abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 10 oktober 2023 @ 21:36:44 #126
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_210908847
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 21:34 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
Libanon ligt economisch op zijn gat, het zou zelfmoord zijn als ze zoiets stoms uithalen.

Knullige timing ook, nu gaan aanvallen terwijl Israël in de hoogste staat van paraatheid in lange tijd staat :')

Hamas is een stel beesten, maar de timing hadden ze wel op orde :+ ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_210908852
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 21:35 schreef Elan het volgende:

[..]
Rusland onderschatten doet men al 2 jaar op dit forum.
Nouja ik niet, maar ze zijn nu in oorlog met Oekraïne, denk niet dat er veel overblijft om zich ook daar nog in te gaan mengen.
pi_210908890
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 21:37 schreef PS. het volgende:

[..]
Nouja ik niet, maar ze zijn nu in oorlog met Oekraïne, denk niet dat er veel overblijft om zich ook daar nog in te gaan mengen.
Het is ook geen geavanceerde oorlogsvoering of een landinvasie waar de situatie om vraagt. Rusland heeft vermoedelijk miljoenen stukken artillerie, dus een beetje raketten schieten over de grens kun je wel aan ze overlaten.
blablablabla
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 21:40:10 #129
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_210908891
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 21:32 schreef Momo het volgende:
Zou wat zijn als Israël ook aangevallen word uit Libanon en Syrië tegelijk nog.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_210908892
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 21:30 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Kritisch naar Israel kijken is niet gelijk pro Palestijns zijn.
Over de ander willen uitroeien en genocide enz gesproken.
Heb er even wat data bijgepakt.

https://www.ochaopt.org/data/casualties

Sinds 2008 (voor deze oorlog); 6407 Palestijnse doden vs 308 Israelische doden. 152560 Palestijnse gewonden vs 6307 Israelische gewonden.

De data vertelt een ander verhaal naar mijn indruk :)
Ik heb het heel specifiek over de 'ja maar' brigade tot de harde aanhangers.

Je cijfers zeggen niks over de wortel van het conflict. Israël heeft vanaf 1948 steeds te maken gehad met vijanden die als uitgesproken doel hadden de vernietiging van Israël. Israël heeft NOOIT een doel gehad dat zelfs maar in de buurt daarvan kwam.

Dat maakt het heel simpel: Israël maakt fouten, soms heel ernstige fouten. Die fouten worden gemaakt in het nastreven van een vreedzaam samenleven met de buurlanden.

De vijanden van Israël willen gewoon genocide. Die zien geen enkele misdaad gepleegd tegen Israël en haar burgers ooit als fout.
pi_210908906
ffs kunnen ze daar niet even rustig aan doen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 21:40:55 #132
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_210908907
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 21:37 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Jij vergelijkt een openlucht gevangenis met een metropolis? Moeten we nog serieus op zulke debiele reacties ingaan?
Gezien deze aanval is de keuze om de grens dicht te houden in retrospectie toch simpelweg de juiste keuze gebleken? Als men open grenzen had gewenst, had men juist geweldloos dienen te handelen om zo de Israeli's te overtuigen van hun vredelievende bedoelingen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_210908908
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 21:28 schreef byah het volgende:

[..]
Zelfs je username geeft weg dat je een moslim bent
Leg die eens uit? Als je het omdraait lees ik Ambipur. Er was een aantal jaar terug een user met die naam en dat was een moslima geloof ik. Of zij dezelfde user is..wie zal het zeggen 🙂
pi_210908913
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 21:40 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
lol
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 21:41:20 #135
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210908915
Ik moet er niet aan denken dat er een groep mensen, laten we zeggen Moslims, hier een eigen staat willen en dat dan de Arabische wereld gaat zeggen dat ze een stuk land mogen, vervolgens maken ze dat stuk steeds groter. Of ga ik nu te ver?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_210908921
Tactisch gezien zou het slim zijn om terwijl de IDF bezig is met het schoonvegen van de Gaza strook. En tot met hun knieën in de modder en het puin staat terwijl ze beschoten worden. Om te worden aangevallen door Hezbollah aan de andere kant van het land. Een club die de afgelopen decennia steeds zwaarder is bewapend door Iran. Iron Dome werkt goed tegen conventionele aanvallen. Maar een combinatie tussen drones, geavanceerde raketten en de doe het zelf raket zou best wel eens zeer doeltreffend kunnen zijn. En dwingt een splitsing af van het Israëlische leger.

[ Bericht 15% gewijzigd door Gitw op 10-10-2023 21:48:43 (Grammatica ) ]
pi_210908924
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 21:39 schreef Perrin het volgende:

[..]
Als ze zich normaal gedragen dan hadden die grenzen gewoon open kunnen zijn, zowel met Egypte als zelfs met Israël. Waarom denk je dat Egypte de grens dichthoudt?
Je beseft niet wat je zegt. ''Zich normaal gedragen'' want het zijn dieren die getemd moeten worden? Niet dat je schrijft dat de bezetter moet ophouden met uitbreiden van zijn bezetting en terug keren naar de hol waar die vandaan komt. Nee, meneer geeft de schuld aan een in het nauw gedreven volk dat al decennia lang systematisch onderdrukt en gebombardeerd wordt.

Gelukkig wordt dit topic door meer gasten bezochten dan de leden die hier nonsense verkondigen. Kunnen ze ook zien hoe krankzinnig de meeste reacties hier zijn.
pi_210908928
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 21:41 schreef Vis1980 het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat er een groep mensen, laten we zeggen Moslims, hier een eigen staat willen en dat dan de Arabische wereld gaat zeggen dat ze een stuk land mogen, vervolgens maken ze dat stuk steeds groter. Of ga ik nu te ver?
is dat niet wat er nu al gebeurd in europa en wat we toestaan?
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_210908934
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 21:41 schreef Vis1980 het volgende:
Helemaal als blijkt dat Rutte geld heeft gekregen als vertegenwoordiger van Nederland en het stuk land dus heeft verkocht.
pi_210908936
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 21:40 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Assad gaat dat risico helemaal niet nemen. Israël kan de weg naar Damascus in een halve dag openleggen voor zijn binnenlandse vijanden.
pi_210908940
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 21:35 schreef Werkperd het volgende:

[..]
En deze gedachtegang, waar een hoop mensen achter staan is nu dus de kern van het probleem. Deze enge extremistische gedachte die een fundamentele basis vormt voor het idee dat een uitmoordcampagne door Israël tegen Palestijnen rechtvaardigt is volstrekt een teken buitensporigheid.

Hoe durf je te zeggen dat de bezetter die sinds 1947 continu grondgebieden steelt en een volk compleet met alle macht de nauw in drijft en traumatiseert, het recht heeft om kinderen die nergens van beschuldigt kan worden, mag uitroeien? Dat is dus precies, maar dan ook precies wat jij schrijft.

Walgelijk.
Dat is dus niet wat ik beschrijf paardmans. Probeer het nog eens
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 21:43:03 #142
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210908946
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 21:42 schreef Bensel het volgende:

[..]
Waar is die staat dan? En dat gaat ook niet zonder wrijvingen, kan je nagaan als we met z'n allen gecontroleerd moeten leven in een klein gedeelte van Nederland. Ik zo erg boos zijn.
pi_210908949
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 21:30 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit gaat er bij zó veel mensen niet in, echt bizar.
Ik merk dat ik er (andersom) soms ook schuldig aan ben :@
pi_210908954
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 21:41 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Je beseft niet wat je zegt. ''Zich normaal gedragen'' want het zijn dieren die getemd moeten worden? Niet dat je schrijft dat de bezetter moet ophouden met uitbreiden van zijn bezetting en terug keren naar de hol waar die vandaan komt. Nee, meneer geeft de schuld aan een in het nauw gedreven volk dat al decennia lang systematisch onderdrukt en gebombardeerd wordt.

Gelukkig wordt dit topic door meer gasten bezochten dan de leden die hier nonsense verkondigen. Kunnen ze ook zien hoe krankzinnig de meeste reacties hier zijn.
Hun gedragingen zijn nog basaler en gewelddadiger dan dieren. oh ja, gaza is autonoom geworden in 2006. Cadeautje van israel, land is feitelijk weggegeven. Maar dat past vast niet in je narratief
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_210908964
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 21:42 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Dat is dus niet wat ik beschrijf paardmans. Probeer het nog eens
Dat is precies wat jij schrijft. Die conclusie is immers makkelijk te trekken.
pi_210908968
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 21:37 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Jij vergelijkt een openlucht gevangenis met een metropolis? Moeten we nog serieus op zulke debiele reacties ingaan?
Ik hoor jou alleen maar zeggen dat Israël de bron van alle kwaad is, en die lieve Palestijnen de onschuldige slachtoffers. Beetje eenzijdig, niet waar? Je zou daar maar geboren worden en je zus krijgt een mes in haar rug alleen maar omdat ze daar rondloopt. Wie kwaad doet, kwaad ontmoet.
pi_210908972
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 21:42 schreef Bensel het volgende:

[..]
Haha. Tuurlijk.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 21:45:00 #148
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210908974
quote:

[..]

Dit geldt 1 op 1 voor een hele hoop vrouwen in Arabische landen, en thans vooral Iran. Jarenlange onderdrukking, ontzeggen van de meest basale mensenrechten, draconische straffen...

Vanwaar de stilte en het gebrek aan gemekker over het 'einde der wereld' daaromtrent?

Opnieuw: je kunt hier blijven beweren dat je oh zo neutraal tegen de zaak aankijkt, dat is natuurlijk totaal niet het geval. En dat is een opvallende eigenschap die je deelt met veel van je broeders.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 21:45:02 #149
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210908976
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 21:43 schreef Bensel het volgende:

[..]
Hun gedragingen zijn nog basaler en gewelddadiger dan dieren. oh ja, gaza is autonoom geworden in 2006. Cadeautje van israel, land is feitelijk weggegeven. Maar dat past vast niet in je narratief
Maar woonden die Palestijnen dan niet in een groter deel van het gebied en dan zouden ze blij moeten zijn met een heel klein gedeelte, zogenaamd kado gekregen in hun 'eigen' gebied?
pi_210908979
quote:

[..]

Gaza is niet bezet. De daden van Hamas hebben niets te maken met de situatie in bijvoorbeeld Hebron.

Jij maakt de discussie even troebel als de diehard-zionisten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')