijken, ja. Filteren.
pi_210914251
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:44 schreef Salina het volgende:

[..]
Hier, grijstinten namens mij.
Insert George Clooney-stemmetje: "Salina - who else?"

[ afbeelding ]

Dit topic bewijst maar weer eens (net als corona en Oekraïne) dat - helaas - een redelijk deel van de mensen alleen maar in zwart-wit (kan of wil) denken. Jammer. Het doet wat af aan de nuance, het begrip, de intelligentie van de posts zoals die nu getoond wordt en vooral ook aan de volwassenheid waarmee dit soort complexe, veelomvattende zaken eigenlijk besproken zou moeten worden.

Het gebrek aan volwassen discussie is stuitend. De misinformatie, al dan niet bewust of uit domme onwetendheid, is stuitend en misselijkmakend. Je moet een kant kiezen! Voor of tegen ons! Je zegt iets over de erbarmelijke leefsituatie van de Palestijnse burger in Gaza dus je praat de terroristische daad van Hamas goed!
Er zijn geen baby's onthoofd dus zie je wel?

Wel weer een beetje klaar mee eigenlijk.

Maar het gaat me te veel aan het hart. ;(
De bezuinigingen op de GGZ wordt alleen meer en meer merkbaar bij dit soort conflicten.

Hopelijk wordt de GGZ een groot thema bij de komende TK-verkiezingen.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 12:47:30 #232
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210914259
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:43 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Doelbewuste aanval betekent van te voren een plan hebben om iedereen daar uit te roeien. Daar geloof ik niet in. Het kan zo zijn dat Hamas binnen wilde vallen om een grote groep te gijzelen. Uiteraard is het plan uit de hand gelopen nadat Israëlische troepen begonnen te schieten. De beelden enal zijn in principe te wazig om er duidelijk iets over te kunnen zeggen.

...
Dat je dit zelf gelooft en uit je toetsenbord krijgt nadat je beweerd hebt dat je op grond van feiten zo ontzettend goed zou kunnen redeneren. Werkelijk waar, ga je schoolgeld terugvragen.
pi_210914261
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:45 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat begrijp je niet aan Jodenhaat?
Je snapt dat dit een bevestiging is van de reactie waarop je post? :P
pi_210914263
quote:

[..]
Niet alleen op FOK! de hele samenleving lijkt een beetje van slag.
Zoals met alles tegenwoordig dienen er direct na zo'n gebeurtenis kampjes gekozen te worden, je kan niet het geweld in zijn algemeenheid afkeuren.
blablablabla
pi_210914268
De kolonie moet bevoorraad worden
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210914276
Kies de meest beschaafde kant, waar het minst haat schuilt. Hoe moeilijk kan het zijn.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 12:49:24 #237
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_210914281
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:48 schreef Kloppend_Hart het volgende:
Kies de meest beschaafde kant, waar het minst haat schuilt. Hoe moeilijk kan het zijn.
Waarom zou je moeten kiezen?
Nooit meer slapen
pi_210914284
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:47 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Je snapt dat dit een bevestiging is van de reactie waarop je post? :P
Zeker, maar dat is domweg de kern van het hele gedonder, nog maar een eeuw of 16 oud.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_210914286
quote:

[..]
Er is amper meer doorheen te komen.
pi_210914288
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:49 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Waarom zou je moeten kiezen?
niks moet
  woensdag 11 oktober 2023 @ 12:50:19 #241
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210914293
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Het lijkt er inderdaad op dat Israël geen enkele Hamas strijder meer in leven wil laten. Best een gewaagde strategie.
Zelfs een beetje utopisch maar begrijp wel dat ze er op dit moment zo over denken.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 12:50:27 #242
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_210914295
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Welja joh, die 260 doden zijn gevallen omdat Israël begon te schieten.
Ja, hetzelfde als die huizen op die kibboets. hamas moest wel al die burgers binnen afschieten, want IDF begon. Ofzo.
pi_210914300
Misinformatie desinformatie _O_ als zoete koek gaat het erin :9

twitter
-Rabia Al-Basri
  woensdag 11 oktober 2023 @ 12:51:10 #244
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210914306
quote:

[..]
Doelbewuste aanval betekent van te voren een plan hebben om iedereen daar uit te roeien. Daar geloof ik niet in. Het kan zo zijn dat Hamas binnen wilde vallen om een grote groep te gijzelen. Uiteraard is het plan uit de hand gelopen nadat Israëlische troepen begonnen te schieten. De beelden enal zijn in principe te wazig om er duidelijk iets over te kunnen zeggen.
Oh dat die doden zijn gevallen is de schuld van Israëlische troepen die later kwamen, niet van Hamas die de 260 mensen heeft afgeschoten. Hoe werkt deze logica?
quote:
Door wie wordt het in twijfel getrokken? Verhaal van 40 onthoofde babies wordt maar al te snel aangenomen door iedereen. Dan is er plots geen ondervraging naar de waarachtigheid daarvan maar zodra er nieuwsberichten verschijnt over dat Shani Louk niet verkracht en vermoord is dan is het plots in twijfel trekken van.
Verhalen over die baby's werden hier gewoon meteen in twijfel getrokken hoor of vraagtekens bijgesteld toen dat gepost werd op fok. Misschien is het gebeurd, misschien niet.

Dit is letterlijk de titel van nieuwsbericht over Shani.

Sprankeltje hoop voor gegijzelde Shani Louk (22): “We hebben aanwijzingen dat ze nog leeft. Elke minuut telt om haar te redden”

Maar daar mogen we dan weer geen twijfel over hebben? Dat is het teken voor jou dat Hamas haar goed behandeld heeft?
quote:
Kom op Momo, wees gewoon een beetje eerlijk.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet, fuck zeg wat ben jij blind voor de daden van Hamas.
quote:
Voor de rest heb ik al miljoen keer gezegd dat ik doelbewuste aanval op burgers streng veroordeel. Dat hoort niet bij Islamitische oorlogsrecht.
Geef dan ook gewoon toe dat Hamas als beesten is los gegaan op bepaalde plekken en burgerslachtoffer heeft gemaakt.
pi_210914309
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:29 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Het gaat alleen over uit hoe men de nieuws lanceert. Westen sprak gelijk over doelbewuste aanval van Hamas op festivalgangers. Na wat tijd bleek dat het om een crossfire situatie ging tussen Hamas en Israëlische veiligheidstroepen.
Dit is nog niet bevestigd.

quote:
Ook dat Shani Louk die zogenaamd barbaars verkracht, vermoord en met truck meegenomen zou zijn door Hamas, is later bekend geworden via haar moeder dat zij nog gewoon leeft en ongedeerd is.
Ook dit is absoluut nog niet bevestigd. Verhaal gaat dat ze in kritieke toestand met een hoofdwond in een Indonesisch ziekenhuis in het noorden van de Gazastrook ligt. Maar kan nog niet bevestigd worden door de autoriteiten in zowel Gaza als Israél.

Waarom zeg je toch steeds dit soort dingen? Is het om bewust vals-misleidende info te verspreiden voor de goede zaak of gewoon domweg gebrek aan kennis?

Ik denk dat ik, evenals @ExTec, het antwoord wel weet eerlijk gezegd.

quote:

[..]
Toch had je daar net dan weer totaal geen moeite mee.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:29 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Het gaat alleen over uit hoe men de nieuws lanceert. Westen sprak gelijk over doelbewuste aanval van Hamas op festivalgangers. Na wat tijd bleek dat het om een crossfire situatie ging tussen Hamas en Israëlische veiligheidstroepen.
:W _O-

Echt. Hou op.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_210914310
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:47 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dat je dit zelf gelooft en uit je toetsenbord krijgt nadat je beweerd hebt dat je op grond van feiten zo ontzettend goed zou kunnen redeneren. Werkelijk waar, ga je schoolgeld terugvragen.
Inhoudsloos dit.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 12:51:32 #247
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_210914311
twitter
Nooit meer slapen
  woensdag 11 oktober 2023 @ 12:51:52 #248
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_210914312
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:48 schreef Kloppend_Hart het volgende:
Je bent sowieso al primitief en weinig beschaafd als je meent dat je een kant moet kiezen. Zowel Joden als Arabieren zijn allebei achterlijke apen met een religie vol wraakzucht. Bij de Joden zit er door hun eeuwenlange verblijf in Europa een dun laagje beschavingsvernis overheen, dat er onder de hete zon van de Levant zo afgeschroeid is.
The End Times are wild
  woensdag 11 oktober 2023 @ 12:52:00 #249
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_210914315
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:48 schreef Slayage het volgende:
De kolonie moet bevoorraad worden [ twitter ]
Dat is in weze precies het probleem aan die mensen.

Je verkneukelen omdat je denkt dat de ander het in z'n eentje niet red.

Ipv je concenteren op er zelf wat van maken.
pi_210914316
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:50 schreef Slayage het volgende:
Misinformatie desinformatie _O_ als zoete koek gaat het erin :9

[ twitter ]
Wie is OrenZiv.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')