Misschien dat je nog wat neutrale bronnen hebt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:06 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
“Ga vluchten” they said.
@:capricia
Natuurlijk. Want die strijders zijn nog altijd een minderheid. 47% van de bevolking is zelfs kind. Die zijn niet schuldig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ah
Als je burgers vermoord worden en je zet het water en stroom uit voor het gebied waar deze terroristen vandaan komt is dat buiten proportie...
Die grens was toch al dicht? Heb ik hier ergens gelezen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:06 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
“Ga vluchten” they said.
Ja en? Moet ik nou Netanyahu gaan verdedigen? Als er een beetje rechtvaardigheid bestaat zit die schoft binnenkort niet meer in de regering.quote:
De vermoorde mensen ook nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Want die strijders zijn nog altijd een minderheid. 47% van de bevolking is zelfs kind. Die zijn niet schuldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die was al langer dicht. Maar misschien vermoeden ze dat er tunnels nog in gebruik zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Die grens was toch al dicht? Heb ik hier ergens gelezen.
Ik heb eigenlijk nog niets gehoord of gezien van Abbas, hoe staat hij er in?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kon er maar iemand bemiddelen dat betrokken partijen in gesprek gaan.
Klopt, was gesloten nadat Israel dreigde Egyptische hulpgoederen te bombarderenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Die grens was toch al dicht? Heb ik hier ergens gelezen.
Altijd mooi dit soort uitspraken van iemand die in een god gelooftquote:
play stupid games, win stupid prizesquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:06 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
“Ga vluchten” they said.
Jij doet precies wat Netanyahu van jou verwacht. Wees trots.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja en? Moet ik nou Netanyahu gaan verdedigen? Als er een beetje rechtvaardigheid bestaat zit die schoft binnenkort niet meer in de regering.
Internationale druk, waaronder ook Isral zelf.quote:
'Ga er maar vanuit dat ze allemaal al dood zijn.'quote:
Inderdaad. De tweet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:04 schreef theunderdog het volgende:
[twitter]https://twitter.com/HaraldDoornbos/status/1711632845653909751[/twitter]
Dit kan inderdaad ook grote gevolgen hebben voor Egypte.
Two wrongs dont make a right.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
De vermoorde mensen ook niet
hamas inderdaadquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:10 schreef Slayage het volgende:
"Animals"
"Give "em hell"
"Finish them"
Our loved ones in Gaza are cut off from food, water, & power as they’re being slaughtered in the dark.
No refuge. No hospitals. 2 million human beings collectively punished by a genocidal occupying regime.
If you’re ok with this monstrosity, don’t you dare lecture us about humanity.
Isral is niet verantwoordelijk voor de bevoorrading van vijandelijk gebied.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ah
Als je burgers vermoord worden en je zet het water en stroom uit voor het gebied waar deze terroristen vandaan komt is dat buiten proportie...
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:08 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Misschien dat je nog wat neutrale bronnen hebt.
Prima, maar hoe weet je nu of iemand van Hamas is of een normale burger?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:05 schreef HiZ het volgende:
[..]
Die kunnen dat ook, maar die worden dan krijgsgevangen.
Isral is er wel verantwoordelijk voor dat haar militaire optreden geen onnodige burgerslachtoffers maakt en ook voorts voldoet aan de regels van internationaal recht.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:11 schreef HiZ het volgende:
[..]
Isral is niet verantwoordelijk voor de bevoorrading van vijandelijk gebied.
Isral is niet verantwoordelijk voor de bevoorrading van vijandelijk gebied.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ah
Dan is Isral acuut verantwoordelijk voor hun welzijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:08 schreef Repentless het volgende:
[..]
Hoe dan precies? Ze rijden/lopen richting de grens met hun handen omhoog en roepen dan "ik geef me over!"? En wat gebeurt er dan?
"Us".quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:10 schreef Slayage het volgende:
"Animals"
"Give "em hell"
"Finish them"
Our loved ones in Gaza are cut off from food, water, & power as they’re being slaughtered in the dark.
No refuge. No hospitals. 2 million human beings collectively punished by a genocidal occupying regime.
If you’re ok with this monstrosity, don’t you dare lecture us about humanity.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |