quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was. Van een uurtje.
Een paar studenten die iets teveel in zichzelf geloven die vragen mochten stellen aan Ompzig, Domme Dilan, Kerrolain en Timmerfrans
Wat dacht je van al die 'journalisten' die het nu voor hem aan het opnemen zijn dan? Lachwekk0ndquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:10 schreef Pistolero het volgende:
Ik vind het wel oprecht hilarisch hoe veel Ajacieden er nog steeds zijn die denken dat Steijn er het maximale uit heeft gehaald en een andere trainer het niet veel beter gaat doen omdat de spelers nou eenmaal kut zijn.
Ieniemienie is van de VVD, dus premierwaardig. Ik waag te betwijfelen of deze gedachtegang veel verder gaat.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Ik schrok echt heel erg van deze cijfers, Nederland is mokerdom
Het is niet voor niets Het Nieuwsblad tegenwoordig.quote:
Hij heeft ook een boek. Daar had je alles al in kunnen lezen!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:23 schreef Szura het volgende:
Omzicht heeft eindelijk een programma, maar liefst 4 weken voor de verkiezingen
Ik vrees het ook, men vindt dat het helemaal kut gaat, maar toch weer vrolijk op de VVD stemmen en dan verbaasd zijn dat er wéér niets verandertquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ieniemienie is van de VVD, dus premierwaardig. Ik waag te betwijfelen of deze gedachtegang veel verder gaat.
Ompzig, die geen premier wil worden, nog steeds het meest premierwaardig.
Echt geen idee hoe je daarop komtquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:25 schreef Marcoss het volgende:
Kunnen we zeggen dat WLR licht links is qua politieke voorkeur? Ik ben er nog niet uit
Ik vind niet dat je dit zo mag zeggen, nee.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:25 schreef Marcoss het volgende:
Kunnen we zeggen dat WLR licht links is qua politieke voorkeur? Ik ben er nog niet uit
Pieter "Bulgarenfraude" Ompzig die zelf deels verantwoordelijk is voor het ontstaan van de toeslagenaffaire.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:30 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik vrees het ook, men vindt dat het helemaal kut gaat, maar toch weer vrolijk op de VVD stemmen en dan verbaasd zijn dat er wéér niets verandert
Ompzig heeft ook helemaal niet de competenties op premier te zijn, maar demense zijn er zo van overtuigd dat hij de wederkomst van Jezus is sinds de toeslagenaffaire... van dat geloof gaan ze niet vallen tot hij het doet, vrees ik. Dan komen ze er misschien ook wel achter dat Pietertje gewoon nog altijd een CDA'er, of meer zelfs, een KVP'er is
quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:33 schreef Fretwork het volgende:
Kerrolain "debatteert" alsof ze zit te typen onder een bericht op de Telegraaf Facebookpagina.
Ben Jij het, Gert-Jan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het zijn van die tijden waarin ik zo langzamerhand denk: We gaan hier ook weer te maken krijgen met (burger)oorlogen. Gigantische chaos en verdeeldheid.
Ik denk dat vooral de drempel om te gaan lenen is weggenomen door het afschaffen van de basisbeurs. Je had ineens bijna geen andere keus meer. Ik begon in 2012 en heb mijn eerste 2 jaar zonder lening gedaan. Daarna een jaar een beetje geleend en toen namen ze de basisbeurs af en ging de rem er af.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:17 schreef eentwee het volgende:
Een student met ¤ 60.000 schuld heeft ongeveer 5 jaar maximaal bijgeleend.
Als de (huidige) basisbeurs er altijd was geweest en je vanaf dag 1 op kamers woonde, dan was dat ongeveer ¤ 47.000. Dus het beeld dat de pechgeneratie zulke hoge schulden heeft door de politieke keuzes mag wat mij betreft wel een beetje genuanceerd worden. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de verschillen in bestedingspatronen tussen generaties studenten. Bij mij kwam het in elk geval niet in me op om quasi elke dag buiten de deur te gaan ontbijten/lunchen en overal nepkoffie te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |