Logisch,quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:08 schreef Perrin het volgende:
Weet niet of al expliciet genoemd, maar:
[ twitter ]
Op zich wel maar nooit echt expliciet zo benoemd geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:10 schreef Perrin het volgende:
En gister blijkbaar de laatste geinfiltreerde moordenaars opgerold..
[ twitter ]
De daden van Hamas zijn inderdaad zonder nuance volledig te veroordelen en af te keuren. Daat zit geen enkele nuance in.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gruwelijkheden tegen de menselijkheid zou door iedereen zwart wit moeten worden afgekeurd.
Dat geroeptoeter over nuance en polarisatie vloekt daarmee.
Ik moet zeggen, ik ben voor Ajax, maar ik word evengoed misselijk van dat zogenaamd valse pro Israël geroep op de tribunes, ik beschouw het evengoed als antisemitisme. Het klopt allemaal van geen kant.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja benieuwd of dat straks weer in het stadion geroepen gaat worden als er tegen Ajax gespeeld wordt/
Ik zei het al eerder en naar mijn indruk ziet de VS met oorlog met Iran nog wel wat meer mogelijkheden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op zich wel maar nooit echt expliciet zo benoemd geloof ik.
Ik durf te wedden dat minder dan 1% daadwerkelijk Palestijns is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:58 schreef Perrin het volgende:
Weet je wie ook niet zo genuanceerd kunnen zijn? Palestijnse vlaggetjeszwaaiers.
[ twitter ]
Waarom moet die vlag hijsen om iets anders gaan dan die laffe daad?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De daden van Hamas zijn inderdaad zonder nuance volledig te veroordelen en af te keuren. Daat zit geen enkele nuance in.
Als voorbeeld is het misschien nuttig, maar eigenlijk is elke vorm van verspreiding van dergelijke berichten een deel van het probleem. Het genereert meer views en dus accelereert het algoritme qua aantal kijkers.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:14 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Gespannen situatie met soldaten, vrouw met kind even naar achteren uit situatie.
Pallywood: "WAAAH! ZE GEBRUIKEN VROUW MET KIND ALS MENSELIJK SCHILD!!"
Dit heeft echt niks meer met feiten te maken. Vervang "Israëlische soldaat" voor "vaccinatie" en zie dezelfde stront vloeien.
Het zijn waarschijnlijk niet eens Palestijnen. Australië heeft in bepaalde delen vooral een "Libanezen-probleem" las ik ergens vergelijkbaar met de Mocro-mafia hier.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:58 schreef Perrin het volgende:
Weet je wie ook niet zo genuanceerd kunnen zijn? Palestijnse vlaggetjeszwaaiers.
[ twitter ]
Niet? Jij ziet dan zeker ook geen verschil tussen een vrouw die na 2 jaar haar geweldloze sukkel van een man vergiftigt om zijn erfenis te bemachtigen versus een in een kelder opgesloten vrouw die na 40 jaar mishandeling haar gewelddadige partner doodslaat met een koekenpan omdat ze de mishandelingen niet meer kan ondergaan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De daden van Hamas zijn inderdaad zonder nuance volledig te veroordelen en af te keuren. Daat zit geen enkele nuance in.
Ja, maar pragmatisch als men was ruilden sommigen deze met gemak in voor een knijpkat of bloembol (hyacint).quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:08 schreef Hatseflats22 het volgende:
Joden woonden hier prima voor de oorlog, waren onderdeel van de Nederlandse samenleving. Ja, er was antisemitisme, maar de NSB kreeg geen poot aan de grond voor de oorlog. Sterker nog bij laatste verkiezingen voor de oorlog was de partij bijna verdwenen.
Nou, dan moest ik het maar nooit meer aanstippen om het systeem zijn zin te geven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:16 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Als voorbeeld is het misschien nuttig, maar eigenlijk is elke vorm van verspreiding van dergelijke berichten een deel van het probleem. Het genereert meer views en dus accelereert het algoritme qua aantal kijkers.
Tulpen. Hyacinthen zijn giftig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar pragmatisch als men was ruilden sommigen deze met gemak in voor een knijpkat of bloemhol (hyacint).
En jullie hoeven niet boos op mij te zijn. Ik geef slechts de feiten weer. Geen Palestijn was betrokken bij uitroeiing van de Jews. Dat was een volledig westerse aangelegenheid.²
=> zwaaiers van Palestijnse vlaggetjes.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:13 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat minder dan 1% daadwerkelijk Palestijns is.
Uit alles blijkt dat je nooit een boek hebt gelezen over de Jodenvervolging in Nederland onder de nazi's. Je kakelt de gebruikelijke mythes na.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar pragmatisch als men was ruilden sommigen deze met gemak in voor een knijpkat of bloemhol (hyacint).²
https://en.wikipedia.org/wiki/1929_Hebron_massacrequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar pragmatisch als men was ruilden sommigen deze met gemak in voor een knijpkat of bloemhol (hyacint).
En jullie hoeven niet boos op mij te zijn. Ik geef slechts de feiten weer. Geen Palestijn was betrokken bij uitroeiing van de Jews. Dat was een volledig westerse aangelegenheid.²
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom moet die vlag hijsen om iets anders gaan dan die laffe daad?
Israël kiest niet voor de oorlog maar voor lijfsbehoud, dat dat voelt als onderdrukking voor sommigen dat zal maar ze kunnen niet anders door toedoen van die mensen zelf.
En daarom stop ik weer met hier posten. Ik doe hier niet aan mee.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:16 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Niet? Jij ziet dan zeker ook geen verschil tussen een vrouw die na 2 jaar haar geweldloze sukkel van een man vergiftigt om zijn erfenis te bemachtigen versus een in een kelder opgesloten vrouw die na 40 jaar mishandeling haar gewelddadige partner doodslaat met een koekenpan omdat ze de mishandelingen niet meer kan ondergaan?
Je weet dat Hamas de gekozen volksvertegenwoordiging in Gaza is? Je weet ook dat deze leveringen niet direct naar de bevolking gaat, maar via Hamas? Je realiseert je dat Hamas dus verantwoordelijk is voor het welbevinden van die 2 miljoen mensen? Wat Hamas het liefst ziet is dat die twee miljoen dezelfde haat tegen Israël hebben als zijzelf, en daar verdraaien ze alles voor.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:38 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Wat hebben 2 miljoen veelal onschuldige mensen te maken met wat gestoorde terroristen doen
Daar ging het mij niet om, dat begreep ik ook wel.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
=> zwaaiers van Palestijnse vlaggetjes.
Ze staan er duidelijk achter, en niet ervoor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:14 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Gespannen situatie met soldaten, vrouw met kind even naar achteren uit situatie.
Pallywood: "WAAAH! ZE GEBRUIKEN VROUW MET KIND ALS MENSELIJK SCHILD!!"
Dit heeft echt niks meer met feiten te maken. Vervang "Israëlische soldaat" voor "vaccinatie" en zie dezelfde stront vloeien.
Pro israel? Je hoort altijd hamas hamas joden aan het gas....quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:12 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik ben voor Ajax, maar ik word evengoed misselijk van dat zogenaamd valse pro Israël geroep op de tribunes, ik beschouw het evengoed als antisemitisme. Het klopt allemaal van geen kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |