abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:31:46 #251
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_210900682
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:29 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Als je facts wil facen, raad ik je dit boek aan:

https://www.bibliotheek.n(...)-niets-van-hun-lot-/

Ik waardeer je inzet enorm. Je bent erg betrokken en houdt het inhoudelijk. Dat mag gezegd worden!

Een ding staat vast: dit boek gaat bevestigen dat de Palestijnen hier niks mee te maken hadden. En dat is dus mijn precies mijn punt.

:{
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:32:13 #252
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210900685
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Gaat Van RossemGOD nu ook gecanceld worden? ;(
Een interessante analyse van Maarten van Rossum!
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:33:17 #253
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210900690
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:26 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Iran heeft nog nooit iets gedaan, behalve via proxies. Dat is altijd hun modus operandi geweest. Meest veilige. Daarom dat al direct duidelijk was dat in deze vergelding van Hamas en hoe ze te werk gingen overduidelijk het DNA van het Iraanse regime schuilt.

Oorlog met Iran? Gebeurd niet. Zelfs als Isral hen bombardeert wat ze vorige jaren deden reageert Iran echt niet op directe conventionele wijze. Zijn ze te slim voor. De afrekening komt later, kwam nu via Hamas.

Grote kans dat IDF Zuid Libanon ingaat en Hizbullah hun eigen tijd en dag kiest om Isral goed te raken omdat zij weten dat Isral achter hen aan komt. Alleen Hizbullah was voor deze actie van Hamas al 100% klaar wetende waar die actie van Hamas toe zou kunnen leiden.

Isral vecht hier tegen Iran en dat wisten ze direct toen duidelijk werd hoe Hamas opereerde bij deze acties en welke voorbereidingen daarvoor getroffen moeten zijn.
Iran vecht graag tot de laatste Libanees en de laatste Palestijn met Isral idd.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:34:01 #254
38496 Perrin
pi_210900693
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:27 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]

"We have not killed any civilians"

Hamasi al-Sahhaf
Terroristen met gevoel voor humor.
pi_210900707
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik waardeer je inzet enorm. Je bent erg betrokken en houdt het inhoudelijk. Dat mag gezegd worden!

Een ding staat vast: dit boek gaat bevestigen dat de Palestijnen hier niks mee te maken hadden. En dat is dus mijn precies mijn punt.

:{
Het ging mij erom dat ik je voor de derde keer hier zie posten (copy/pasten?) dat de steun voor Isral uit een collectief schuldgevoel voortkomt. Daarmee zeg je dat de steun oneigenlijk is.

Ik denk dat je redenatie een mythe is, gebaseerd op de onderliggende historische mythe dat veel mensen denken dat de meeste Nederlandse het allemaal wel best vonden dat de Holocaust hier plaats vond. En dat bevestigde jij juist zelf door te suggereren dat Joden hier als vaste prik verraden werden voor een paar bollen.
pi_210900721
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:27 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]

"We have not killed any civilians"

Hamasi al-Sahhaf
Als dit de 'andere kant van het verhaal' is kan er niet genoeg meedogenloosheid getoond worden richting de Palestijnen.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:38:56 #257
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210900723
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Een interessante analyse van Maarten van Rossum!
Die ervan uitgaat dat je een kant moet kiezen (en uitgaat van twee kanten).
pi_210900726
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:33 schreef Perrin het volgende:
Iran vecht graag tot de laatste Libanees en de laatste Palestijn met Isral idd.
Yes. En dat werkt enorm goed tot nu toe. Hamas beheerst de Gazastrook en is er nooit meer weg gegaan sinds een enkele verkiezing ooit in 2007 en Hizbullah is veruit de machtigste partij militair gezien in Libanon dus niemand die hen wat kan doen noch echt kan dwingen beleidsmatig keuzes te maken die in het belang van Libanezen zijn ipv het Iraanse regime.

En in Israel regeren ook al jarenlang de kolonistjes dus ja. Dit conflict gaat echt niet verminderen op korte termijn. Slechts tijdelijk even een vechtpauze.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:39:55 #259
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210900731
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:38 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dan heb je niet geluisterd

Wel een beetje clickbaitaids wat dat betreft
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:41:11 #260
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210900740
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:38 schreef Confetti het volgende:

[..]
Als dit de 'andere kant van het verhaal' is kan er niet genoeg meedogenloosheid getoond worden richting de Palestijnen.
Hamas en al die andere organisaties mogen ze uitroeien, maar "de Palestijnen" in het geheel? Dan heb je het dus over miljoenen mensen die niet op lijken stonden te spugen.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:41:48 #261
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210900743
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:28 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Eh? neutraal?
Hij is helemaal niet neutraal en hij mag dan wel zeggen dat zijn versie de waarheid is maar dat kan iedereen zeggen.

En dat is niet mijn mening, maar de waarheid.
Het is niet een of andere flapdrol op dat gebied.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_210900749
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:16 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]
Niet? Jij ziet dan zeker ook geen verschil tussen een vrouw die na 2 jaar haar geweldloze sukkel van een man vergiftigt om zijn erfenis te bemachtigen versus een in een kelder opgesloten vrouw die na 40 jaar mishandeling haar gewelddadige partner doodslaat met een koekenpan omdat ze de mishandelingen niet meer kan ondergaan?
Je probeert een punt te maken met een totaal misplaatste vergelijking. In het 2e geval zou het om een vrouw moeten gaan die na 40 jaar mishandeling niet haar mishandelende partner doodslaat met een koekenpan, maar om een door haar partner mishandelde vrouw die in haar trauma een excuus ziet om honderden zo niet duizenden volledig onschuldige mensen af te slachten en te vernederen. In het laatste geval gaat al het begrip, alle nuance, inderdaad verloren.
Tails tell tales
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:42:44 #263
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210900752
quote:

[..]
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:39 schreef Caland het volgende:

[..]
Dan heb je niet geluisterd

Wel een beetje clickbaitaids wat dat betreft
Precies, heeft alleen schuimend de tweet gelezen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:44:03 #264
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210900759
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:39 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Yes. En dat werkt enorm goed tot nu toe. Hamas beheerst de Gazastrook en is er nooit meer weg gegaan sinds een enkele verkiezing ooit in 2007 en Hizbullah is veruit de machtigste partij militair gezien in Libanon dus niemand die hen wat kan doen noch echt kan dwingen beleidsmatig keuzes te maken die in het belang van Libanezen zijn ipv het Iraanse regime.

En in Israel regeren ook al jarenlang de kolonistjes dus ja. Dit conflict gaat echt niet verminderen op korte termijn. Slechts tijdelijk even een vechtpauze.
De Libanezen zullen zich nog wel ontzettend de haren uit het hoofd trekken dat ze ooit zo stom waren om Palestijnen op te vangen. Heel slim van Egypte om de grens potdicht te houden.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:45:20 #265
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210900766
quote:

[..]
Ehm nee, dat heb ik er zo niet uitgehaald.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:49:15 #266
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_210900804
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:42 schreef Forbry het volgende:

[..]
Je probeert een punt te maken met een totaal misplaatste vergelijking. In het 2e geval zou het om een vrouw moeten gaan die na 40 jaar mishandeling niet haar mishandelende partner doodslaat met een koekenpan, maar om een door haar partner mishandelde vrouw die in haar trauma een excuus ziet om honderden zo niet duizenden volledig onschuldige mensen af te slachten en te vernederen. In het laatste geval gaat al het begrip, alle nuance, inderdaad verloren.
Fair enough, de vergelijking doet geen recht aan de complexe werkelijkheid. Ik overwoog ook al om hem te verwijderen.

Maar goed, aangezien je een eigen variant ervan gegeven hebt: Gaat jouw schets niet ook op voor Isral zelf? Toch minstens voor de langdurige vernederingen, lijkt me.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_210900816
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:44 schreef nixxx het volgende:
De Libanezen zullen zich nog wel ontzettend de haren uit het hoofd trekken dat ze ooit zo stom waren om Palestijnen op te vangen. Heel slim van Egypte om de grens potdicht te houden.
Palestinians in Lebanon ready to fight Israel, if Hezbollah helps them

Gaat de verhoudingen in Lebanon niet goed doen nee. Hizbullah wordt al flink gehaat buiten de eigen groep sjieten om sinds zij zich actief gingen mengen in Syrie maar ook betrokkenheid breed wordt aangenomen bij o.a. die explosies in de haven in Beiroet waarna Hizbullah de rechter die het onafhankelijk onderzoek ernaar leidde beschuldigde van "zionist te zijn" en er uiteindelijk nooit een onderzoek kwam dankzij Hizbullah.
En nog veel meer zaken. Laat staan als Palestijnse fracties helpen het land in een oorlog te sleuren met Israel nu dus. Maar goed, als Israel zelf begint met de aanval op Zuid-Libanon kan dat sentiment wellicht nog meevallen. Kan verklaren waarom Hizbullah ondanks dat gisteren drie militanten van hen in Libanon omkwamen na onder vuur te zijn genomen door israel nog enigzins terughoudend reageert....ten faveure van de publieke opinie in Libanon en om de schijn op te houden "dat wij er alles aan doen ons niet in deze oorlog te laten sleuren......tot het moment Israel Zuid-Libanon binnenvalt". Het is een dun lijntje waar ze op moeten dansen, enerzijds Libanese publieke opinie die negatief is over Hizbullah en anderzijds Iraanse geopolitieke belangen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_210900829
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:49 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]
Fair enough, de vergelijking doet geen recht aan de complexe werkelijkheid. Ik overwoog ook al om hem te verwijderen.

Chapeau aan mensen in dit topic die nog een vergissing durven te erkennen
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:53:44 #269
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210900838
twitter

Verdere opmaat. Arme burgers.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:54:58 #270
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_210900849
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:53 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]

Daar gaan we dan.
Nooit meer slapen
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:56:06 #271
292419 NoXia
Productiefoutje
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:57:05 #272
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210900874
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:53 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]

Inderdaad, voor de arme 43% die hamas niet steunt..

Grappig weetje, mijn oude buurmeisje heette Hamas, ouders van Somalische afkomst. Daar ben je dan ook blij mee…
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:57:35 #273
38496 Perrin
pi_210900875
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:44 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ja sindsdien is de puinhoop daar alleen maar gegroeid.
pi_210900884
Ik denk dat de politiek bij het tonen van beelden/video eigenlijk heel raar is. Het argument is dat je de terroristen geen platform moet geven en dat het een kwestie van respect is voor de slachtoffers.

Maar waar dat hier in het westen vooral toe leidt is dat we wel het Palestijnse kind zien dat na een bombardement in een ziekenwagen wordt getild, maar niet het Isralische kind dat geboeid en wel samen met zijn familie is doodgeschoten. Het levert nogal een ongelijke situatie op. Isralische slachtoffers blijven anoniem en daardoor een beetje onwerkelijk en Palestijnse slachtoffers worden in al hun menselijke wanhoop onze kamers ingeslingerd.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:59:06 #275
38496 Perrin
pi_210900887
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:50 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Palestinians in Lebanon ready to fight Israel, if Hezbollah helps them

Gaat de verhoudingen in Lebanon niet goed doen nee. Hizbullah wordt al flink gehaat buiten de eigen groep sjieten om sinds zij zich actief gingen mengen in Syrie maar ook betrokkenheid breed wordt aangenomen bij o.a. die explosies in de haven in Beiroet waarna Hizbullah de rechter die het onafhankelijk onderzoek ernaar leidde beschuldigde van "zionist te zijn" en er uiteindelijk nooit een onderzoek kwam dankzij Hizbullah.
En nog veel meer zaken. Laat staan als Palestijnse fracties helpen het land in een oorlog te sleuren met Israel nu dus. Maar goed, als Israel zelf begint met de aanval op Zuid-Libanon kan dat sentiment wellicht nog meevallen. Kan verklaren waarom Hizbullah ondanks dat gisteren drie militanten van hen in Libanon omkwamen na onder vuur te zijn genomen door israel nog enigzins terughoudend reageert....ten faveure van de publieke opinie in Libanon en om de schijn op te houden "dat wij er alles aan doen ons niet in deze oorlog te laten sleuren......tot het moment Israel Zuid-Libanon binnenvalt". Het is een dun lijntje waar ze op moeten dansen, enerzijds Libanese publieke opinie die negatief is over Hizbullah en anderzijds Iraanse geopolitieke belangen.
Isral gaat daar hopelijk helemaal niks doen en laat de Libanezen zelf hun interne problemen oplossen. Als Hezbollah massaal aanvalt, wordt het een ander verhaal natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')