molenbeek is een goede De banlieus. okee, nog geen defacto staat, maar er zijn inmiddels genoeg no go zones waar islamitische immigranten feitelijk de scepter zwaaienquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Waar is die staat dan? En dat gaat ook niet zonder wrijvingen, kan je nagaan als we met z'n allen gecontroleerd moeten leven in een klein gedeelte van Nederland. Ik zo erg boos zijn.
Omdat ze de demografische meerderheid vormen. Dat kun je hooguit de lokale beleidsbepalers verwijten dat ze niet meer aan spreiding heb en gedaan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:45 schreef Bensel het volgende:
[..]
molenbeek is een goede De banlieus. okee, nog geen defacto staat, maar er zijn inmiddels genoeg no go zones waar islamitische immigranten feitelijk de scepter zwaaien
Maar dat is geen staat die vergeven is door een groep andere landen. Als ik zie dat we al stennis schoppen bij een avondklok wegens een virus, denk ik dat we ook best gewelddadig worden als iemand ons bezet. Ik zie die Duitsers ons al de Waddeneilanden geven en dan zelf lekker in de rest van Nederland wonen na de WII en wij dat netjes accepteren natuurlijk zonder enig geweld.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:45 schreef Bensel het volgende:
[..]
molenbeek is een goede De banlieus. okee, nog geen defacto staat, maar er zijn inmiddels genoeg no go zones waar islamitische immigranten feitelijk de scepter zwaaien
Dat dus ja.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[modbreak]Kappen met dat zoeken naar of iemand een moslim, atheïst, christen of wat dan ook is. Dat is op geen enkele wijze relevant voor de situatie nu. Discussier met elkaar op de inhoud. Verdedig jouw standpunten en leg uit waarom jouw kijk is zoals hij is.
Belangrijkste blijft om te beseffen dat wij hier in NL geen partij hoeven te kiezen. Het enige waar wij iets mee gemeen hebben zijn de burgers aan weerszijden die door de politici aan weerszijden voor de leeuwen worden gegooid. [/modbreak]
Dat kan je niet met elkaar vergelijken. Kennelijk waren de normen destijds anders, al vind ik het zelf misdadig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:24 schreef Bensel het volgende:
[..]
Als aanvulling hierop, de geallieerden hebben ook hele steden in de as gelegd met bombardementen.
Als dit de stilte was gaat heel Gaza deze week naar de Filistijnen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:47 schreef PS. het volgende:
Het is trouwens wel bijzonder rustig op stream.
Stilte voor de storm?
Dat stukje handjevol grondgebied is losgerukt van overige deel van Palestina. Ze kunne niet eruit omdat de gebieden eromheen bezet zijn door Israël.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gaza is niet bezet. De daden van Hamas hebben niets te maken met de situatie in bijvoorbeeld Hebron.
Jij maakt de discussie even troebel als de diehard-zionisten.
Waarom denk je dat Egypte de grens dichthoudt, Werkpaardje?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:41 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je beseft niet wat je zegt. ''Zich normaal gedragen'' want het zijn dieren die getemd moeten worden? Niet dat je schrijft dat de bezetter moet ophouden met uitbreiden van zijn bezetting en terug keren naar de hol waar die vandaan komt. Nee, meneer geeft de schuld aan een in het nauw gedreven volk dat al decennia lang systematisch onderdrukt en gebombardeerd wordt.
Gelukkig wordt dit topic door meer gasten bezochten dan de leden die hier nonsense verkondigen. Kunnen ze ook zien hoe krankzinnig de meeste reacties hier zijn.
Zijn er eigenlijk Nederlanders vermist?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:50 schreef Ali_boo het volgende:
20 amerikanen vermist tot nu toe
[ twitter ]
Palestijnen hebben nooit een eigen staat gehad dus ze niemand kon ze ook bezetten. Het gebied was van de UK met wat boertjes en schapenherders, en daarna kwamen op uitnodiging de Joden. De Joden hebben inderdaad hun gebied vergroot, maar dat was nadat ze aangevallen werden door hun buren en die oorlog wonnen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar dat is geen staat die vergeven is door een groep andere landen. Als ik zie dat we al stennis schoppen bij een avondklok wegens een virus, denk ik dat we ook best gewelddadig worden als iemand ons bezet. Ik zie die Duitsers ons al de Waddeneilanden geven en dan zelf lekker in de rest van Nederland wonen na de WII en wij dat netjes accepteren natuurlijk zonder enig geweld.
Vertel.quote:
Nee, zelfde normen. Enige verschil is dat je oorlog alleen uit zelfverdediging mag doen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat kan je niet met elkaar vergelijken. Kennelijk waren de normen destijds anders, al vind ik het zelf misdadig.
Alleen beweer ik nergens dat Israël maar op dezelfde manier Gaza moet bombarderen. Dat doet Israël ook niet, maar ook bij gerichte bombardementen vallen burgerslachtoffers en die zijn onvermijdelijk. Zeker als je te maken hebt met Hamas, die weinig geeft om de veiligheid van hun eigen bevolking.
Het verhaaltje dat Israël lukraak burgerslachtoffers maakt is wat jullie er maar al te graag van maken.
Dit is incorrect. Er is gewoon immigratie uit Gaza.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:49 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat stukje handjevol grondgebied is losgerukt van overige deel van Palestina. Ze kunne niet eruit omdat de gebieden eromheen bezet zijn door Israël.
Niveau begint steeds verder te zakken hier. Met wie hebben wij te maken?
Goede vraag, ik ben tot dusver nog niets gezien op sociale mediaquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk Nederlanders vermist?
Dus zo'n 5000 jaar aan geschiedenis maar even negeren? Kom op, dat hele 'dat land was van hun!' vs 'neehee het was hún land!' is zo'n totale onzin. Dan kunnen we wel terug blijven gaan tot we bij de eerste mensachtigen zijn die uit Afrika migreerden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:51 schreef Alov het volgende:
[..]
Palestijnen hebben nooit een eigen staat gehad dus ze niemand kon ze ook bezetten. Het gebied was van de UK met wat boertjes en schapenherders, en daarna kwamen op uitnodiging de Joden. De Joden hebben inderdaad hun gebied vergroot, maar dat was nadat ze aangevallen werden door hun buren en die oorlog wonnen.
Nee, dat het hier niet 1 groot FREE PALESTINE is betekent ook niet dat iedereen onvoorwaardelijk israel steunt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:52 schreef Gitw het volgende:
Blijf het onbegrijpelijk vinden dat er onvoorwaardelijke steun wordt betuigd aan Israël.
Omdat het welbekend is dat Sisi dankzij Israël aan de macht gekomen is. Als Morsi nog leefde en president was, dan waren die grenzen allang open geweest.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Egypte de grens dichthoudt, Werkpaardje?
Het was feitelijk nooit hun eigen gebied. Er was geen volk of staat die palestina of palestijnen heten. Anders hoor ik graag wie de leider was in de jaren 30 van de vorige eeuw. Het was wel een naam voor de regio, afkomstig vanuit een heel oud volk wat daar ooit geleefd heeft wat ook palestijnen werd genoemd. Dat waren, hoe ironisch, joden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar woonden die Palestijnen dan niet in een groter deel van het gebied en dan zouden ze blij moeten zijn met een heel klein gedeelte, zogenaamd kaod gekregen in hun 'eigen' gebied?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |