Ik heb me er nog nooit onveilig gevoeld. Bemoei je alleen met je eigen zaken en je hebt doorgaans van niemand last.quote:Op woensdag 29 november 2023 15:45 schreef Revanches het volgende:
Het nodigt niet echt uit nee, het beeld wat ik van Rotterdam had wordt wel wat bevestigd. Ik zou me er iig niet veilig voelen.
Het scheelde niet veel. Was een vogel.quote:Op woensdag 29 november 2023 16:57 schreef Maerwynn het volgende:
De zaak van de dode man en zijn gewonde hond is uitvoerig is het nieuws de laatste maanden. De Molièrebuurt is ook niet zo'n lekkere buurt.
https://www.rijnmond.nl/n(...)filmde-zijn-belagers
Ik had het alleen even eenmoment met de brandweerman die een van de dierenlijkjes op het gele plastic liet vallen. Wat bezielt je om dat beesie niet gewoon even netjes neer te leggen. Het is geen geruimde kip!
Nee helemaal mee eens hoor. Maar moet wel zeggen dat het wel wat anders is als het seizoen bureau Arnhem. Ook wel veel verwarde mensen met mentale issues. Maar vooral veel drugs (koeriers). Dat herken ik zelf ook wel van die stad. Sowieso al tientallen jaren staat Arnhem daar wel bekend om. Heb er op school gezeten en veel wezen stappen vroegah.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mensen, het is RTL. Tuurlijk laten ze de meest heftige dingen zien, dat hoort bij de omroep. Laten we wel wezen, de meeste schokkende dingen die we zien zijn of criminelen onder elkaar of in huiselijke kringen.
Daarbij vind ik het sensatie gehalte ook nogal aan de orde. Mensen die in hun broek hebben gescheten en gepist bijvoorbeeld. Waarom moeten die zo nodig zoveel in beeld gebracht worden? Waarom moeten die überhaupt in beeld worden gebracht?
Ik denk na alles wat ik heb gezien heb het meeste schokkende vind hoeveel verwarde mensen er op straat lopen. Deze mensen worden onderschat, maar kunnen zeer zeker ook een gevaar zijn voor de samenleving.
Ik weet zeker dat dit programma een zeer goede inkijk geeft in de problemen in de Rotterdam. O.a. Angela de Jong heeft dit trieste beeld bevestigd.quote:Op woensdag 29 november 2023 15:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb me er nog nooit onveilig gevoeld. Bemoei je alleen met je eigen zaken en je hebt doorgaans van niemand last.
Rotterdam is een grote stad voor Nederlandse begrippen en er gebeuren dingen ja. Ik denk dat dat er tot op zekere hoogte 'gewoon' bij hoort.
We zien nu een heleboel achter elkaar, maar in welk tijdsbestek zijn de programma's opgenomen?
Het zal dan denk ik persoonlijk zijnquote:Op donderdag 30 november 2023 16:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat dit programma een zeer goede inkijk geeft in de problemen in de Rotterdam. O.a. Angela de Jong heeft dit trieste beeld bevestigd.
Tevens ken ik een agent die werkzaam is geweest in Rotterdam Zuid en die vaak zat dezelfde shit vertelde. En dat was al jaren geleden?
En dan hebben we het nog niet eens gehad over de bijna dagelijkse aanslagen met bommen/zwaar vuurwerk. Wat overigens langzaam ook een beginnend probleem in de regio aan het worden is.
Naja ik denk dat het hem vooral zit waar je in Rotterdam komt.quote:Op donderdag 30 november 2023 16:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het zal dan denk ik persoonlijk zijn
met afstand de kutste stad in het land wat mij betreft.quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:01 schreef DjVero het volgende:
Wat een enorm shithole is dat Rotterdam, zeg. Nog nooit van m'n leven geweest en ben dat de rest van m'n leven dan ook niet van plan, niet alleen vanwege dit programma. Het zijn ook niet echt de lichte(re) vergrijpen die je ziet, zoals in bijvoorbeeld Bureau Arnhem, maar alsmaar door worden nare beelden van echt fucked up mensen en crimineel gespuis met een veel te grote bek getoond.
De MarktHal en Alexandrium zijn wel leuke/nuttige winkelcentra. Zuidplein is een pauper opvang geworden. De koopgoot is totaal niet bijzonder net zoals die Erasmusbrug.quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:01 schreef DjVero het volgende:
Wat een enorm shithole is dat Rotterdam, zeg. Nog nooit van m'n leven geweest en ben dat de rest van m'n leven dan ook niet van plan, niet alleen vanwege dit programma. Het zijn ook niet echt de lichte(re) vergrijpen die je ziet, zoals in bijvoorbeeld Bureau Arnhem, maar alsmaar door worden nare beelden van echt fucked up mensen en crimineel gespuis met een veel te grote bek getoond.
Dat geef ik toe, Rotterdam centrum is zó ongezellig. Het nodigt totaal niet uit tot een gezellig shopmiddagje. Daar zijn andere steden dan weer beter in. Ik was eerder dit jaar in Den Bosch. Wat een gezelligheid!quote:Op zondag 3 december 2023 12:54 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
De MarktHal en Alexandrium zijn wel leuke/nuttige winkelcentra. Zuidplein is een pauper opvang geworden. De koopgoot is totaal niet bijzonder net zoals die Erasmusbrug.
Ik heb verder ook totaal niets met Rotterdam (en nee niet omdat ik Ajacied ben). Utrecht, Amsterdam en de vele andere steden die hun oude stadscentrum nog hebben vind ik gewoon veel mooier en vooral gezelliger.
En ja ik weet waarom Rotterdam dat niet meer heeft..
Ik woon hier, sinds ik op mezelf ging, in hartje mooi rustiek historisch stadje Zaltbommel. Voor 330 Euro. Met het mooiste uitzicht op een rustiek pleintje. Ik prijs mezelf gelukkig. Weg van de hectiek en gejaagde samenleving. Ben opgenomen geweest in Zevenaar. Zaten veel Arnhemmers en Nijmegenaren. Schrok van de empathielozen en groffe mentalieit. En dat is dan nog de provincie.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:23 schreef Droopie het volgende:
De plek waar die man vermoord is afgelopen aflevering is 75 meter van de plek waar in aflevering 1. die man zijn hondje doodgebeten werd.
De plek waar die antillianen het huis uit kwamen met die dronken vrouw is 200 meter van Zuidplein.
Zelfs in die kutste plekken vragen ze 1000 euro per woning per maand.
Edit:
En tussen die 75 meter is 20 jaar geleden ook nog Sedar Soares neergeschoten
'Sedar (13) onschuldig slachtoffer ripdeal, niet na sneeuwbal' - https://nos.nl/l/2429414
Den Bosch heeft een geweldig centrum.quote:Op zondag 3 december 2023 13:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat geef ik toe, Rotterdam centrum is zó ongezellig. Het nodigt totaal niet uit tot een gezellig shopmiddagje. Daar zijn andere steden dan weer beter in. Ik was eerder dit jaar in Den Bosch. Wat een gezelligheid!
Dit is helemaal niet waar. Met het doodgebeten hondje was naast metrostation Slinge. De Molierebuurt zit nog wel wat verder. Bij Spinozapark.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:23 schreef Droopie het volgende:
De plek waar die man vermoord is afgelopen aflevering is 75 meter van de plek waar in aflevering 1. die man zijn hondje doodgebeten werd.
Jij hebt helemaal gelijk, ik dacht dat dit was bij metro slinge en dan langs de parkeergarage en stukje rechtdoor..quote:Op dinsdag 5 december 2023 15:36 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet waar. Met het doodgebeten hondje was naast metrostation Slinge. De Molierebuurt zit nog wel wat verder. Bij Spinozapark.
altijd maar hele familie optrommelen. Achterlijk.quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:03 schreef Oriente het volgende:
Wauw, het begin van deze aflevering. What. Da. Fuck.
Met je poging tot doodslag.
En dan die familie erbij halen, wollah_____
Serieus? Echt jammer dat zulke "trucjes" nodig zijnquote:Op dinsdag 5 december 2023 20:45 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ik heb ooit van een agent het advies gehad om in dat soort gevallen (lastige tegenpartij bij ongeval) het/een politie bureau als adres op te geven. Ze willen namelijk idd wel eens de dag erop voor je deur te staan om verhaal te halen.
Ja vond ik ook raar. Bij bureau Arnhem was er echt een afronding nog.quote:Op woensdag 6 december 2023 00:20 schreef Sirolf het volgende:
Was dit nu de laatste aflevering? Raar einde zo, enkel een voice-over 'dit was bureau rotterdam' na die vechtpartij met stokken en dat was 't. Vanaf volgende week zo te zien herhaling van Bureau Arnhem op hetzelfde tijdstip.
Dat zou wel heel erg interessant zijn. Vermoeden of heb je dat ergens gelezen?quote:Op donderdag 7 december 2023 23:24 schreef Droopie het volgende:
Ik denk dat er nog een special komt van de schietpartij bij het Erasmus MC, daar was hij ook bij.
Stond op zijn Insta toen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg interessant zijn. Vermoeden of heb je dat ergens gelezen?
Of dat tweede fragment dan. "Mooi" om te zien dat massale verontwaardiging enkel één kant op werkt; als die agenten "jullie mocro's" hadden gebruikt, had heel buitenlands Nederland weer op z'n achterste poten gestaan. Kansloos volkquote:Op dinsdag 5 december 2023 13:03 schreef Oriente het volgende:
Wauw, het begin van deze aflevering. What. Da. Fuck.
Met je poging tot doodslag.
En dan die familie erbij halen, wollah_____
Ze hebben deze week 2 mensen nog gearresteerd, dus mocht het komen kan dat zeker nog een tijdje duren.quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:09 schreef StevenHyde het volgende:
Of zou het niet getoond mogen worden omdat er nog volop onderzoeken lopen? Nouja, hoop dat jullie gelijk hebben. Lijkt me wel interessant.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:55 schreef Dutch_view het volgende:
Volgende serie wordt Maastricht![]()
Opnames beginnen in maart.
Hoop met ondertiteling....quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:55 schreef Dutch_view het volgende:
"Hey boefjee stop es ja stop maar es"quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:55 schreef Dutch_view het volgende:
Hedde gij ook een zachte g? @Halconquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
"Hey boefjee stop es ja stop maar es"
Dat kan je niet serieus nemen. Agenten met een zachte g.
Dè hedde gij goe geroaie!quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hedde gij ook een zachte g? @:halcon
In Limburg is toch iedereen verwartquote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:22 schreef Dutch_view het volgende:
Bureau Maastricht is begonnen![]()
Hoop verwarde personen weer![]()
En veel ondertiteling door het dialect
Ja je moet wel echt een enorme drive hebben om nog agent te worden. Misschien ligt het ook nog aan de regio, al heb je overal wel drugsproblemen en verwarde mensen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:49 schreef The-BFG het volgende:
En maar niet begrijpen waarom steeds minder mensen nog agent willen worden. Compleet verregenen en verrot gescholden worden...
O vind het best meevallenquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind de agenten van bureau Maastricht een stuk minder sympathiek als de collega’s uit Rotterdam vorig seizoen.
Sander bedoel je denk ik? Komt vooral door dat afgrijselijke Limburgse accent (@MizzezAmy)quote:Op woensdag 4 december 2024 11:37 schreef StevenHyde het volgende:
Die Daan vind ik een beetje een mannetje. Voor de rest wel prima. Iig niet onsymphatiek. Die Jos en andere agent zelfs een beetje sullig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |